![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Wel wel, zo een windstilte had ik toch niet verwacht. Waar zijn al onze bravehearts naartoe????
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Tjah, iedereen mag natuurlijk doen wat hij wilt, en dat sommige mensen zich zo beklemd voelen dat ze willen verhuizen lijkt me niet ongewoon. Dat ze Nederland liever helemaal verlaten dan naar een rustiger streek te verhuizen heeft mischien meer te maken met he Nederlandse woningbeleid dan met de opgegeven redenen .
Al is het natuurlijk opmerkelijk dat 'Nederland word onrustig' weer de kop opsteekt.. Zijn ze daar opeens de provos, de molukkers en andere 'onrustige' gebeurtenisen vergeten? Die vroegere consensus van hen hebben ze volgens mij gedroomd.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() 8)
![]() Er zijn veel mensen die Australië & NZ zien zitten. Eerst nog beetje meer centjes verdienen en alles op het gemak uitstippelen om down under te gaan.8) En als ik m'n ozzy buddies mag geloven kost het leven daar nie zoveel, alhoewel ik dat betwijfel en dit enkel geld buiten de grootsteden. Laatst gewijzigd door M.V.B. : 6 maart 2005 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tss, wat een sissies. Als ze het echt zo erg vinden dat hun land 'overspoeld' wordt met moslims, doe er dan iets aan.
Maar nee, ze tonen geen enkele trouw aan hun land en vluchten als lafaards. De moslims verdienen Nederland meer dan hen. Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 6 maart 2005 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Toch wel interessant op het Rtl nieuws hoorde ik dat meer dan de helft van die mensen die ''emigreren'' weer terugkeren naar Nederland. Een veel voorkomende reden is dat de plaatselijke bevolking hen tegenwerkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet-blanke vluchtelingen betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
http://www.stats.govt.nz/analytical-...4/appendix.htm
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 9 maart 2005 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 10 maart 2005 om 00:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Makke Lamme Zwakke Nederlanders ![]() ![]() ![]() En Belgen ook trouwens ![]()
![]() |
#16 |
|
![]() Heheheheheheh, m'n dag begint al goed
![]() ![]()
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() BTW, misschien gaan die Nederlanders die teruggekeerd zijn nu anders naar allochtonen kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom niet Thailand? De mensen zijn daar om ter vriendelijkst en de moslims zitten in het zuiden en als ze zich niet gedragen vliegen ze in kamionnetjes als sardienen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() De mensen die daadwerkelijk emigreren naar verre landen (want er zijn er veel die zeggen te (willen) gaan, maar uiteindelijk toch blijven), waren dat meestal toch al van plan. Het heeft niet meer te maken met de verharding van de samenleving dan met een toename van het aantal allochtonen denk ik. Overigens is de groei van de emigratie maar voor een relatief klein deel door emigratie naar Canada, Australië en Nieuw-Zeeland. De verreweg populairste en snelst groeiende emigratielanden zijn Duitsland en België. Het gaat dan inderdaad om mensen die net over de grens gaan wonen.
Vergeet trouwens niet dat er ook een groeiende groep emigranten richting Turkije gaat. Dat zijn dus etnische Turken die terugkeren. Ik kan me voorstellen dat er door de strengere regels voor huwelijksmigratie en gezinshereniging snel een emigratieoverschot richting Turkije en Marokko ontstaat. Als men echt met iemand uit het land van herkomst wil trouwen, zal men eerder geneigd zijn daar te gaan wonen. |
![]() |
![]() |