![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Tja, er wordt hier door sommige(n?) beweerd dat het moslimterrorisme in het leven werd geroepen door duistere krachten in de VS en dat die hoofdzakelijk dienen om de burgers schrik aan te geven en om aldus overal een politiestaat te kunnen inrichten...
Waarschijnlijk zijn de dreigingen, die in het onderstaande artikel worden vermeld, dan ook maar nep... en dienen ze enkel maar om in Nederland een politiestaat op te richten ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 7 februari 2005 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Chipie, wat betreft je titel vermoed ik dat ze daar nog allemaal intact zijn
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() nu is de topic niet langer intact
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In de titel staat er: [size=3]Hofstad-arrestaties voorkwamen aanslagen [size=2]Maar de zin eronder staat er dan: [/size][/size] "Het Openbaar Ministerie (OM) is ervan overtuigd dat met de aanhouding van de verdachten van de ..." Nu, ik ga niet ontkennen dat er echte terroristiche organisaties kunnen zijn. Op welke schaal het is is een andere vraag. Zijn het nutcases die opgehitst worden door een soort van massahysterie (gecreëerd door de media) of zijn het internationale organisaties met vele vertakkingen en een goed uitgebouwde structuur? Maar zoals DemocratSteve al eerder eens gezegd heeft. Hoe komt dat we nu in de laatste jaren na de val van de muur plots het moslimsterrorisme hebben? Heeft het westen een nieuwe vijand nodig? Hieronder een qoute van wat de voormalige Duitste ex-minister Von Buelow (die onder andere een kenner is van geheime inlichtingendiensten) over 9/11 zegt: Citaat:
![]() Diegene die moslims als een echte bedreiging zien hebben maar zo'n klein artikeltje nodig om het vuur van haat tegen de moslims weer te doen aanwakkeren. Maar bij 9/11 zijn er taloze "red flags" dat het om een opzettelijk opgezet evenement gaat en dan is men zo blind als een mol. De internationale intrige die de massa's moet domhouden is groter dan men denkt.
Laatst gewijzigd door exodus : 8 februari 2005 om 15:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
[font=Arial] Citaat:
De man die deze voorspelling maakte is Lyndon Larouche. Larouche mag dan al een cultfiguur lijken, met een aantal rare interpretaties van de geschiedenis, zijn contacten zijn wettig en vele van zijn politieke en economische voorspellingen in het verleden waren correct. Ook deze uitspraak was 100% correct.
![]() |
![]() |
#6 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() In 1948, 1967 en 1973 zijn ze allen verklaard of uitgelokt door de Arabische staten. Blijkbaar kan jij het niet luchten dat ze door Israël gewonnen zijn, hé... en ik kan opnieuw raden waarom jij dat niet kunt luchten...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Opnieuw die vooringenomenheid, tzz, tzz, tzz ... ik dacht dat je intelligenter was Doet het er toe? Al eens stil gestaan welke oorlogen er momenteel aan de gang zijn? Kies er één uit en je hebt je antwoord.
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() En weet je wat, Al deze mensen zijn door de zionistische lobbyisten geinfiltreed om het tegengestelde te beweren. Toch een echte schande dat OOK zij de gegevens zo durven verdraaien. http://www.savethechildren.nl/soedan/achtergrond.htm In Darfur, Noord Soedan vindt op dit moment één van de grootste humanitaire rampen plaats.... http://www.standaard.be/Archief/Doss...asp?dosID=2971 In Darfour, in het westen van het Afrikaanse land Sudan, woedt een oorlog die aan het uitgroeien is tot een van de grootste menselijke drama's uit de geschiedenis. Sluimerende etnische tegenstellingen tussen de Arabische en de zwarte bevolking zijn er tot een explosieve uitbarsting gekomen. ... De VN-vluchtelingenorganisatie UNHCR noemt de toestand een van de grootste humanitaire rampen ter wereld. Naar schatting één miljoen mensen zijn op de vlucht. http://www.caritas-int.be/nl/aide_etranger/soudan.html * De Darfurcrisis is de grootste humanitaire crisis van 2004. http://www.vrede.be/afrika_view.php?id=300 2004 maart: De VN zegt dat Arabische milities, die pro-regering zijn, systematisch Afrikaanse dorpelingen vermoorden in Darfur. De VN bestempelt de situatie in Darfur als momenteel de grootste humanitaire crisis, maar er gebeurt niets. Dus de "zionisten" hebben eindelijk de VN, Caritas, Vrede, Save the childre, UNHCR geïnfiltreerd. Gelukkig waren onze media ervan verwittigd en zijn ze daarom misschien wel terughoudend om er verslag over uit te brengen. Ik hoop dat mijn reactie niet te "brute" overkomt, hé... maar iemand die misschien ook met Luikenaars moet werken zal dat wel al aankunnen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
A. Voor die zionistsiche praktijken heb ik tot nu toe nog geen bewijs of aanwijzingen voor gevonden en om eerlijk te zijn was er ook niet naar op zoek B. In Darfour, Noord Soedan, vindt op dit moment één van de grootste humanitaire rampen plaats. Realiteit, geen poeha of mega-uitspraken voor nodig. C. Indien die 'Luikenaars' refereert naar mijn Alias kan ik hem volgen, indien niet ben ik niet mee en had ik graag wat uitleg.
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
B. Herlees je eigen posts zelf een op deze pagina, je moet er dus niet veel moeite voor doen C. Herlees je eigen posts onder ander je vroegere aliassen, je moet er dus niet veel moeite voor doen
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
A. Het is de eerste keer dat ik over zionisme in Soedan hoor, dus ik kan mij niet herinneren dat ik al iets gepost heb over het zionisme in Soedan B. Bevestiging C. Ik ben nog een maagdje op dit Politics.be Forum. Ben pas van werk veranderd, daardoor veel tijd gekregen en dit Forum ontdekt ... dus die andere Aliassen zijn (nog) niet van toepassing zoals bij U. CIAO!
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Who the f**k is my second me?
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
" I claim the existence of a conspiracy for the destruction of the Western World as the prelude for shepherding mankind into a sheep’s pen run as a prelude to One World tyranny. " - A.K. Chesterton, The New Unhappy Lords: An Exposure of Power Politics " Those who manipulate this unseen mechanism of society constitute an invisible government which is the true ruling power of our country. Our minds are molded, our tastes are formed, our ideas suggested, largely by men we have never heard of. " - Walter Bernays, Propaganda - 1928 " The real rulers of Washington are invisible and exercise power from behind the scenes. " - Justice Felix Frankfurter - US Supreme Court Justice " We’re an empire now, and when we act, we create our own reality. And while you’re studying that reality -- judiciously, as you will -- we’ll act again, creating other new realities, which you can study too, and that’s how things will sort out. We’re history’s actors. . . and you, all of you, will be left to just study what we do. " - A statement of a Bush administration senior advisor
![]() |
![]() |