![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl Vlaamse politici zich onledig houden met het vitten over prullaria als BHV, weet men in Wallonië tenminste wat de belangrijke maatschappelijke problemen zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 14 maart 2005 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() het enige wat ik hieruit kan afleiden is dat de ps naast de doppers, de allochtonen en de ambtenaren ook de holebis aan zich wil binden
we kunnen misschien ook eens een dag organiseren tegen de discriminatie van te dikke mensen, of de venetiaans blonden, of de mentaal gehandicapten..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() zo kan iedereen een dag krijgen . wanneer de dag van de repressie slactoffers .
de PS zijn niksnutten die enkel hun eigen falen willen verstoppen
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tegenwoordig is bijkans elke dag in het jaar wel een themadag. Erg veel zin hebben die dagen dan niet meer, omdat het bijzondere er vanaf is.
Het is ook een beetje zoals met Dierendag: je moet niet één dag in het jaar goed zijn voor je huisdieren, maar alle dagen van het jaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Niet meer als goed dit soort acties hoewel ik me afvraag of je de echte homofoben daar nu mee bereikt en op andere gedachten kunt brengen.
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
verander dit in: One is Gay for life, not just for gay-day. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maareuh, het zijn niet de Vlaamse politici die de splitsing van BHV blokkeren, vraag dat maar aan FDF en consoorten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Zijn dat mensen die angst hebben voor homo's? Gaan die mensen wegens hun handikap gevierd worden? Door de PS? Ik ben een beetje arachnofoob. Wanneer ga ik gevierd worden?
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() uiteraard zal er ook een feestdag moeten komen voor mensen waar niets aan mankeert, zij worden anders immers gediscrimineerd door diegenen waar wel iets aan mankeert en wel een feestdag hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() het probleem zal dan uiteraard wel worden dat er te weinig dagen zijn om iedereen een feestdag te geven, we zullen misschien sommige dingen moeten bij mekaar zetten.
op 11 juli kunnen we bijvoorbeeld naast de vlaamse feestdag ook de hoogbegaafden vieren terwijl 21 juli een uitgelezen dag is om de mentaal gehandicapten in de bloemetjes te zetten. ![]() Laatst gewijzigd door muys : 14 maart 2005 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
is er toevallig niemand met een licentiaatsdiploma biologie aanwezig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() what about homofiele mestkevers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
sommige kikkers hebben het makkelijker, die veranderen van geslacht als het hun uitkomt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() @ jan van den berghe : is er eigenlijk al een feestdag voor west vlaamse, vlaams nationalistische, katholieke leerkracht?
indien niet zou ik er in uw plaats ernstig over nadenken een klacht in te dienen bij het cgkr |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
http://www.americanarachnology.org/J...A_v19_p229.pdf
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |