![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OBL zit 's morgens in zijn Taliban grot te ontbijten, een fantastische nacht achter de rug, de helft van zijn harem afgewerkt en wat fun gehad met de Geit van Youssef. als hij zich verslikt in een Kellog's cornflake.
Allahverdomme brult hij half blauw van het gebrek aan lucht, een aanslag van het imperialistische westen op mijn persoon. Hij pakt in zijn Arabische colleire zijn kalashnikof en schiet Youssef zijn geit overhoop om hem effe af te reageren ! Later die avond laat zijn zoon hem Flight Simulator zien, kijk eens papa wat ik kan, ! kaboem, met mijn vliegtuigje die toren raken, OBL vindt dat wel een leuk spelletje, FS is wel een imperalistisch spel, maar kom de kalashnikov moet niet altijd even opgespannen staan, dus tijd voor ontspanning, hahaha Abdoel, kaboem, ! plezant hé, ! 's avonds gaat er bij hem een planneke rijpen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In elk geval de meest redelijke hypothese die ik tot nu toe op dit forum gevonden heb.
![]() In elk geval coherent! Al voel ik meer voor het spoor dat Monocle reeds meermaals heeft aangegeven. Wie niet genoeg heeft aan de onzin van Exodus en co moet een op de link rechts in mijn handtekening klikken. Een eindeloze lijst van [size=2]nep-sites. [/size]Niet alléén over 9/11, maar over elk denkbaar onderwerp. Wie minder in humor geïnteresseerd is kan de link links nemen. Op de site van [size=2]Skepp[/size] worden alle 'methoden' van de nep-sites uit de doeken gedaan. [size=3][/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 februari 2005 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De CIA tapte Bin Laden zijn telefoon af al van in 1998.. Zo'n plan, 4vliegtuigen tegelijk kapen, kost jaren van planning en financiering... Ze hadden het niet zien aankomen zeker. Nee, het is gewoon een rookscherm. Bin Laden zegt zelf dat hij met de aanslag niets te maken heeft.
"I would like to assure the world that I did not plan the recent attacks, which seems to have been planned by people for personal reasons," bin Laden's statement said. "I have been living in the Islamic emirate of Afghanistan and following its leaders' rules. The current leader does not allow me to exercise such operations," bin Laden said. Dus aan de ene kant zegt hij op de video's dat hij het gedaan heeft, en anderzijds ontkent hij de aanslagen... toch een beetje onlogisch niet. De video's worden gebruikt om het klimaat van angst in stand te houden. Orwell 2005.
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of Bush die aanslagen had kunnen voorkomen is natuurlijk een andere zaak. Wat dat betreft heb ik toch ook een aantal vragen... Zoveel verdachten bekend, gevolgd over zo lange tijd, gedetailleerde waarschuwingen van 5 verschillende inlichtingendiensten. Als Bush de aanslagen met al die informatie écht niet kunnen voorkomen had, was hij op zijn minst wel een dikke ezel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja, als we OBL zegt dat hij er niks mee te maken had zal het zo wel zijn. Als we hem nog niet kunnen geloven, wie dan wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
De video werd getoond met Engelse onderschriften. De Arabier die Osama Bin Laden moest voorstellen was zo moeilijk verstaanbaar dat de Arabische zenders in eerste fase verder gingen op basis van de ondertitteling van het Pentagon, om later op te merken dat er met de vertaling aan het haar was getrokken. Op 20 december 2001 meldde de Duitse TV show “60 Minüten” dat de vertaling van het Pentagon onjuist en zelfs manipulatief was. Dr. Abdel El M Husseini en Professor Gernot Rotter maakten een onafhankelijke vertaling en beschuldigden het Witte Huis ervan een groot aantal zaken te omschrijven in hun voordeel.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 26 februari 2005 om 03:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Inderdaad minimum 4 personen Wie dit ook heeft op poten gezet is een meester tacticus, is een genie in de logistieke wetenschappen, beschikt over heel veel centen, heeft connecties tot in het hiernamaals, ... Of kan dit niet op poten zetten Laat ten minste die naïeviteit toch al achterwege ...
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens het is toch ongelooflijk hoeveel mensen zich laten vangen. Die Osama tape 3 dagen voor de verkiezingen, het was weer goed getimed, hoeveel duidelijker kan het nog zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De video werd gestuurd naar Al Jazeera, niks 'video te laten rondslingeren'. En Al Qaeda is op vele wijzen gekinkt aan de aanslagen. Enkel conspiracy-freaks willen dat niet zien. Deze thread gaat over een 'ernstige' theorie van Herr Flick. Jij en je vrienden moeten zich bezig houden met jullie complotten, die teruggaan tot het Trias. Heb jij trouwens om 4 uur 's morgens niets beter te doen dan onzin op een forum los te laten ? ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 februari 2005 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al jullie theorieën gaan ervan uit dat zowat iedereen (en het gaat om tienduizenden mensen, officiëlen, wetenschappers, experts) in het verhaal tegen de sterren op liegt en zich tegenspreekt. Maar dan vindt jij tegenstrijdige uitspraken van OBL, en dat is dat een bewijs dat hij onschuldig is !!!! ![]() (En kom niet met het fabeltje dat OBL soms OBL is, en soms niet. Dat doorzien ze bij Al Jazeera heus wel. En zij zenden die video's uit.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 februari 2005 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 26 februari 2005 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 februari 2005 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor de discussie ten gronde... je weet het wel, hé!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 februari 2005 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Van al de posts van illwill, nadine en firstone is geen enkele langers dan een paar regels. Niet één inhoudelijk argument is terug te vinden.
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Voor exodus:
http://www.newamericancentury.org/ Zéker de moeite én mede organisatielid: Dick Cheney. Ik geloof dat Rumsfeld ook meedoet. Wij moeten allen kapitalisten worden, dat is het beste voor de Amerikaanse, binnenlandse veiligheid. Zo wordt het ongeveer verkocht, al zéker 30 tot 40 jaar.. Wellicht sinds het begin van de koude oorlog? En ik kan mij goed voorstellen dat OBL het fantastisch vond om een kink in de kabel te maken, ook al werkte het averechts (het grootste deel van zijn kapitaal heeft hij toch van mr. Bush & co. gekregen, dus tsja..) Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 februari 2005 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer er interessante onderwerpen zijn, zoals mijn discussie in de 9/11 thread met Praha over de pers, of in een andere thread over de vrouwenbesnijdenis, durf ik ook langere posts aan. De racistische posts van 2004gun heb ik eveneens uitvoerig gecounterd, zonder énig wederwoord, behalve wat beledigingen. Op Exodus berichten over Vrijmetselarij heb ik ook een tijdje uitvoerig gereageerd, maar er moet een einde komen aan dovemansgesprekken. Op jouw onzin hebben anderen uitvoerig en heel gefundeerd gereageerd. Ze kennen er blijkbaar veel meer van dan ik (of jij ![]() Je bent nu al meer dan een week een persoonlijke hetze tegen mij aan het voeren. Heb je geen ander middel om je frustraties uit te werken? Argumenten bijvoorbeeld? Ik daag je nogmaals uit posts van mijn hand te vinden waar ik énig scheldwoord gebruik.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 februari 2005 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Over de ganse wereld is er op alle beeldbuizen verkondigd dat er in Afghanistan door Amerikaanse soldaten een video was gevonden ... en U komt de waarheid verheerlijken door te zeggen dat hij naar Al Jazeera is gestuurd. Straffe Toebak van de alwetende Firestone
![]() |