![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat is die resolutie nu weer die het Vlaams Belang mee goedkeurde? Gaat het wéér om sancties tegen de vrije meningsuiting, zoals de anti-revisionismewet van 1994? Of is het meer een formele "oh, hoe erg weer voor de joden"?
In dat geval kan ik er nog bij, anders heb ik toch mijn bedenkingen, zeker nadat de voorzitter gezegd heeft dat de grootste (enige?) vergissing van het Vlaams Blok juist die muilkorfwet was... [size=1]Ter verduidelijking: ik heb het over de recente resolutie omtrent de "holocaust"...[/size]
[size=4]Voor Dietsland en Europa; voor het vrije Avondland![/size] Laatst gewijzigd door Tyr de Dietser : 2 maart 2005 om 13:27. |
![]() |