Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 maart 2005, 13:20   #1
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard nieuwe gevangenis in Hasselt

Ik weet niet of het iemand is opgevallen gisteren bij het bericht dat het personeel niet wou dat de gevangenis al in gebruik zou genomen worden omdat er veiligheidsproblemen waren of zo iets. Awel heeft iemand opgemerkt wat men toen zei? men melde dat men hierom meer beveiligingscamera's zou plaatsen en nieuwe sloten!
Kan iemand mij uitleggen waar dit op slaat? De gevangenis is niet in gebruik geweest, is dus gloednieuw en men heeft al nieuwe sloten nodig?????? Is dit weer eens iets typisch Belgisch aan het worden?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2005, 13:31   #2
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik weet niet of het iemand is opgevallen gisteren bij het bericht dat het personeel niet wou dat de gevangenis al in gebruik zou genomen worden omdat er veiligheidsproblemen waren of zo iets. Awel heeft iemand opgemerkt wat men toen zei? men melde dat men hierom meer beveiligingscamera's zou plaatsen en nieuwe sloten!
Kan iemand mij uitleggen waar dit op slaat? De gevangenis is niet in gebruik geweest, is dus gloednieuw en men heeft al nieuwe sloten nodig?????? Is dit weer eens iets typisch Belgisch aan het worden?
Naar het schijnt kon je de huidige sloten enkel langs de binnenkant openen en sluiten en waren de camera's eigenlijk kartonnen koekendozen die geschilderd waren, op bevel van la Onckelinx.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2005, 14:25   #3
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Naar het schijnt kon je de huidige sloten enkel langs de binnenkant openen en sluiten en waren de camera's eigenlijk kartonnen koekendozen die geschilderd waren, op bevel van la Onckelinx.
Er zouden inderdaad te weinig camera's zijn, van sommige belangrijke plaatsen had je totaal geen beeld.
Ook zouden ze willen proefdraaien op tijd, dwz dat men wil weten hoeveel tijd nodig is om gevangenen van de ene blok naar de andere te begeleiden (om optijd te zijn wanneer gevangenen binnen een bepaalde tijd niet op die bepaalde plaats staan).

Alweer onkunde dankzij Onckelinx.
Hoelang moeten onbekwame en zelfzuchtige ministers zoals Onckelinx en Flahaut aan de verkeerde kant van de muur van zo een gevangenis blijven?
Als het land helemaal kapot is?
Oud 10 maart 2005, 14:27   #4
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

@Vlaanderen_onafhankelijk.

Mooie profielfoto trouwens
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be