![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of het iemand is opgevallen gisteren bij het bericht dat het personeel niet wou dat de gevangenis al in gebruik zou genomen worden omdat er veiligheidsproblemen waren of zo iets. Awel heeft iemand opgemerkt wat men toen zei? men melde dat men hierom meer beveiligingscamera's zou plaatsen en nieuwe sloten!
Kan iemand mij uitleggen waar dit op slaat? De gevangenis is niet in gebruik geweest, is dus gloednieuw en men heeft al nieuwe sloten nodig?????? Is dit weer eens iets typisch Belgisch aan het worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ook zouden ze willen proefdraaien op tijd, dwz dat men wil weten hoeveel tijd nodig is om gevangenen van de ene blok naar de andere te begeleiden (om optijd te zijn wanneer gevangenen binnen een bepaalde tijd niet op die bepaalde plaats staan). Alweer onkunde dankzij Onckelinx. Hoelang moeten onbekwame en zelfzuchtige ministers zoals Onckelinx en Flahaut aan de verkeerde kant van de muur van zo een gevangenis blijven? Als het land helemaal kapot is?
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() @Vlaanderen_onafhankelijk.
Mooie profielfoto trouwens ![]()