![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Met verstomming geslagen las ik gisteren in een kwalitatief hoogstaande krant dat Steve Stevaert(u weet wel,voorzitter van de SPA) niet Steve heeft als voornaam maar Robert?
Mijn beste rode rakkertjes,vertel me dat dit niet waar is! Als het niet waar is dan vergis ik me,maar als het waar is dan zou ik ROBERT Stevaert dit willen meegeven: Verdiend U het nog om partijvoorzitter te zijn?Telkens als ik u de laatste tijd hoor praten krijg ik zure oprispingen,u leeft in een virtuele droomwereld met een "zachter zachter zachter" politiek.En u hebt me verraden door u anders voor te doen zoals u bent nl niet Steve maar Robert. Aan de SPA-achterban zou ik dit willen meegeven: Ga voor een nieuwe voorzitter,u partij,en ook de maatschappij,kan er alleen maar wel bij varen! Dit ook nog voor Mr Stevaert,lees,concentreer en maak een oordeel: "De geest van de mens is door de natuur zo gevormd dat zij,geconfronteerd met bepaalde KARAKTERS,neigingen en DADEN,onmiddelijk een gevoel van goed-of afkeuring ervaart;en geen gevoelens zijn wezenlijker voor zijn structuur en gesteltenis." Laatst gewijzigd door Grellig : 22 februari 2005 om 06:44. |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Gouverneur
|
![]() allé jong
mss nog iets: hij was vroeger café-baas nog iets? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door rodeo : 22 februari 2005 om 08:42. |
||
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als ik morgen mijne naam wil laten veranderen of zo in Filip of johan geen man die erover zal zagen |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oud nieuws. Maar toch een sympathieke kerel. Robert heeft een van mijn eerste pinten geschonken trouwens. Ie zit alleen bij de verkeerde partij. Als cafébaas had ie toch beter moeten weten. Maar ti's wa ne simpele die je veel kan wijsmaken. Vroeger al, nu ook nog.
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat als je moest weten wat onze robert allemaal al verdient heeft met z'n populisme en simplisme , ik denk dat je dan niet meer zult spreken over ne simpele.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De marketing-afdeling van de SPA (en is de SPA nog iets ANDERS dan een marketing-afdeling?) heeft besloten dat 'oude' namen als Robert, Norbert, etc.. weer helemaal hip zijn. Het zijn namen die ouderwetse degelijkheid en betrouwbaarheid inboezemen. Perfect voor de volgende verkiezingen. Robert, uw man!
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En waar ik me zo druk om maak?Als de kopstukken van het VB iets dom doen of zeggen worden ze ook mee afgekraakt,en een nickname gebruiken terwijl je een voorbeeldsfunctie hebt vind ik wel zooooo laag................ Gebruik dan in het vervolg de afkortingen RS ipv SS.Kwestie van de waarheid te spreken. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ken niemand bij mij in de buurt die er sympathie voor kan opbrengen.Volgens mij kruipt hij bij bepaalde machthebbers onder den bureau om er 1 of ander vieze handeling uit te voeren.Dit moet wel want we kunnen er echt niet bij hoe RS aan de macht is kunnen komen bij de SPA |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Steve...Robert...Stevaert? Ken ik niet. SPA wel, das overgenomen door coca cola niet?
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ga niet werken om het hele jaar door Sinterklaas te spelen hoor!!Forget it! |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hebben we niets nuttiger om over te discusieren dan over Stevaert zijne naam? over de vergrijzing of de onvrede op de wereld? Nu iedereen heeft het recht iets te plaatsen op dit forum dat is nu éénmaal democratie maar toch stel ik mij wat vragen over de persoon niveau bij zulke topics het ga je goed ![]() |
|
![]() |