![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Mag ik wat melk en ook een klontje suiker ?
U hebt het mis : ik drink geen chocola … Ik lust geen thee : ik ben koffiegebruiker Kom, geef me ’n tas voor ‘k van dorst verga ! Pa para pa para pa Pa para pa para pa Pa para pa para pa Wat is die heet, doe me nog maar een wolkje Zijn al de lepels hier al uitverkocht ? O, er is fruitsap ! Ten bate van ’t groen volkje ? Mens, dat is koud ! En ‘k sta hier in de tocht ! Pa para pa para pa Pa para pa para pa Pa para pa para pa Seije gie voa n Gheint ? ’t Duut deug’ zuu’n ‘poatse kauffe’ ! A niej, van Oilsjt ! Geif moa tén mor ‘n zjat Awel begot !? Zaade gaa va Loeve Stoase ? Oei, van Mestreech !? Toch liever ’n Gulper’ nat ? Pa para pa para pa Pa para pa para pa Pa para pa para pa Is er een koekje of een babbeluutje ? Een stukje taart of een petit-four ? Awel verdorie, waar is dat keukentruutje ? Wat zeg je daar ? Ze is nu naar de koer !? Pa para pa para pa Pa para pa para pa Pa para pa para pa Kom laat maar zitten, ‘k hoef al lang geen koekje ‘k vind in mijn wagen vast wel een chacha Zeg aan dat vrouwtje met het schattig poepje ik kom terug … met mijn Chachacha !!! cha chacha cha chacha cha cha chacha cha chacha cha cha chacha cha chacha cha DJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kinnebakkes
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Raymond wordt 60...
Ja en dan? ![]() Gaat de VRT nu voor elke BV in het 'journaal' brengen als deze jarig is. ![]() Of moet die een binding hebben met één of andere persoon daar. ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 14 februari 2010 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke Raymond?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of een nieuwe cd uitbrengen omdat hun geld op is, of een verzamel-cd uitbrengen van hun liedjes die iedereen al strontbeu gehoord is, of aan hun zoveelste comeback bezig zijn die niet wilt lukken (Isabelle A!), of wanneer het gedaan is met hun lief, of wanneer het aan is met hun nieuw lief ... Maar waar ik pas echt van over m'n nek ga, zijn die entertainment "incestprijzen" type Gouden Oog, de Vlaamse Televisie Awards etc. Meestal voorafgegaan door een heuse BV-party met rood tapijt, waarop alle egocentrische, zelfvoldane ex-miss-Belgium-hoela's (Dood aan Veronique De Kock) nog eens paraderen met een kleedje "speciaal" van "Nicky Van Kets". Geef die wijven toch ne plets ... En elk jaar het zelfde geleuter opnieuw en opnieuw, als grijze golven die tegen je hersens bonken totdat het bloed uit je oren en ogen komt gelopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, Raymond De La Forêt Verte zeker!
http://www.youtube.com/watch?v=N6Z988WoVgc http://www.youtube.com/watch?v=XVQNjxIGQnk ![]() Gelukkige Verjaardag, Raymond! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kreeg heel Pinkpop plat!
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=392010 Ik was daarbij, maar lag van één joint zo stoont als een garnaal in het gras. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stamt waarschijnlijk nog af van de Habsburgers.
http://images.google.com/images?gbv=...-8&sa=N&tab=wi Nogal zwartgallig nieuws voor de vijftigers onder ons die in de jaren 70 naar Raymond gingen kijken. We worden oud, gvd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de poembak de poembak is kapot...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussels by night..............
http://www.youtube.com/watch?v=IcHpj3826wc ..........Blankenberge by day http://www.youtube.com/watch?v=fwE_9Jrvob8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goeie artiest. Schrijft bijwijlen meeslepende melodieën en goede teksten.
Spijtig dat hij niet kan zingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |