![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Waar gaan wij naar toe ?
Vroeger in de jaren ?? was er een Christenboek, zijn wij nu overgeschakeld op de wetboek ? Hoe dikker ze die wetboek maken, hoe meer in hun laatje (ik zeg ook altijd de mens maakt de wet). en die mens is : Politiekers. -Als er nu iemand met een hoofddoek, of iemand zonder bennen of iemand die doof is, werkt in het stadhuis, wat is het verschil ? Het is en Blijft een mens. Weet je wat de wet wilt ? Vijanden. en haat. ik hoop dat Gans hun stadhuis daar morgen een hoofddoek op heeft. eender gezegd gans België. ---- Elk kleed zich zoals die wilt. als dit niet kan, dan denk ik dat er morgen Geen stadhuis meer is. die heeft lang haar,die is travestie, die heeft een scheur in zijn mouw, die heeft te veel make-up aan. Ja als je niet meer weet waarover te debatteren tja, ---- Vroeger droegen de nonnen Hoofddoeken, of ben je het vergeten? of was je nog niet geboren, en Niemand stelde vragen, alles was Goed en normaal. maar nu ? tjonge, k’ snap het zelf niet. moest ik vrouw zijn, dan droeg ik zeker er ook een, alleen uit protest. Kijk eens, Waarom ga je dan op reis ? blijf in uw kot, in Egypte dragen ze sluiers, in Spanje zijn ze bijna naakt, en in die arme landen hebben ze niets, en je gaat het er nog gaan opkopen ook. Hoe zeggen ze het ? 80 was prachtig ?, het was het inderdaad, de jaren 70-80. Dit was pas een regering, een met de hamer optafel. zo zal het zijn, en zo was het ook. maar nu, Debatteren, over, een nutteloze dingen, mensen tegen elkaar opzetten. -nog iets, Gevangenissen, nog meer ? waarom geef eens 1 reden. Gevangenissen veranderen een mens niet en nooit. Als je een peuter in de hoek zet dan snapt waarom. Als je een kleine crimineel in de bak steekt, dan is het Gratis Hotel. -Hoeveel kost de 1 cel per dag ? wie betaald dit ? en welke winst heb je erop ? O,00 . alleen gaan de belastingen omhoog. 2miljard ? mensen ik zal die eens vertalen, Binnenkort komen er weer nieuwe Taksen of dergelijke belastingen . als ik alles goed volg, Is Het gevang precies een weddenschap. hoe meer erin hoe beter. Hoe voller het is, hoe spannender. ??? Een Cipier is een werkmens die Meer gestraft is dan de gevangenen zelf. Een Cipier zit daar tussen die muren tot aan zijn pensioen, een gevangene niet. -Moest m' n nu eens de kleinen criminelen samen smijten ,ergens, en die de autostrades laten kuisen, et... van die dingen, van 06.00 tot ca 18.00 zonder stop , dag in dag uit, zou zoiets dergelijks niet beter zijn ? beeld u in , dat u een ervan is. En wat breng het op ? -Mooie autostrades en wegen, et ... andere dingen, -De Belastingen kunnen NAAR BENEDEN DAN. -en ze krijgen Tucht. en leren iets bij. Weet ge, een Gevangenen leert uit zijn Fouten, en iemand die nog nooit gesnapt niet. -Het zelfde als m 'n gaat Solliciteren, welke wet is dit ? Bewijs van goedgedrag en zeden ? dit moet echt van de kaart. wie dit niet heeft kan een bepaald beroepen niet uitoefenen, Maar iemand die dit wel heeft, kan het beroep wel doen, ‘ben je zeker dat die Heilig is ? wat ik en het toppunt vindt ,alle politiekers zijn heilig ? hm ben je zeker, ja daar oordeel ik niet over, maar die wet is maar alles behalve. -ik herinner me, er was een nieuwe wet plaatselijk, Alle oude Gebouwen afbreken, een nieuwbouw zetten, en er komen Geen Cafés of taverne' s meer in die bepaalde straat. wat blijkt, er is er toch een, een Waarvan de eigenaars de Grond huren aan het stad. en beweren deze gekocht te hebben. Dan er nog boven op een vergunning vragen om veranderingen te doen, tot het zelfs uitbaten van dancing ‘ half dancing half café.’ Zelfde zoals de nachtwinkels, Geen nachtwinkels er meer bij. ondertussen zitten er 5 in de zelfde straat met een ca 50m van elkaar. ---- vandaag wet, morgen Verticaal gestapeld. een woord België. reden, een politieker zit er per toeval tussen zeker weten.(zo is het ook) Kijk, ik verwijt hier zeker niemand, (m'n mag geen partij noemen ) Maar veel dingen kloppen ,niet Laatst gewijzigd door teken : 31 mei 2007 om 04:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() En over wat gaat het nu?
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
wie ben Jij Maria droegt inderdaad meestal een hoofddoek, haar lange haar verborgen onder de doek. Dit bleek inderdaad geen vruchtbare oplossing Maar er is meer dan het getal, staar je daar niet blind op. Als je goed en kwaad aftelt, wordt het resultaat Noppes. |
![]() |
![]() |