![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Boudewijn Bouckaert - 7 feb. t.e.m. 13 feb. Bouckaert is professor aan de Gentse universiteit en een opgemerkt figuur door zijn voorzitterschap van de 'liberale politieke club en denktank' Nova Civitas. Hij is tevens een vurig verdediger van het klassiek liberalisme en wordt daarbij wel eens bekeken als de oppositie binnen de heersende liberale klasse. Daarnaast is hij ook voorzitter van het OVV (Overlegcentrum van Vlaamse Verenigingen) |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Geachte,
als ik me niet vergis bent u geen voorstander van het tijdskrediet (in een verkiezingstest van uw denktank werd dit een pesterij genoemd) Kan u me verduidelijken waarom. Volgens mij zijn er vele voordelen voor de werkgever aan verbonden : - kost hun niets - kunnen een goedkopere tijdelijke aannemen - werknemer is terug opgeladen na er een tijdje van tussenuit te zijn (en heeft misschien ervaringen opgedaan die het bedrijf kunnen dienen - iemand die 4/5 doet voor zijn pensioen is minder uitgeblust en gemotiveerder - ... Ik zie eigenlijk geen nadelen buiten dat het enig denkwerk verricht om de zaak zo aan te pakken dat het voor het bedrijf ten goede komt. Waar een wil is is een weg. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Iemand werkt nog maar twee jaar.Ze maken van onze jongeren profiteurs en is nu eenentwintig heeft twee jaar werkonderbreking gevraagt(zal heel moe zijn?) gaat wintersporten en wat bij verdienen,is nu naar londen gaat dan naar portugal en verder naar australie; met onze belasting centen,want die krijgt maandelijks vijf honderd euro zomaar.Waar haalt onze regering zulke stommiteiten uit.Voor ander goede zaken hebben ze dan geen geld.zie witte woede,pensioenen,zieken verzekring enzovoort.ze maken profiteurs . ![]()
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Dat is toch een keuze die je kan maken. Ofwel als je jong bent het er eens goed van nemen ofwel op oudere leeftijd een beetje kunnen uitbollen. Wanneer je als jongere tijdskrediet neemt werk je later langer of meer dan degene die op het einde van zijn loopbaan minder of rustiger werkt.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |