![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zou u bij moslims kopen als een europeaan hetzelfde zou verkopen aan dezelfde prijs?!!
Wetende dat hun geld toch nie blijft circuleren in europa, maar meestal naar het thuisland van hun ouders gaat!! In sommige gevallen is men soms genoodzaakt dit te doen, maar men kan het toch tot een minimum herleiden. Mijn geld stroomt ook naar het buitenland als ik op reis ga 'buiten' europa!! Misschien moet ik dit ook gaan afleren dan ![]() Eigen continent eerst8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens eet die nog, maar t'is nu bij een Griek 8) ![]() En geloof me de belgen kunnen da ook klaarspelen, kebab is geen wereldwonder of toch ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() ik koop dan bij dienne europeaan eigen economie eerst
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nee.
![]() |
#8 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Ik koop waar ze het klantvriendelijkste zijn.
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geld mag buiten europa stromen en turkije en marroko mogen in de EU enz... Dan zullen ze de pensioenen ook aanpassen aan de Europese normen (Lees marokko, turkije)EU zal al misschien meer dan 4 mahgreb landen tellen dan !! Hopelijk bent u nu al in pensioen want beter en vetter zal het nie worden dan wat het vandaag al is.!! Als ge twintiger of dertiger zijt, begin dan alvast maar uw eigen spaarpotje aan te leggen. Want de belgische staat en europese unie zal volledig uitgemolken worden door die staten. Want zij hebben het meeste geld nodig om op europees vlak mee te draaien ten koste van ons. Stel je voor miljoenen mensen van de mahgreblanden die er bij komen en geen pensioen of andere uitkering hebben!! En plots recht zouden hebben op een europees leefloon en als ze ouder zijn hun europees pensioen. Daardoor zullen ze de pensioenen in europa moeten recht trekken, een europees gemiddelde nemen. Wat wij zeker in de portemonee zullen voelen. Verschil is nu al groot tussen bv ; Portugal en België zelfde pensioen maar portugal is goedkoper leven. Ze zijn er nu al mee bezig. Een sterk europa begint al bij de kebab die men koopt bij de belg/europeaan. Klinkt grappig maar is zo. De EU mag niet meer uitbreiden en zeker geen moslimlanden. [size=6]less is more[/size][size=2]dit telt ook voor de EU[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Dit jaar ga je dan best naar Bokrijk
![]() ![]() Trouwens ik ga 1 maal per jaar buiten de EU om dan vast te stellen dan het hier toch nie zo slecht is.Maar moet toegeven ![]() Ik respecteer de marrokanen daar ook in hun land, maar als ik land op zaventem/Brussel dan wil ik weer in België zijn en niet meer in marroko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS : Fear keeps you alive. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Kan d'r nie aan doen, maar onze eigen winkels en eetzaken onderscheiden zich toch door betere kwaliteit en hygiëne.
Ik heb reeds meerdere malen voedingswaren aangekocht in een allochtoonse winkel en telkens moet ik dezelfde vaststelling doen.
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Raar........ Ik hoor dan weer van de meeste Belgen dat de groenten bij de marokaan veel verser en goedkoper is dan bij de belg.
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 31 januari 2005 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |