Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2005, 13:36   #1
schaveiger
Minister-President

schaveiger's schermafbeelding

Standaard Je maintiendrai!

Staaltje van hollandse bravoure:

http://www.nytimes.com/2005/02/27/in...e6b650&ei=5070
Oud 1 maart 2005, 22:24   #2
schaveiger
Minister-President

Standaard

Wel wel, zo een windstilte had ik toch niet verwacht. Waar zijn al onze bravehearts naartoe????
Oud 1 maart 2005, 22:42   #3
Zwarte Karper
Burger

Zwarte Karper's schermafbeelding

Standaard

Tjah, iedereen mag natuurlijk doen wat hij wilt, en dat sommige mensen zich zo beklemd voelen dat ze willen verhuizen lijkt me niet ongewoon. Dat ze Nederland liever helemaal verlaten dan naar een rustiger streek te verhuizen heeft mischien meer te maken met he Nederlandse woningbeleid dan met de opgegeven redenen .
Al is het natuurlijk opmerkelijk dat 'Nederland word onrustig' weer de kop opsteekt.. Zijn ze daar opeens de provos, de molukkers en andere 'onrustige' gebeurtenisen vergeten? Die vroegere consensus van hen hebben ze volgens mij gedroomd..
Zwarte Karper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 22:56   #4
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:
...Zijn ze daar opeens de provos, de molukkers en andere 'onrustige' gebeurtenisen vergeten? Die vroegere consensus van hen hebben ze volgens mij gedroomd..
Dat is de reden van deze topic. Als ze beginnen te vluchten moet het toch zo knus niet zijn bij hen zoals sommigen hier beweren. In hun plaats zou ik toch wachten tot Vlaanderen bij hun hoort, dan kunnen de Sturm Staffeln van het VB orde op zaken stellen.
Oud 6 maart 2005, 21:19   #5
M.V.B.
Banneling

M.V.B.'s schermafbeelding

Standaard

8) velen zullen er nog jammer genoeg volgen omdat het hier echt aan het verzieken is. En we kunnen er wel eens mee lachen, maar er zijn al veel europeanen naar daar getrokken omwille van dezelfde redenen als die nederlandse familie.

Er zijn veel mensen die Australië & NZ zien zitten.

Eerst nog beetje meer centjes verdienen en alles op het gemak uitstippelen om down under te gaan.8)

En als ik m'n ozzy buddies mag geloven kost het leven daar nie zoveel, alhoewel ik dat betwijfel en dit enkel geld buiten de grootsteden.

Laatst gewijzigd door M.V.B. : 6 maart 2005 om 21:28.
M.V.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2005, 21:45   #6
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Tss, wat een sissies. Als ze het echt zo erg vinden dat hun land 'overspoeld' wordt met moslims, doe er dan iets aan.

Maar nee, ze tonen geen enkele trouw aan hun land en vluchten als lafaards. De moslims verdienen Nederland meer dan hen.

Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 6 maart 2005 om 21:47.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 20:20   #7
sinan123
Banneling

Standaard

Toch wel interessant op het Rtl nieuws hoorde ik dat meer dan de helft van die mensen die ''emigreren'' weer terugkeren naar Nederland. Een veel voorkomende reden is dat de plaatselijke bevolking hen tegenwerkt.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 21:05   #8
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.B.
8) velen zullen er nog jammer genoeg volgen omdat het hier echt aan het verzieken is. En we kunnen er wel eens mee lachen, maar er zijn al veel europeanen naar daar getrokken omwille van dezelfde redenen als die nederlandse familie.

Er zijn veel mensen die Australië & NZ zien zitten.

Eerst nog beetje meer centjes verdienen en alles op het gemak uitstippelen om down under te gaan.8)

En als ik m'n ozzy buddies mag geloven kost het leven daar nie zoveel, alhoewel ik dat betwijfel en dit enkel geld buiten de grootsteden.
In een ander topic heb ik reeds mijn grote vrees uitgedrukt dat de blanken, zeker in Europa, misschien wel eens de meest verdrukte bevolkingsgroep zouden kunnen worden van de 21-ste eeuw. De kiemen daartoe zijn heden trouwens reeds aanwezig. Het zou misschien niet zo'n gek idee zijn om landen als Australië en Nieuw-Zeeland, waar nog plaats genoeg is, te laten uitgroeien tot overwegend blanke landen waar (democratisch extreem-)rechtse blanken echt nog blank mogen zijn zonder complexen. Australië voerde trouwens lange tijd een white people immigratiebeleid. Ook de huidige Australische premier Howart ziet graag blanke immigranten komen die het land een meerwaarde kunnen bieden, terwijl hij een zeer streng asielbeleid voert voor wat
niet-blanke vluchtelingen betreft.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 21:29   #9
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Toch wel interessant op het Rtl nieuws hoorde ik dat meer dan de helft van die mensen die ''emigreren'' weer terugkeren naar Nederland. Een veel voorkomende reden is dat de plaatselijke bevolking hen tegenwerkt.
Niet zo verwonderlijk, hier staan ze er ook niet om te trappelen...
Oud 7 maart 2005, 22:26   #10
uwagan
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
In een ander topic heb ik reeds mijn grote vrees uitgedrukt dat de blanken, zeker in Europa, misschien wel eens de meest verdrukte bevolkingsgroep zouden kunnen worden van de 21-ste eeuw. De kiemen daartoe zijn heden trouwens reeds aanwezig. Het zou misschien niet zo'n gek idee zijn om landen als Australië en Nieuw-Zeeland, waar nog plaats genoeg is, te laten uitgroeien tot overwegend blanke landen waar (democratisch extreem-)rechtse blanken echt nog blank mogen zijn zonder complexen. Australië voerde trouwens lange tijd een white people immigratiebeleid. Ook de huidige Australische premier Howart ziet graag blanke immigranten komen die het land een meerwaarde kunnen bieden, terwijl hij een zeer streng asielbeleid voert voor wat
niet-blanke vluchtelingen betreft.
Ben je al eens in Nieuw-Zeeland geweest? Het stikt er tegenwoordig van de Aziaten. De hoofdstad lijkt wel een Chinese stad en de oorspronkelijke Maoris hebben voorrechten. Je komt daar van de regen in de drup. De blanke Kiwis verhuizen volop naar Australie.

http://www.stats.govt.nz/analytical-...4/appendix.htm
Oud 9 maart 2005, 21:06   #11
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uwagan
Ben je al eens in Nieuw-Zeeland geweest? Het stikt er tegenwoordig van de Aziaten. De hoofdstad lijkt wel een Chinese stad en de oorspronkelijke Maoris hebben voorrechten. Je komt daar van de regen in de drup. De blanke Kiwis verhuizen volop naar Australie.

http://www.stats.govt.nz/analytical-...4/appendix.htm
Dan zullen de (extreem-)rechtse blanken alles in het werk moeten stellen om minstens toch Australië te laten uitgroeien tot een overwegend blank land dat een soepel immigratiebeleid voert ten aanzien van rechtse blanken (die dan liefst ook wat geld kunnen meebrengen) en een uiterst streng asiel- en immigratiebeleid voert ten aanzien van niet-blanken. De blanken hebben in ieder geval recht op een eigen land waar ze nog zonder complexen blank mogen zijn.

Laatst gewijzigd door Cynicus : 9 maart 2005 om 21:08.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2005, 00:32   #12
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
De blanken hebben in ieder geval recht op een eigen land waar ze nog zonder complexen blank mogen zijn.
De Blanken mogen overal probleemloos blank zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SINAN
Aangezien de meeste emigranten naar AUstralië gaan en de helft weer terugkeer, moet er wel een andere reden(niet omdat ''blanen'' met elkaar beter kunnen leven dan met anderen) zijn waarom ''blanken'' naar Australië gaan, zoals stemmingmakerij bijvoorbeel.d

Laatst gewijzigd door sinan123 : 10 maart 2005 om 00:35.
Oud 10 maart 2005, 08:58   #13
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:
De Blanken mogen overal probleemloos blank zijn.

Aangezien de meeste emigranten naar AUstralië gaan en de helft weer terugkeer, moet er wel een andere reden(niet omdat ''blanen'' met elkaar beter kunnen leven dan met anderen) zijn waarom ''blanken'' naar Australië gaan, zoals stemmingmakerij bijvoorbeel.d
Stemmingmakerij? Volgens de laatste informatie zijn de Nieuw Zeelanders helemaal niet gesteld op immigranten van eender welke kleur en ze laten hun dat goed voelen. Tweedens de hollandse levensstijl verwisselen met de australische is hoe ouder men is hoe moeilijker en ook hier moet je al goede papieren hebben om niet scheef bekeken te worden. In't kort, uitwijken naar deze streken is van de regen in de drop terechtkomen.
Oud 10 maart 2005, 10:18   #14
Zwarte Karper
Burger

Zwarte Karper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De blanken hebben in ieder geval recht op een eigen land waar ze nog zonder complexen blank mogen zijn.
Ongewoon gemakkelijk: praat er eens over met een goede vriend. Die complexen zijn u aangepraat, met een goed gesprek komt ge er ook vanaf.
Zwarte Karper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2005, 10:58   #15
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Makke Lamme Zwakke Nederlanders

En Belgen ook trouwens .
Oud 10 maart 2005, 10:58   #16
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Heheheheheheh, m'n dag begint al goed
Oud 12 maart 2005, 13:40   #17
sinan123
Banneling

Standaard

BTW, misschien gaan die Nederlanders die teruggekeerd zijn nu anders naar allochtonen kijken.
Oud 12 maart 2005, 13:45   #18
RobrechtIV
Vreemdeling

RobrechtIV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
BTW, misschien gaan die Nederlanders die teruggekeerd zijn nu anders naar allochtonen kijken.
Inderdaad een stuk anders.... ipv een humane oplossing voor het allochtonenprobleem komen ze terug met een hoofd vol inhumane oplossingen, gedesillusioneerd dat ze zijn.

[size=1]Nationalistisch[/size]
[size=1]Partijonafhanckelijk[/size]
[size=1]... en vooral Dietsch[/size]

[size=1]1 taal, 1 volk ![/size]
RobrechtIV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2005, 14:55   #19
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Waarom niet Thailand? De mensen zijn daar om ter vriendelijkst en de moslims zitten in het zuiden en als ze zich niet gedragen vliegen ze in kamionnetjes als sardienen...
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2005, 15:06   #20
Dimitri

Standaard

De mensen die daadwerkelijk emigreren naar verre landen (want er zijn er veel die zeggen te (willen) gaan, maar uiteindelijk toch blijven), waren dat meestal toch al van plan. Het heeft niet meer te maken met de verharding van de samenleving dan met een toename van het aantal allochtonen denk ik. Overigens is de groei van de emigratie maar voor een relatief klein deel door emigratie naar Canada, Australië en Nieuw-Zeeland. De verreweg populairste en snelst groeiende emigratielanden zijn Duitsland en België. Het gaat dan inderdaad om mensen die net over de grens gaan wonen.

Vergeet trouwens niet dat er ook een groeiende groep emigranten richting Turkije gaat. Dat zijn dus etnische Turken die terugkeren. Ik kan me voorstellen dat er door de strengere regels voor huwelijksmigratie en gezinshereniging snel een emigratieoverschot richting Turkije en Marokko ontstaat. Als men echt met iemand uit het land van herkomst wil trouwen, zal men eerder geneigd zijn daar te gaan wonen.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be