![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De liberale dictatuur wordt sluipend sterker en sterker. Asociaal-rechts slaagt er nu ook in ons land in om de heksenjacht tegen de zwaksten van het eigen volk op te voeren: werklozen en kansarmen. De overheid kan via de RVA gaan controleren bij werklozen hoeveel water, electriciteit,... zij verbruiken om te zien of er een partner bij hen woont. Indien ja, kan de werkloosheidsuitkering sterk verminderd of zelfs ingetrokken worden. Maar dit is nog lang niet alles. Het isnamelijk ook mogelijk dat RVA-inspecteurs vergezeld van politie bij de werkloze aankloppen en zijn/haar woonplaats doorzoeken om te zien of er geen persoon bij hem/haar inwoont, eveneens in het teken van het schrappen van uitkeringen!!! Dergelijke praktijken, waarbij de staat tot diep in het privé-leven van personen doordringt is typisch voor totalitaire systemen en ideologieën zoals het marxisme en het liberalisme.
[size=4]Niet rechts, niet links, maar Derde Weg! [/size] [size=4]Een nieuwe ordening moet en zal ontstaan, de oude zal in chaos ten onder gaan! [/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() de rijken kunnen ongestoord verder frauderen en miljarden aan belastingen ontduiken, maar de arme luizen, die gaan ze hun laatste kruimels afpakken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom richten de rechtse solidaristen geen coöperatieven op?
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Nu wordt er niets gecontroleerd, maar de fraude is massaal.
Fraude in de sociale zekerheid is een misdaad. Wil je niet gepakt worden? Fraudeer dan niet. Altijd maar die dooddoener 'privacy'---- tareireboem. Dus ik heb geen bezwaar tegen een ernstig controle systeem. Voor grote en kleine vissen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 maart 2005 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De kleine onnozelaars laten zich manipuleren en stemmen steeds voor die traditionele gangsterpartijen.
Het zijn tenslotte die partijen die al altijd aan de macht geweest zijn, die toelaten dat er geen jacht gemaakt wordt op grote vissen. Arme kleine vis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel daarin kan ik u geen ongelijk geven
maar welke partij stelt ge dan voor ? om met de traditie te breken ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |