![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Januari 2005
- Filip de Taaie doet politieke uitspraken en bedreigt dat partijen die België willen kapot maken met hem zullen te doen hebben. - De VRT mag zelf beslissen om vertegenwoordigers van Vlaams Belang van het scherm te houden. Dat stellen de professoren Dirk Voorhof en Ann Brackman in een rapport dat ze op vraag van de openbare omroep hebben opgesteld. - Hugo Coveliers uitgesloten bij partijbestuur van VLD. Mensen die publiekelijk blijven herhalen dat ze voorstander zijn van een samenwerking met het Vlaams Belang, horen niet thuis in de VLD, luidde het. - België, in tegenstelling tot 10 andere Europese landen (waaronder Nederland) weigert volksreferendum te houden over Europse grondwet. Dwarsligger was spirit ondanks citaat Wouter Verschelden “Als links-liberale partij is Spirit hevige voorstander van meer rechtstreekse inspraak voor de burger. (???). Spirit vreest dat het rechtse Vlaams Belang een referendum zou aangrijpen om campagne te voeren tegen Turkije bij de EU. - Oxfam en Unicef weigeren de Tsunamisteun van het VB ( strijdig met ANTIDISCRIMINATIEWET 6/10/2004 ). Zij bepalen zelf wie solidair mag zijn, en wie mag storten of niet. - huiszoekingen in het hoofdkwartier van VB - de VRT die VB'ers uit de raad van bestuur wil gooien (vertegenwoordiging geregeld op basis van electorale sterkte ) - de droogleggingswet met minderheidsdemocratie ( 7op20 beslist!) Februari 2005 - De Franstalige partijen dienden in de Senaat wetsvoorstellen (23/2) in om te verhinderen dat “racistische kandidaten” verkozen zouden worden voor de federale, regionale of Europese verkiezingen. Maart 2005 -Persoonlijk voertuig Filip Dewinter door linkse jongeren zwaar beschadigd na debat in Leuven -PS wil een verplichte allochtonenquota in bedrijven -PS en CGKR doen voorstellen om discriminatiespionnen in te zetten. -Unizo doet inzake Remmery aan politieke recuperatie en steunt de protestactie van respect, www.26maart.be. De website werd geregistreerd door ABBV Kortrijk en de contactpersoon is een Kortrijkse regioverantwoordelijke van Groen. -De kiezersstemmen op het Vlaams Belang zint Vera Dua (groen) niet . Ze wil lijstenverbinding tussen democratische partijen als het beste wapen tegen de opkomst van het Vlaams Belang. Wie stemt beslist niets, wie de stemmen telt beslist alles. -De beruchte liberticidewet(droogleggingswet) werd in de ministerraad (25/3) goedgekeurd. Die wet moet het mogelijk moet maken om zogezegde ‘racistische’ partijen te beroven van hun overheidsdotaties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie durft zo'n bananenkoninkrijk nog een democratie noemen?
![]()
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() een dictatuur is een regeringsvorm , waarbij alle mogelijke middelen (media, gerecht,politiek...) wordt aangewend om de oppositie uit te schakelen.
deekodiver http://deekodiver.skynetblogs.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1 miljoen vlamingen horen ook bij de oppositie,maar deze groep heeft geen inbreng in de dagelijkse politiek. Politiek in Belgie heeft ook een flinke kluif in het gerechtelijke jargon.Laatste weken heeft dit ook weer flink in de verf gezet (Linzin).
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() gelukkig heb je je beperkt tot de anti-democratische voorvallen van het nog steeds prille 2005, had je 2004 erbij genomen had je nu gegarandeerd last van krampen in je vingers
![]()
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zeg dat al jaaaaareeeen.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren hier nog iets cool gezien !
Een Bananino of zoiets, dat is dus een wreed klein bananeke ... Vast en zeker genetisch gamnipuleerd of van nen bonsai bananenboom. ziet er wel tof uit om eens fruitfondue mee te houden, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() democratie = dictatuur van de meerderheid
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Is België een republiek? Waar zijn die bananen? In de winkel?
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 30 maart 2005 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bananen consitutionele monarchie dan, ... is da goe ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is het meer een : Witloof constitutionele monarchie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ach, zielig Flipke. 20 jaar moeite doen en dan in je nadagen nóg niet mogen meespelen. Wat een zielig, verkommerd, onbegrepen manneke.. ![]() ![]() ![]() (En dat houd ik graag zo, want ik heb het niet zo op fascisten als Dewinter en racistische bewegingen als het Vlaams Behang!!)
Laatst gewijzigd door Mephisto : 31 maart 2005 om 10:40. Reden: typo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geef mij maar de hesp en de kaassaus...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat het ook een Witloof constituionele monarchie is hé. ... ![]() Wat een naam zeg, wat vindt ge van : "een patattenland" dat is misschien meer toepasselijk, ... Als er iemand andere groenten of fruit heeft, ... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gisteren nog een booke me Culatelloo in mijn djiep geslagen, ... ja man, ! da is pas eten, maar ja voor 48 euro de kilo moogde al iets hebben natuurlijk, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |