![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de techies alhiere,
Ik ben aan het zoeken naar een goede, maar liefst betaalbare webhost. Ik moet er een domeintje kunnen registreren (.net), hoeft niet te grote opslagvolumes te bieden (met een paar tiental megs ben ik al wree content). Wel moet er support voor perl en php zijn, database support is een leuke extra maar hoeft voorlopig niet... dan liever toch gewoon een lage prijs. Beetje constante snelheid en uptime zijn wel belangrijk. Wie heeft er (goede) ervaringen met welke hosts ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() www.solidweb.be, ben ik jaren tevreden klant bij geweest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() De meest gangbare hebben ze wel dacht ik, en anders installeren ze die wel bij.
Als ik iets nodig had en ik vroeg het werd het steeds zsm. in orde gebracht ![]() Verder lijkt www.priorweb.be me ook in orde, staan iig meeredere mensen die ik ken en die tevreden zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() www.basm.be . Host onder andere www.bu-a.be .
![]() |
#6 |
|
![]() Basm is, vergeef me, echt wel shit als ik afga op wat ik lees en hoor
![]() Als je er nog geen miserie mee hebt gehad ben je één van de gelukkigen ![]() Zoek bvb. eens op webhosters.nl en webhostingtalk.nl naar basm ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Basm is real deep shit! ![]() ![]() Ik zou je die ten stelligste af willen raden ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 19 januari 2005 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
and this without any form of refund in any way. 'the customer' commits himself to accept this condition and has no right to a compensation in any way. In case of a dispute on the validity of the possible reason for termination 'the provider' always has the final word, and this is irrevocable. Toffe gasten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben gerold bij SolidWeb denk ik
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 29 januari 2005 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() Allé ja waren wel goed eigenlijk, maar ik vind hen heel lastig doen als je iets wil die buiten de lijnen valt ... al heb ik wel uiteindelijk mijn zin gekregen daar ni van ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn project begint hier vertraging op te lopen, godverdomme. Leve Solidweb.be. Zonder hen zat ik op schema.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
je krijgt er gratis 50MB, php is bruikbaar, geen idee van perl en consoorten.. nadeel zijn wel de irritante banners..
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er eindelijk eens telefonisch doorgeraakt. Ze gingen het tegen morgen in order brengen. Nou ja 'Ze'... ene gast dus, he
![]() |
![]() |
![]() |