Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 4 maart 2005, 00:44   #1
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard Vlaams belang groener dan groen!?!

Eerder deze avond zag ik Mieke Vogels zeggen in't nieuws dat ze Lange wapper, die brug in Antwerpen steunt. Maar wat las ik op Filip De Winter zijn website? Efkes citeren.

Lange Wapper zelf is daarenboven te duur. Aanvankelijk werd hij op 500 miljoen euro geraamd, een bedrag dat intussen is verdrievoudigd. De constructie hypothekeert door haar omvang elke verdere ontwikkeling van nieuw in te richten stadsdelen zoals Antwerpen-Noord en vooral het Eilandje. Ze scheert rakelings langs een Seveso-bedrijf en wordt ook door transporteurs voor bijzonder onveilig gehouden. Ze tast daarenboven het natuurgebied Blokkersdijk aan , zorgt voor onvrede in de oostelijke bewonerskernen van Zwijndrecht, zou geen aansluiting geven op het wegennet van Linkeroever en zou via tol door voornamelijk de Antwerpenaren en hun klanten gefinancierd worden.
Stefanie is offline  
Oud 4 maart 2005, 00:50   #2
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Eerder deze avond zag ik Mieke Vogels zeggen in't nieuws dat ze Lange wapper, die brug in Antwerpen steunt. Maar wat las ik op Filip De Winter zijn website? Efkes citeren.

Lange Wapper zelf is daarenboven te duur. Aanvankelijk werd hij op 500 miljoen euro geraamd, een bedrag dat intussen is verdrievoudigd. De constructie hypothekeert door haar omvang elke verdere ontwikkeling van nieuw in te richten stadsdelen zoals Antwerpen-Noord en vooral het Eilandje. Ze scheert rakelings langs een Seveso-bedrijf en wordt ook door transporteurs voor bijzonder onveilig gehouden. Ze tast daarenboven het natuurgebied Blokkersdijk aan , zorgt voor onvrede in de oostelijke bewonerskernen van Zwijndrecht, zou geen aansluiting geven op het wegennet van Linkeroever en zou via tol door voornamelijk de Antwerpenaren en hun klanten gefinancierd worden.
Groen! is bij mijn weten nooit echt 'groen' geweest. Het enige waar ze echt belang aan hechten is het vertroetelen van allochtonen. Hun goene thema dient gewoon om kiezers te lokken.
__________________
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil , dus toch geen belgen )
---------------------------------------------------------------
Vrager : U keurt vandalisme goed?
Bhairav : Ja dat doe ik.
lustige lezer is offline  
Oud 4 maart 2005, 06:42   #3
groentje
Minister-President
 
groentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2002
Locatie: Land van Kokanje
Berichten: 5.318
Standaard

Ik steun een de brug als een 'landmark' voor Antwerpen. Als die 'missing link' van de ring rond Antwerpen dan toch per se moet worden tenietgedaan, dan liever een mooie brug, dan een wezenloos ding, of een tunnel die nog pakken meer kost.
De voorstellen, om de Liefkenshoektunnel uit te bouwen, lijken wel iets, maar hebben toch 1 nadeel: de aansluiting richting Eindhoven is een grote omweg, en idem voor de richting Mechelen voor vrachtwagens. De Singels nog meer verkeer laten slikken lijkt me onverantwoord, er zou m.i. eerder moeten gewerkt worden aan een beheersen van de verkeersstromen, zonder teveel het stadsweefsel aan te tasten.

Ik heb wel mijn twijfels bij de noodzaak van het project tout court. Er moet gewerkt worden aan het beheersen van het verkeer, met liefst een verschuiving van het (zware) transport naar het spoor- of waterverkeer. Een grote brug is niet negatief, het enige negatieve is in mijn ogen het prijskaartje, en het feit dat zo'n brug weeral extra verkeer gaat aanzuigen, met alle gevolgen voor de snelwegen die erop aansluiten tot gevolg. Maar, omdat ik spijtig genoeg niet meteen een stagnering, laat staan een daling zie in de trafiek op de ring rond Antwerpen, zal die ring best rond gemaakt worden. De Liefkenshoektunnel is daarbij eigenlijk geen oplossing, omdat die op een zeer slechte plaats is geboord. Ik betwijfel of die ooit echt winstgevend zal zijn...
__________________
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline  
Oud 4 maart 2005, 07:36   #4
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Groen! is bij mijn weten nooit echt 'groen' geweest. Het enige waar ze echt belang aan hechten is het vertroetelen van allochtonen. Hun goene thema dient gewoon om kiezers te lokken.
dan hadden ze beter BRUIN! of ZWART! als kleur gekozen... Geel, Blauw en Rood hadden we al

Mieke Vogels is nog veel andere problemen, ze is beginnen inzien dat heel wat problemen verkeerd of niet werden aangepakt zoals het moest.

Allochtonen en hun problematiek staan wel hoog op hun verlanglijstje...

stedelijke daklozen en werklozen ? pfft
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 4 maart 2005, 08:34   #5
eigeeltje
Burgemeester
 
eigeeltje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Eerder deze avond zag ik Mieke Vogels zeggen in't nieuws dat ze Lange wapper, die brug in Antwerpen steunt. Maar wat las ik op Filip De Winter zijn website? Efkes citeren.

Lange Wapper zelf is daarenboven te duur. Aanvankelijk werd hij op 500 miljoen euro geraamd, een bedrag dat intussen is verdrievoudigd. De constructie hypothekeert door haar omvang elke verdere ontwikkeling van nieuw in te richten stadsdelen zoals Antwerpen-Noord en vooral het Eilandje. Ze scheert rakelings langs een Seveso-bedrijf en wordt ook door transporteurs voor bijzonder onveilig gehouden. Ze tast daarenboven het natuurgebied Blokkersdijk aan , zorgt voor onvrede in de oostelijke bewonerskernen van Zwijndrecht, zou geen aansluiting geven op het wegennet van Linkeroever en zou via tol door voornamelijk de Antwerpenaren en hun klanten gefinancierd worden.
Wat is het voorstel van De Winter dan voor het afwerken van de ring??
eigeeltje is offline  
Oud 4 maart 2005, 09:49   #6
Raf C
Partijlid
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
Wat is het voorstel van De Winter dan voor het afwerken van de ring??
Uiteraard zal hij eerst hameren op de fouten uit het verleden : dat de GROTE ring had moeten gelegd worden (alsof hij dat wél had klaargespeeld).

Ten tweede zou er onder zijn bestuur GEEN beslissing genomen kunnen worden, aangezien hij dan hoe dan ook de helft van zijn kiezers verliest (net als in andere dossiers zoals de luchthaven, het kievitplein, en last but not least het MAS)

Laatst gewijzigd door Raf C : 4 maart 2005 om 09:50.
Raf C is offline  
Oud 4 maart 2005, 11:06   #7
homer
Burger
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Locatie: borgerhout
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
zou via tol door voornamelijk de Antwerpenaren en hun klanten gefinancierd worden.
lijkt me eerder dat doorgaand verkeer vooral tol zal moeten betalen.
dus postief voor de antwerpenaar want dat zal de ring en de singel ontlasten.

het vb pleit er trouwens voor om meer verkeer over de singel te loodsen als alternatief voor de lange wapper-brug (atv nieuws van gisteren). ze zijn dus tegen een groene stadsboulevard.

maar ja, de fluppe heeft aan groen geen gebrek in het rurale ekeren.
__________________
opinions are like assholes : everbody has one
homer is offline  
Oud 4 maart 2005, 11:08   #8
Raf C
Partijlid
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 249
Standaard

Meer verkeer over de Singel??? Die gast is inderdaad geschift.

Wanneer gaat die nu eindelijk eens een keer terug naar Brugge... hebben ze ook wel ne Singel denk ik.

Laatst gewijzigd door Raf C : 4 maart 2005 om 11:08.
Raf C is offline  
Oud 4 maart 2005, 11:18   #9
Broz
Burger
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 186
Standaard

Hieruit blijkt nog maar eens het poujadisme van de heer Dewinter. Tegen de enen zal die zeggen dat het een schande is dat die ring er nog altijd niet is en tegen bijvoorbeeld de arbeiders van dat bedrijf dat hij ervoor zou gezorgd hebben dat er geen brug kwam.
Broz is offline  
Oud 4 maart 2005, 12:52   #10
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Als ze dan toch een lange en hoge brug willen bouwen dan moeten ze de ring rond Antwerpen overbouwen. Juist gewoon een verdiep op leggen. En dan op die brug al het doorgaand verkeer laten rijden dat niet in Antwerpen moet zijn. Als men dan aan Antwerpen komt moet men kiezen tussen de Stadsring met op en afritten of de doorgaande ring zonder op en afritten...

Zo kan men de capaciteit van de ring bijna verdubbelen...

't is maar mijn gedacht he

Voor de rest zou ik zeggen om de ring te sluiten bouw nen tunnel. Dat kost meer maar men moet ook de keerzijde van de medaille bezien : dat levert veel werk op voor veel mensen he.

Liefkenshoektunnel is eigenlijk nen Bayer tunnel he...

Voor de rest wordt het wel tijd dat men van LO naar RO een brug legt (ophaalbrug genre Tower Bridge zou ik zeggen) Een schoon bruggeske is een zegen voor het oog...

Voila mijn gedacht maar het kost veel geld... but so what... we leven toch in een van de rijkste regios van de wereld, we zijn veel beter af dan nen hele hoop mensen dus waarom zouden we dat niet allemaal tesamen in de praktijk brengen ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 4 maart 2005, 12:57   #11
Tjolder
Parlementslid
 
Tjolder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.521
Standaard

Hoe komt eigenlijk dat de Liefkenshoektunnel zo weinig verkeer trekt? Zijn wij allemaal zo gierig om een (beetje?) tol te betalen ?
__________________
Vlaanderen onze thuis. ...

Tjolder is offline  
Oud 4 maart 2005, 13:05   #12
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Ge moet daar te ver voor omrijden he Tjolder...
Als ik van mijn huis in de Voorkempen naar Oost Vlaanderen moet gaan via de ring duurt dat (zonder acciddenten of files he) ongeveer 45 minuten. Als ik via de Liefkenshoektunnel ga duurt dat minimum 1 uur en heb ik nog tol moeten betalen, en meer geld moeten uitgeven aan bezine (extra kilometers he)

De liefkenshoektunnel ligt te ver af..
Wist ik al van voor dat ze hem gingen bouwen, maar ja de grote politici weten het natuurlijk veel beter dan ne stommen onnozelen burger he...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 4 maart 2005, 13:26   #13
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Ik zou een brug over de Schelde zeker zien zitten. Het fantastische zicht op de stad, gekoppeld aan een mooi bouwwerk qua stijl en technologische uitvoering zou Antwerpen enkel ten goede kunnen komen. Een tunnel daarentegen is eerder een minpunt imho. En waar ze het geld vandaan halen? Ik zou zeggen: schrappen, dat MAS !
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 4 maart 2005, 13:29   #14
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Ik zou een brug en een tunnel laten zetten. Geld genoeg volgens mij. Desnoods passen we de methode Mobutu toe he...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 4 maart 2005, 14:39   #15
homer
Burger
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Locatie: borgerhout
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
En waar ze het geld vandaan halen? Ik zou zeggen: schrappen, dat MAS !
het overwegen waard weliswaar, maar dan gaan we het MAS een paar keer moeten schrappen want dat zal 'maar' een fractie kosten van een tunnel of een brug

maar voor mij mogen ze eerst de Elisabethzaal renoveren en de Filharmonie een vaste stek geven.
__________________
opinions are like assholes : everbody has one
homer is offline  
Oud 4 maart 2005, 18:47   #16
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
Wat is het voorstel van De Winter dan voor het afwerken van de ring??
Als alternatieven, die slechts een fractie van de huidige vooropgestelde bedragen zouden kosten, stelde het Vlaams Belang destijds voor om vooreerst de Liefkenshoektunnel rechtsreeks aan te sluiten op de E 17 en de Singel uit te bouwen tot een volwaardige Noord-Zuid verbinding, hetzij via ondertunneling of overbrugging van de huidige kruispunten, hetzij door overbrenging van de Singel in de zate van de Kleine Ring.

De stellingen van het Vlaams Belang die destijds door de meerderheid werden weggelachen, worden nu blijkbaar ook ernstig door haar onderzocht. Nu fysisch duidelijk wordt wat Lange Wapper werkelijk inhoudt en de bevolking haar onvrede daaromtrent tot uitdrukking brengt, beginnen de traditionele partijen stilaan een bocht te nemen.
Stefanie is offline  
Oud 4 maart 2005, 20:26   #17
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Als alternatieven, die slechts een fractie van de huidige vooropgestelde bedragen zouden kosten, stelde het Vlaams Belang destijds voor om vooreerst de Liefkenshoektunnel rechtsreeks aan te sluiten op de E 17 en de Singel uit te bouwen tot een volwaardige Noord-Zuid verbinding, hetzij via ondertunneling of overbrugging van de huidige kruispunten, hetzij door overbrenging van de Singel in de zate van de Kleine Ring.

De stellingen van het Vlaams Belang die destijds door de meerderheid werden weggelachen, worden nu blijkbaar ook ernstig door haar onderzocht. Nu fysisch duidelijk wordt wat Lange Wapper werkelijk inhoudt en de bevolking haar onvrede daaromtrent tot uitdrukking brengt, beginnen de traditionele partijen stilaan een bocht te nemen.
Stefanie

Ik denk dat u de situatie in Antwerpen NIET kent
of niet wil kennen.

De Liefkenshoek tunnel heeft enkel belang voor de haven
en het verkeer uit het noorden van Antwerpen.

Het massaal verkeer vanuit Eindhoven en Hasselt heeft daar NIETS aan.

Een nieuwe brug kan hier wel verandering in brengen.

Laatst gewijzigd door Clemens : 4 maart 2005 om 20:27.
Clemens is offline  
Oud 4 maart 2005, 20:49   #18
groentje
Minister-President
 
groentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2002
Locatie: Land van Kokanje
Berichten: 5.318
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Als alternatieven, die slechts een fractie van de huidige vooropgestelde bedragen zouden kosten, stelde het Vlaams Belang destijds voor om vooreerst de Liefkenshoektunnel rechtsreeks aan te sluiten op de E 17 en de Singel uit te bouwen tot een volwaardige Noord-Zuid verbinding, hetzij via ondertunneling of overbrugging van de huidige kruispunten, hetzij door overbrenging van de Singel in de zate van de Kleine Ring.

De stellingen van het Vlaams Belang die destijds door de meerderheid werden weggelachen, worden nu blijkbaar ook ernstig door haar onderzocht. Nu fysisch duidelijk wordt wat Lange Wapper werkelijk inhoudt en de bevolking haar onvrede daaromtrent tot uitdrukking brengt, beginnen de traditionele partijen stilaan een bocht te nemen.
Nice copypaste, Stefanie Ja, ik ben op de site van FDW geweest, ik beweer nu eenmaal niet graag iets zonder bevestiging...
Zoals reeds gezegd, is de ligging van de Liefkenshoektunnel verre van ideaal, niet alleen door de wegensituatie, nu moet je de E17 af, en nog een heel eind rijden door hopen bochten, om pas dan de tunnel te bereiken; daar is inderdaad iets aan te doen, door de E17 door te trekken, wat op zich nog niet zo'n slecht gedacht is. Het is alleen stom, om de ene omweg door een andere te vervangen. Want uiteindelijk doe je niet meer dan dat.
En over die Singels, ja, dat had ik al gezegd.
__________________
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline  
Oud 4 maart 2005, 20:50   #19
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens
Stefanie

Ik denk dat u de situatie in Antwerpen NIET kent
of niet wil kennen.

De Liefkenshoek tunnel heeft enkel belang voor de haven
en het verkeer uit het noorden van Antwerpen.

Het massaal verkeer vanuit Eindhoven en Hasselt heeft daar NIETS aan.

Een nieuwe brug kan hier wel verandering in brengen.
Ik heb dit gecopieerd en hier geplakt van de site van Filip De Winter. Mij ging het echter om dat natuurgebied. Daar heeft Mieke Vogels in het nieuws niets over gezegd. Ge zoud verwachten dat Mieke dat natuurgebied wil behouden en dat het Vlaams belang geen groene partij is. Ik was dus verwonderd.

Laatst gewijzigd door Stefanie : 4 maart 2005 om 20:52.
Stefanie is offline  
Oud 4 maart 2005, 21:26   #20
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Ik heb dit gecopieerd en hier geplakt van de site van Filip De Winter. Mij ging het echter om dat natuurgebied. Daar heeft Mieke Vogels in het nieuws niets over gezegd. Ge zoud verwachten dat Mieke dat natuurgebied wil behouden en dat het Vlaams belang geen groene partij is. Ik was dus verwonderd.
Mieke Vogels haar idee van groen is het afbreken van onze kerncentrales, en dan kernenergie tegen woekerprijzen af te kopen van Frankrijk.

Mieke Vogels haar idee van groen is het heffen van enorme taksen op brik, blik en plastieken om zo hun gebruik af te raden (of dat moderne technieken nu ook deze zaken kunnen recycleren of niet, daar denken ze niet aan)....

Mieke Vogels haar idee van groen het duurder maken van vuilniszakken om afval te verminderen (vermits "afval" nauwelijks of niet kan minderen, waar het dan wel naar toe moet, daar denken ze niet aan)...

Mieke Vogels haar idee van groen is het beschermen van de natuur, door een enorme constructie te bouwen wiens eigen obstakel + resulterende lucht & grondvervuiling zowat de hele plaatsele biotoop steriel maakt, voor wat waardeloos gras en enkele bomen die toch niet kunnen overleven in een betonnen-omgeving en elke 5 jaar vervangen moeten worden... Dat de natuur beter gebaat is met het verminderen van verkeer (bijvoorbeeld, op even dagen enkel even nummerplaten, endergerlijke... daar denken ze niet aan)...

Als overtuigd ecologist zie ik niets groen in groen!. Buiten ondoordachte voorstellen, en machtslust. Het 'waarom' Versteylen geen plaats meer had in Agalev is niet moeilijk te begrijpen.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be