![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() [size=2] Nu surf ik naar de webstek van ronduit en dan zie ik daar een aankondiging om tegen Bush te gaan betogen ... en als organisator een comité van ngo's. Ik vraag me af of dat nu echt de punten zijn waarop je jezelf als vlaamse jongerenorganisatie moet profileren... samen met wssh veel extreem-linkse jongeren gaan betogen tegen een democratisch verkozen staatshoofd... en dan nog een aankondiging voor de bomspotting .... ik vind dat belachelijk , want het zijn meestal politici van meerderheidspartijen die zich daar gaan profileren ...[/size]
[size=2][/size] [size=2] En dan zie ik ook nog een steunoproep voor de actie van Unizo inzake Remmery , wat eigenlijk pure recuperatie is. Ik denk dat de meesten allang doorhebben dat er iets niet pluis was met de zaak remmery . Om daar dan mee op te springen ... [/size] |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2. is dat bij pakweg unizo dan ook recuperatie
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Waarom kondigen jullie het dan aan alsof het een partijorganisatie is ... het staat tussen activiteiten van de partij.
Laatst gewijzigd door ilfalco : 7 februari 2005 om 13:23. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nog, zelfs als de NVA tegen Bush wil betogen en aan bomspotting wil doen, mag dat soms niet?
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zal ik dan maar even zagen over het Belang die protestacties organiseert tegen de toetreding van Turkije in de EU waar ook extreem-rechts jongeren in rond lopen? Nee, daar zal ik niet over zagen, het Belang doet wat ze wil. Iedere partij z'n mening, als veel N-VA-jongeren tegen Bush zijn is dat hun goed recht, als N-VA voor bom-spotting is is dat ook hun goed recht. Toch wel straf om dit van een Belanger te horen. Flamingant zijn betekent niet dat je rechts of conservatief moet zijn, het betekent alleen dat je streeft voor de ontvoogding van Vlaanderen. Misschien probeert het Belang de Beweging steeds meer te verrechtsen maar laat aub ook eens wat ruimte voor andersdenkenden. Trouwens, als mede Vlaams-nationalist hoop ik toch dat je weet waar het Ijzermanifest voor staat? Pacifisme, vrede, ontvoogding, ooit al van gehoord? Laatst gewijzigd door instromaniac : 7 februari 2005 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben ook niet zo'n voorstander van bush maar ik ga niet mee betogen.
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat men tov Bush neutraal moet blijven ... ik ben er ook geen (onvoorwaardelijke) fan van , maar waarom met de linkse hyena's mee gaan betogen .... daar zie ik het nut niet van in. En wat de toetreding van turkije betreft dat ligt toch veel meer in de lijn van nationalisten zeker, zowel kvhv als nsv waren aanwezig ... alsook vb'ers en n-va'ers. En voor zover ik weet is dat allemaal vreedzaam verlopen ... ik vraag me af of dat met die anti-Bush betoging ook zo zal zijn.
Laatst gewijzigd door ilfalco : 7 februari 2005 om 14:18. |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() OK maar daar hebt u misschien wel gelijk in maar persoonlijk ben niet voor bush, maar ik mag wel mijn eigen mening hebben trouwens de zaterdag op de nr van ronduit was daar veel discusie over.
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Pacifisten hebben Hitler hun gang laten gaan uit pacifisme... ik geloof er niet echt in . Zeker niet als de moslimsterroristen tot op de tanden gewapend klaar staan om aanslagen te plegen. Ik vind die bomspotting eerlijk gezegd belachelijk...als men er iets aan wilt doen dat men dat wetgevende initiateven neemt. Het zou pas een gevaarlijke wereld worden als enkel schurkenstaten zulke wapens zouden hebebn... Wederzijdse afschrikking zorgt ervoor dat niemand die verschrikkelijke wapens durft gebruiken.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Idd je mag gerust anti-bush zijn , maar dan niet in naam van een partij tegen gaan betogen... voor zover ik weet is Dewever ook niet anti-bush hé. Men zou beter tegen dictators die hier neerstrijken betogen alla kadhafi en co...In ben er zeker van mocht kerry hier neerstrijken en de oorlog in Irak goedpraten dat links niet of vel minder zou betogen , het gaat hem vooral om anti-conservatief te zijn.
|
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Eerlijk gezegd bekijk ik sommige dingen van Ronduit toch ook wel met argusogen (bvb. de anti-Bush-betoging en Jongerenmars voor werk), toch is bomspotting iets wat al altijd door VU'ers gedaan is en moet worden verder gedaan. Wij zijn en blijven pacifisten (nooit meer oorlog, remember?). Maar idd, met een bende linki-winkies meelopen is ook niet het liefste wat ik doe, ik doe het dan ook niet. En ik hoop dat diegene die het wel doen, als persoon gaan en niet onder (Ronduit!-)N-VA-vlag.
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kunnen ze de groeten doen aan het FDF die ook meedoen aan de Jongerenmars.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan ook niet begrijpen dat een echte Vlaams Nationalist zo pro Amerikaans kan zijn. Een land die zijn cultuur en zijn invloed (zowel politiek als militair) overal ter wereld wil opleggen aan andere volkeren ![]() Ik hoop dan ook dat die knuffelpolitiek van het VB tegenover de zionisten maar tijdelijk is en louter kadert in de strijd tegen het moslimfundamentalisme (dat natuurlijk ook gevaarlijk is voor onze Dietse volkscultuur, maar het zionisme is dat ook natuurlijk...) Daarom zouden de Vlaamse Jongeren (Westland, Dilbeek, Mechelen), Voorpost, NJSV en zoveel mogelijk andere Vlaamse bewegingen moeten betogen tegen de komst van die zionist naar Dietsland ! Ik geef de NVA jongeren dan ook op dat ene punt groot gelijk dat zij als Vlaams Nationalisten mee gaan betogen en ook hoop daar vele Vlaamse Vlaggen te zien op die betoging ! Hou zee ! Laatst gewijzigd door obiwan : 7 februari 2005 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, al ten tijde van de VNSU was het daar het allegaartje van linkse salonflamingantjes die liever met Ché en Mao zaten te pronken en laatdunkend deden over de radikale Vlaams nationalisten! Op een TAK-actie zul je ze nooit zien, maar de nuttige idioot gaan uithangen op linkse manifestaties moet dan doen uitschijnen hoe verdraagzaam ze wel zijn!
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Ze willen gewoon bij het PC clubje horen .... liever tegen bush gaan betogen met extreem-link dan met het KVHV en het NSV tegen de toetreding van turkije.Dit ligt volledig in de lijn van de hoduing van de n-va in Brussel liever lijstverbinding met Groen en BUB dan samen met het Vb een meerderheid te vormen .... En wanneer is het wee gayparade ... wedden dat ze er dan ook weer als de kippen bij zijn...
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik heb betoogd tegen de toetreding van Turkije tot de EU en ik ga ook betogen tegen de komst van de zionist Bush hier in Dietsland.
Mag ik een aantal mensen erop wijzen dat Bush een voorstander is van de toetreding van Turkije tot de EU ![]() Kwestie van wat consequent te blijven als radicaal Vlaams nationalist ! Laatst gewijzigd door obiwan : 7 februari 2005 om 16:10. |
![]() |