![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mijn vraag is: Hoe kan een partij die zogenaamd het slachtoffer is van de democratie ook dezelfde partij zijn die de rechters bedreigt wiens enige taak is om fouten van een dossier te bekijken?
Ik kan niet wachten tot het VB eens aan de macht op democratisch wijze opnieuw het 70-puntenplan bovenhaalt. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kiezers van het VB en kiezers van N-VA want die zijn ook voor een splitsing van Belgié. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote=daiwa]Den taaie kan het zich wel veroorloven van meer dan 1 miljoen kiezers te bedreigen.
Ik begrijp dat de kiezers van het VB achter hun migrantenstandpunt staan. Maar staan zij ook voor het bedreigen van rechters, van de nachtklok én uiteraard het gehele 70-puntenplan? |
![]() |