![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De Dalai Lama komt niet naar belgië in juni omdat onze geliefde monarch op dat moment een bezoek brengt aan China.
Er werd geen druk uitgeoefend beweert minister K De Gucht. Toch eigenaardig : een week geleden zat diezelfde monarch in Auschwitz mee te treuren om een volkerenmoord, die zich nooit meer mag herhalen. Maar ja, Tibetanen zijn geen Joden en de Chinezen zijn geen nazi's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Principes zijn wel ok en zo, maar de economische macht van China is belangrijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het licht me namelijk als Boeddhist nogal op de maag. Ik heb (naar het schijnt 40.000 anderen ook al) een beleefd E-mailtje naar Karel gestuurd met de vraag hoe hij het verantwoord dat een land als België China (bezetter) voorrang geeft op Tibet (bezette). Ben eens benieuwd of ik ooit een antwoord zal krijgen. Maar intussen rijst de roddel dat Tenzing Gyatso in 2006 naar hier zou komen.
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien als het Tibetaanse verzet (de gewapende vleugel natuurlijk) eens een bestelling plaatst bij FN he... dat zou misschien helpen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Dalaï Lama weet heel goed dat als hij hier de verzetsstrijder gaat uithangen, er onschuldige burgers worden afgeslacht. Van de verantwoordelijkheidszin van die man kunnen onze politiekers nog veel leren.
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kadafi en kabila blijven welkom maar de dalai lama mag niet binnen! Wat een apeland!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De hyena's, die voor zichzelf een tribune lieten oprichten in Auschwitz, om zichzelf te laten verheerlijken als de leiders bij wie zoiets nooit mogelijk was geweest, lijken me wel weinig beginselvaste Farizeeërs. Ook zij zullen ooit moeten zeggen "Wir haben es nicht gewusst".
Hun erelijst wordt toch al indrukwekkend : Tibet, Biafra, Cambodja, Zaire, Rwanda, Oost-Congo, Balkan, Darfour.... Witgekalkte graven. |
![]() |
![]() |