![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Heeft er al iemand de 20 miljoen euro gevonden, of zijn zij al terecht het O.C.M.W. zal het ons wel laten weten het is tenslotte geld van de gemeenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Welke 20 miljoen€?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik dacht dat het 22,5 mlj euro was. De audit heeft trouwens uitgewezen dat de boekhouding van het OCMW "een kruidenierszaak onwaardig" was. Wees gerust. Het OCMW is in goede SPA-handen om deze zaak uit te klaren. Net zoals toen het geld verdween.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ondertussen is mijn vertrouwen in vele partijen en instanties al ver in de negatieve zone belandt.
Zodus zullen ze eerst nog veel goede punten moeten halen om mijn vertrouwen naar nul te brengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja met die twintig milj had het vierde wereld syndicaat in alle geval het knap lastig kunnen maken voor eigenaarssyndicaten en andere obscure clubjes van rijkaards
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |