![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hallo, ik zou graag willen weten wat het standpunt is van de Turkse bevolking over de toetreding van Turkijke tot de eu
aan de volgende punten? 1. toelatings criteria 2. cyprus/koerden 3. gevolgen dankzij geografische ligging 4. gevolgen dankzij politieke situatie 5. gevolgen dankzij economische situatie 6. vorm van toetreding (volledig litmaatschap, partnership) bijvoorbaat dank, |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Mijn oordeel van de mening van de Turkse bevolking (vorige zomervakantie)
1) Men vindt sommige toelatingscriteria zinloos andere weer noodzakelijk. 2) Ik weet niet hoe de bevolking erover denkt, nooit iets over gevraagd 3) Ze menen dat Turkije juist met de geografische ligging een sleutelrol kan spelen. 4) Ook hier heb ik geen kennis van 5) Ze zijn optimistisch over de economie, vooral door de economische groei en de recente verhoging van de ambtenaars salarassin, ook de inflatie ligt veel lager dan normaal en de Turkse lira die niet meer zo snel daatlt/bijna niet in waarde daalt. 6) Of volledig lidmaatschap, of niks. Ze voelen zich anders 2e rangs Europeanen ofzoiets. |
![]() |
![]() |