Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 12 februari 2005, 14:46   #1
Usquebaugh
Lokaal Raadslid

Usquebaugh's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Usquebaugh Stuur een bericht via MSN naar Usquebaugh
Standaard Democratisch?

Mijn vraag is: Hoe kan een partij die zogenaamd het slachtoffer is van de democratie ook dezelfde partij zijn die de rechters bedreigt wiens enige taak is om fouten van een dossier te bekijken?

Ik kan niet wachten tot het VB eens aan de macht op democratisch wijze opnieuw het 70-puntenplan bovenhaalt.
Usquebaugh is offline  
Oud 12 februari 2005, 16:15   #2
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Usquebaugh
Mijn vraag is: Hoe kan een partij die zogenaamd het slachtoffer is van de democratie ook dezelfde partij zijn die de rechters bedreigt wiens enige taak is om fouten van een dossier te bekijken?

Ik kan niet wachten tot het VB eens aan de macht op democratisch wijze opnieuw het 70-puntenplan bovenhaalt.
Den taaie kan het zich wel veroorloven van meer dan 1 miljoen kiezers te bedreigen.
Kiezers van het VB en kiezers van N-VA want die zijn ook voor een splitsing van Belgié.
daiwa is offline  
Oud 13 februari 2005, 11:38   #3
Usquebaugh
Lokaal Raadslid

Usquebaugh's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Usquebaugh Stuur een bericht via MSN naar Usquebaugh
Standaard

[quote=daiwa]Den taaie kan het zich wel veroorloven van meer dan 1 miljoen kiezers te bedreigen.

Ik begrijp dat de kiezers van het VB achter hun migrantenstandpunt staan. Maar staan zij ook voor het bedreigen van rechters, van de nachtklok én uiteraard het gehele 70-puntenplan?
Usquebaugh is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be