![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten ondertussen dat de moslims overal ter wereld voor overlast en geweld zorgen, bijvoorbeeld met hun terroristen die overal lustig moorden.
(V.S., Spanje, Israel, Australië, Rusland, Fillipijnen, etc....) Dit wordt weer eens triestig bevestigd door alweer islamistisch terrorisme, deze keer in China: [size=2] Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 21 januari 2005 om 11:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Desondanks is het jaren geleden dat de extreme fanatici die half Baghdad opblazen, van zich lieten horen in China....
Waarschijnlijk komt dat doordat, moest men in China je zelfs maar eens horen praten over Islamitische afscheuring, men slaat op je hoofd tot je dwaas begint te lachen en een rode boekje zou koopt. En bij het volgende incident wordt je geserveerd in het plaatselijke leger-cafetaria. Wie heeft er al eens gehoord van de onderdrukte turkomanen gemeenschap in noord-oost china? "Turkomanen onze slaven, hun vrouwen onze hoeren" is de leuze in die streek, en als ze er iets durven op te zeggen, dan slaan we op hun kop! De plaatselijke turken op dit forum zullen dat wel weten.....
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() In China treedt men erg hard op :
NIET voor gevoelige kijkers! : http://img.photobucket.com/albums/v310/dewalty/1.jpg http://img.photobucket.com/albums/v310/dewalty/2.jpg Per jaar worden er duizenden mensen geexecuteerd zo.. Crimineel gedrag wordt daar niet op prijs gesteld. Laatst gewijzigd door Shizie : 21 januari 2005 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik heb er een boek over gelezen. Mensen worden in Xinjang (ook wel bekend als Oost-Turkestan) zwaar mishandeld.
Walgelijke foto's.... Antoon ga je eerst informeren voordat je topics opent, ik vind dat je een zwart-wit beeld creeërt. Laatst gewijzigd door sinan123 : 21 januari 2005 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Maar alleen gaat het hen toch niet lukken vrees ik... al weet ik ook dat -op Turkijke- na, het lot van deze mensen iedereen koud laat. Amerika en het Westen geven er niet om, want de boze partij is het atheistische China, en die zijn VEEEEEELS te machtig om die hierover aan te spreken. Het Midden-Oosten en de moslims in het algemeen geven er ook geen zier om, want het gaat (maar) om Turken.... (en zoals Sinan wel weet, die staan op gelijke voet met zuid-afrikaanse Moslims ![]() ![]() Maar pas op, ik sta helemaal aan de kant van de Turkomanen in deze kwestie.... China is in mijn ogen het grootste gevaar van Islam, en zeker op lange termijn..... Er zijn immers 1 miljard atheïsten in china, kweken gelijk duivels en zijn relatief goed ontwikkelt zonder nood aan religie, aan Allah.
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() De situatie in West china is idd.niet denderend , deze moslim mogen hun geloof niet uiten of eindigen in heropvoedingkampen , maar dat praat terreuraanslagen zeker niet goed
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men kan ook niets eisen van China. Als Europa en Amerika een China willen die stopt met zijn expansie, moeten ze zich moeien met binnenalndse problemen van dat land. Een eventuele oorlog van vs/eu tegen China zal eindigen met catastrophe. Het is onmogelijk om China nog te doen stoppen. We zullen steeds meer over dit onderwerp horen in de media niet omdat men medelijde begint te krijgen met hen maar gewoon om eigen belangen te verdedigen. zie ook http://forum.politics.be/showthread.php?t=18769 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Gelukkig zijn er geen problemen met katholieken....
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Pol, kom van die pot!... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Enkel Cuba komt enigzins in aanmerking om marxistisch genoemd te worden, daar dit land effectief grootschalige projecten opzette ter voordele van de bevolking (onderwijs, gezondheidszorg). Nadeel van Cuba is dan weer dat ze nooit uit de authoritaire fase zijn geraakt, en dus ook twijfels oproept. Hoewel ik persoonlijk meen dat Fidel geen slechte bedoelingen heeft, hij brengt ze enkel slecht tot uiting.. Wat wou u eigenlijk bewijzen met uw vraag "kan wel, maar noem eens een marxistisch land"? Laatst gewijzigd door Meia noite : 23 januari 2005 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat wou u eigenlijk bewijzen met uw niet ter zake doende opmerking? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze Fidel, die volgens U geen slechte bedoelingen heeft (had Stalin, Hitler, Pol Pot die?) heeft wel geluk dat in Cuba de zon overvloedig aanwezig is, zodat er niet veel verwarmings- en kledingskosten te betalen zijn. Zet diezelfde persoon met hetzelfde systeem en dezelfde inwoners bevoorbeeld in Ijslang... Hoe leuk zou volgens U dan dit systeem, dat volgens U het dichtst het marxisme benadert, zijn voor zijn bewoners (de volksleiders hebben het meestal redelijk goed, ja)? Laatst gewijzigd door Chipie : 23 januari 2005 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2)Dat in Cuba de zon veel schijnt als argument gebruiken is zowat het belachelijkste argument dat ik ooit gehoord heb over Cuba. Elk land heeft zijn geografische voordelen en benut deze (ik kan u Fernand Braudel aanbevelen als literatuur hierrond). IJsland om bij uw vb te blijven heeft voordelen van grondstoffen, demografie,... En, ik verdedig hier ook Fidel niet he! Ik zeg enkel dat hij dichter het ideaal benaderde dan mensen als Stalin, Mao, Pol Pot die marxisme als term gebruikten om steun te verkrijgen, maar praktisch geen enkel praktische invulling gaven aan de term. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou eens iets langer nadenken over dit 'argument', want zo belachelijk is dit niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |