![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
|
![]() Citaat:
Maar allez, omdat ge zo graag hebt dat we op de officiele feiten verdergaan, hier het stuk uit het Commission Report over vlucht 11. Ik stel voor de we op deze thread enkel citaten uit de Officiële Theorie behandelen. Kwestie van niet steeds beschuldigd te worden van het posten van teksten uit van hoaxsites. Zoals ik eerder al meldde, “Op wat moet je eigenlijk ingaan op het OR”? Er staat namelijk bijna niets in over de feiten. 90% van het rapport gaat over “aanbevelingen voor de toekomst.” “Vooral niet te nauw onderzoeken, en geen personen met de vinger wijzen,” was de boodschap van Bush aan de samenstellers van het rapport. De kaping en de overname van de vier vluchten (toch niet direct een ‘detail’ in de hele zaak zou ik zeggen), daar wordt amper een paar pagina’s aan gewijd. Hieronder vind u het COMPLETE verslag van het Commission report over vlucht 11. Amper 3 A4’tjes. Het staat dan nog vol met VAGE tijdsaanduidingen, gissingen en veronderstellingen. Ik heb telkens tussen haakjes het cijfer gezet dat aanduid hoeveel keer dit voorkomt in de tekst. De zwarte tekst is de Officiele tekst uit het report. De rode is de commentaar van mezelf. The Hijacking of American 11 American Airlines Flight 11 provided nonstop service from Boston to Los Angeles. On September 11, Captain John Ogonowski and First Officer Thomas McGuinness piloted the Boeing 767. It carried its full capacity of nine flight attendants. Eighty-one passengers boarded the flight with them (including the five terrorists) The plane took off at 7:59. Just before 8:14, it had climbed to 26,000 feet, not quite its initial assigned cruising altitude of 29,000 feet.All communications and flight profile data were normal. About this time the “Fasten Seatbelt” sign would usually have been turned off and the flight attendants would have begun preparing for cabin service.23 At that same time, American 11 had its last routine communication with the ground when it acknowledged navigational instructions from the FAA’s air traffic control (ATC) center in Boston. Sixteen seconds after that transmission, ATC instructed the aircraft’s pilots to climb to 35,000 feet. That message and all subsequent attempts to contact the flight were not acknowledged. From this and other evidence, we believe the hijacking began at 8:14 or shortly thereafter. Noteer dat het OR hier bevestigd dat het herhaaldelijk niet reageren van de cockpit vanaf 8:14, bewijst dat de kaping vanaf dat moment is begonnen. Nu wat zegt het FAA regelement aangaande “emergencies”? Te beschouwen als een noodsituatie: “Wanneer onverwacht radio/transponder contact verloren gaat met eender welk vliegtuig.” (FAA Order 7110.65M 10-2-5 ) “Wanneer je twijfelt tussen potentiële noodsituatie en noodsituatie, behandel het als een noodsituatie.” (FAA Order 7110.65M 10-1-1-c) Dus, volgens het normale protocol moet vanaf hier de controller de FAA verwittigen, die dan op hun beurt Norad moeten verwittigen. Doch er gebeurt niets. Reports from two flight attendants in the coach cabin, Betty Ong and Madeline “Amy” Sweeney, tell us most of what we know about how the hijacking happened. As it began, some of the hijackers—most likely Wail al Shehri and Waleed al Shehri,who were seated in row 2 in first class—stabbed the two unarmed flight attendants who would have been preparing for cabin service.25 We do not know exactly(1) how the hijackers gained access to the cockpit; FAA rules required that the doors remain closed and locked during flight. Gek toch. Hier hebben ze het wel over FAA rules. Wat de FAA rules zeggen over een emergency en wat de contoller te doen staat in zulke situatie, vernemen we in het gehele Report NIETS! Ong speculated that they had “jammed their way” in. Perhaps(2) the terrorists stabbed the flight attendants to get a cockpit key, to force one of them to open the cockpit door, or to lure the captain or first officer out of the cockpit. Or the flight attendants may just have been in their way.26 At the same time or shortly thereafter,(3) Atta—the only terrorist on board trained to fly a jet—would have moved to the cockpit from his business-class seat, possibly(4) accompanied by Omari.As this was happening, passenger Daniel Lewin, who was seated in the row just behind Atta and Omari,was stabbed by one of the hijackers—probably Satam al Suqami, who was seated directly behind Lewin. Lewin had served four years as an officer in the Israeli military. He may have made an attempt to stop the hijackers in front of him, not realizing that another was sitting behind him. Merk op hoe het verhaaltje van de israeli er wordt bijgesleurd om de aandacht van de echte vraag af te leiden. Er wordt met geen woord gerept hoe de axual overname van de cockpit is geschied. Want want zeggen ALLE piloten?? “Alleen over mijn lijk, zal ik de pilootspositie afstaan.” Ga eens op zoek naar wie die piloten waren. Beiden ex –militairen met een gevechtsopleiding van jaren achter de rug. Beiden in prima fysieke conditie. Dus, personen die nooit zonder slag of stoot hun pilotseat zouden hebben afgestaan. Maar ze hebben zich toch in de luren laten leggen door iemand, enkel gewapend met een box cutter. Noteer ook hoe met geen woord wordt gerept over het feit dat geen van de twee piloten de ‘stressbutton” hebben geactiveerd, noch de “4 digit code” als sein voor een kaping. The hijackers quickly gained control and sprayed Mace, pepper spray, or some other irritant in the first-class cabin, in order to force the passengers and flight attendants toward the rear of the plane. Zie je hoe vlotjes het allemaal gaat voor de kapers. De stressbutton induwen duurt een fractie van een seconde, maar wij moeten dus geloven dat geen van beide piloten de tijd heeft gehad dit te doen. Hoe verklaar je zoiets. Mochten ze bvb onmiddelijk zijn neergeschoten bij het betreden van de cockpit, oke, maar ze waren enkel gewapend met boccutters, dus de beide piloten kunnen toch onmogenlijk allebei in een fractie van een seconde zijn uitgeschakeld? They claimed they had a bomb. About five minutes (5) after the hijacking began, Betty Ong contacted the American Airlines Southeastern Reservations Office in Cary, North Carolina, via an AT&T airphone to report an emergency aboard the flight.This was the first of several occasions on 9/11 when flight attendants took action outside the scope of their training, which emphasized that in a hijacking, they were to communicate with the cockpit crew.The emergency call lasted approximately (6) 25 minutes, as Ong calmly and professionally relayed information about events taking place aboard the airplane to authorities on the ground.29 Ong zit helemaal relaxed 25 minuten aan een stuk te bellen dat het vliegtuig is gekaapt, maar wordt Norad verwittigd???? Nope. Besteed het rapport enige aandacht aan dit feit? Nope. At 8:19, Ong reported:“The cockpit is not answering, somebody’s stabbed in business class—and I think there’s Mace—that we can’t breathe—I don’t know, I think we’re getting hijacked.” She then told of the stabbings of the two flight attendants.30 At 8:21, one of the American employees receiving Ong’s call in North Carolina, Nydia Gonzalez, alerted the American Airlines operations center in Fort Worth,Texas, reaching Craig Marquis, the manager on duty.Marquis soon realized this was an emergency and instructed the airline’s dispatcher responsible for the flight to contact the cockpit. Hij realisseeert zich meteen dat er een emergency aan de hand is, maar verwittigd hij Norad? Nope. At 8:23, the dispatcher tried unsuccessfully to contact the aircraft. Six minutes later, the air traffic control specialist in American’s operations center contacted the FAA’s Boston Air Traffic Control Center about the flight.The center was already aware of the problem.31 Ze zijn hier dus al lang op de hoogte van het probleem, maar wordt NU Norad verwittigd? Nope. Boston Center knew of a problem on the flight in part because just before(7) 8:25 the hijackers had attempted to communicate with the passengers. The microphone was keyed, and immediately one of the hijackers said,“Nobody move. Everything will be okay. If you try to make any moves, you’ll endanger yourself and the airplane. Just stay quiet.”Air traffic controllers heard the transmission; Ong did not. Just before dus. “Just before”. Dit is opzettelijk vaag zijn over dingen die ze WEL weten. Waarom krijgen we hier geen exacte tijdvermelding? Om te verdoezelen hoé lang Boston heeft gewacht om in actie te treden? En waarom wordt in het rapport volop met namen gestrooid wanneer die hun versie steunt, en waarom worden de namen van de twee controllers hier niet genoemd? The hijackers probably(7) did not know how to operate the cockpit radio communication system correctly, and thus inadvertently broadcast their message over the air traffic control channel instead of the cabin public-address channel. Also at 8:25, and again at 8:29, Amy Sweeney got through to the American Flight Services Office in Boston but was cut off after she reported someone was hurt aboard the flight.Three minutes later,Sweeney was reconnected to the office and began relaying updates to the manager, Michael Woodward. Wordt zoals het protocol voorschrijft deze oproep recorded door Woodward? Nope. Waarom niet? Daarover vernemen we wederom niets in dit rapport. At 8:26, Ong reported that the plane was “flying erratically.”A minute later, Flight 11 turned south. American also began getting identifications of the hijackers, as Ong and then Sweeney passed on some of the seat numbers of those who had gained unauthorized access to the cockpit.33 Sweeney calmly reported on her line that the plane had been hijacked; a man in first class had his throat slashed; two flight attendants had been stabbed—one was seriously hurt and was on oxygen while the other’s wounds seemed minor; a doctor had been requested; the flight attendants were unable to contact the cockpit; and there was a bomb in the cockpit. Sweeney told Woodward that she and Ong were trying to relay as much information as they could to people on the ground.34 At 8:38, Ong told Gonzalez that the plane was flying erratically again. Around (8)this time Sweeney told Woodward that the hijackers were Middle Easterners, naming three of their seat numbers. One spoke very little English and one spoke excellent English.The hijackers had gained entry to the cockpit,and she did not know how.The aircraft was in a rapid descent.35 Zeer strange!! 8:38 is volgens de officiele Norad time line Norad het tijdstip waarop ze voor ‘t eerst gecontacteerd worden over vlucht 11. Hierover zwijgt het rapport in deze tekst. Zou het misschien kunnen omdat het anders nogal zeer duidelijk is voor de lezer dat 8:38 – 8:14 gelijk is aan 24!!!!! minuten. Van nadat voor ’t eerst m’n wist van een noodsituatie op vlucht 11 heeft men dus 24 minuten gewacht om Norad te waarschuwen!!!!! Over deze toch wel verbijsterende lancune rept het rapport met geen woord. At 8:41, Sweeney told Woodward that passengers in coach were under the impression that there was a routine medical emergency in first class. Other flight attendants were busy at duties such as getting medical supplies while Ong and Sweeney were reporting the events. De kapers schakelen dus de transponder uit, (Volgens de officiele theorie om “moeilijker op te sporen te zijn”) maar ze laten wel deze twee dames rustig telefoneren over wat er allemaal gaande is. Toch wel een zeer genereus gebaar van de kapers, niet? Ze hebben zogezegd 2 jaar aan een “masterplan” gewerkt, maar ze nemen wel het risico om op de finale dag alsnog hun plan gekelderd te zien. Over de twee telefoontjes( die fake zijn in mijn theorie) ga ik nu niet verder uitwijden. At 8:41, in American’s operations center, a colleague told Marquis that the air traffic controllers declared Flight 11 a hijacking and “think he’s [American 11] headed toward Kennedy [airport in New York City].They’re moving everybody out of the way.They seem to have him on a primary radar.They seem to think that he is descending.”37 At 8:44, Gonzalez reported losing phone contact with Ong. About this same time Sweeney reported to Woodward,“Something is wrong.We are in a rapid descent . . .we are all over the place.”Woodward asked Sweeney to look out the window to see if she could determine where they were. Sweeney responded:“We are flying low.We are flying very, very low.We are flying way too low.” Seconds later she said,“Oh my God we are way too low.” The phone call ended.38 At 8:46:40,American 11 crashed into the North Tower of the World Trade Center in New York City.39 All on board, along with an unknown number of people in the tower,were killed instantly. Tot zover vlucht 11. Dit zou dus, zoals je van en officieel rapport mag verwachten een gedetailleerd en accuraat verslag moeten zijn van vlucht 11. Amper 3 a4’ tjes lang, met 8 maal vage of veronderstelde weergaven van bepaalde feiten. Maar waar het report vooral in uitblinkt is het totaal negeren van een hele boel gebeurtenissen en feiten van die dag. En dit is nog maar enkel vlucht 11. Wanneer je de reactietijden van controllers voor vlucht 77 en 93 gaat bekijken wordt het helemaal hilarisch. Daar komen we aan meer dan 40 minuten voor iemand gewaarschuwd wordt, en dat nadat iedreen al op de hoogte was van de crashes in de twee WTC Torens.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
|
![]() Tiens, niet bezig met uw zaak?
![]() Je zei nochtans: Citaat:
Iemand die bewust vervalsingen post, en wiens énige argumenten grove beledigingen en hihihi zijn, daarmee is discussie zinloos. Je bewijst het hiet nogmaals. Neen, Knipp's getuigen waren geen nepgetuigen. Er is één getuigenis waar twijfels over bestaan, die van Scott Cook. Maar hoe weet jij dat deze Scott Cook zelf zijn getuigenis niet heeft aangepast? ![]() Democratsteve, denk je echt dat ik zo dom ben? (Ja, een macho als jij denkt dat waarschijnlijk echt!) Denk je dat ik het verslag van de onderzoekscommissie niet al lang geleden heb gedownload en aandachtig gelezen? Denk je dat de andere forumdeelnemers dat ook niet gedaan hebben of alsnog kunnen doen? Dan zal blijken dat wat je hier post weer nep is. Jij citeert uit het eerste hoofdstuk, en dan beweer je: Citaat:
Bovendien is het heel normaal dat wat de commissie schrijft OVER WAT ZICH IN DE VLIEGTUIGEN HEEFT AFGESPEELD vaag is en met veel veronderstellingen! Alle directe getuigen zijn dood! Alléén jullie WETEN altijd alles. ![]() Ernstige onderzoekers geven het verschil aan tussen wat zij WETEN en wat zij VERONDERSTELLEN. Zo hoort het. Dat kan jij blijkbaar niet begrijpen! Tot zover mijn post in deze thread. Verder moet jij van mij geen reactie verwachten, zeker zolang je je niet verontschuldigt voor het vervalsen van citaten en het uiten van grove beledigingen. Vergeet echter niet met hihihi en 8) te reageren. Succes gegarandeerd bij domme wichten! Allez, bij sommige toch!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
|
![]() Citaat:
Quote Steve: Zeer strange!! 8:38 is volgens de officiele Norad time line Norad het tijdstip waarop ze voor ‘t eerst gecontacteerd worden over vlucht 11. Hierover zwijgt het rapport in deze tekst. In een andere appendix hebben ze het wel (weer een paar regeltjes) over de reactietijden van FAA en Norad. Zoals ik zei, doen ze dit OPZETTELIJK in apparte hoofdstukken om het voor de lezer zo moeilijk mogelijk te maken om de verbanden te zien. Jaja Steentje, Steve heeft het Report òòk(herhaaldelijk) gelezen. En wat mijn gedacht is over dat stuk leugenachtig vod papier, heb ik ook al verteld. Maar ik ben natuurlijk een fervent "Anti-Amerikaan" en mijn argumenten zijn allemaal nep. Hier kan je eens luisteren naar wat Senator Marc Dayton heeft te vertellen over het Commission Report en de "LEUGENS", "NALATIGHEDEN" en de "DOCTORED REPORTS" van Norad erin. http://www.erichufschmid.net/911CommissionReport.wmv En luister goed naar de tekst, hij is één van de "miljoenen". Gaan je nu Senators ook al beschuldigen van "anti-Amerikanisme", "simplisme" etc...???
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 12 maart 2005 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
Geregistreerd: 4 december 2004
Berichten: 41
|
![]() Tuurlijk joh... tis 1 groot complot, sterker nog 9/11 is nooit gebeurd.
Koekoek ! Koekoek ! Koekoek ! ![]() ![]() ![]()
__________________
www.polinco.net/forum [size=1]Nationalistisch[/size] [size=1]Partijonafhanckelijk[/size] [size=1]... en vooral Dietsch[/size] [size=1]1 taal, 1 volk ![/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
|
![]() Excellente post Steve. Zeer verhelderend. Het is op niets anders dan op het officiele verslag gebaseerd. En toch zie ik hier weer dat men het in het belachelijke wil trekken of totaal naast de kwestie antwoorden...
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
Laatst gewijzigd door exodus : 12 maart 2005 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
|
![]() Citaat:
Hoe jullie complimentjes naar elkaar toesturen is anders wel schattig. En HEEL overtuigend... ![]()
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
|
![]() Citaat:
Firestone, je zegt dat wij altijd zwakke argumenten gebruiken, de potwijt de ketel....
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
|
![]() Citaat:
Het is het handelsmerk van democratsteve. Teksten bewust uit hun context halen, eventueel bewust vervalsen (zoals met mijn citaten), en daaruit dan argumenten proberen te halen. Dat is niet ernstig, en ik ga er verder niet op in, het is nuteloos.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.826
|
![]() Citaat:
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.826
|
![]() Citaat:
Er zijn veel meer getuigen waar twijfel over bestaat, maar vooral er zijn er maar '7' onafhankelijken die spreken van ne grote vlieger.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.826
|
![]() Citaat:
![]()
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
|
![]() Citaat:
Hier dus het “FAA en Norad responding” gedeelte over vlucht 11. American Airlines Flight 11 FAA Awareness. Although the Boston Center air traffic controller realized at an early stage that there was something wrong with American 11, he did not immediately interpret the plane’s failure to respond as a sign that it had been hijacked. Lees de FAA richtlijnen in de eerste post. Weeral doet het Report z’n best om verwarring te zaaien. Een vlucht hoeft NIET hijacked cofirmed te zijn vooraleer de controller moet reageren. Een vliegtuig dat afwijkt van z’n route in een zeer drukke airspace als New York is levensgevaarlijk. Daar moet geen tekening bij denk ik. At 8:14, when the flight failed to heed his instruction to climb to 35,000 feet, the controller repeatedly tried to raise the flight. He reached out to the pilot on the emergency frequency.Though there was no response, he kept trying to contact the aircraft.106 Zonder success, dus een NOODSITUATIE. At 8:21,American 11 turned off its transponder, immediately degrading the information available about the aircraft.The controller told his supervisor that he thought something was seriously wrong with the plane, although neither suspected a hijacking.The supervisor instructed the controller to follow standard procedures for handling a “no radio” aircraft.107 En wat zijn die???? Te beschouwen als een noodsituatie: (FAA Order 7110.65M 10-2-5 ) “Wanneer onverwacht radio/transponder contact verloren gaat met eender welk vliegtuig.” 18 THE 9/11 COMMISSION REPORT The controller checked to see if American Airlines could establish communication with American 11. He became even more concerned as its route changed,moving into another sector’s airspace.Controllers immediately began to move aircraft out of its path, and asked other aircraft in the vicinity to look for American 11.108 Wordt vanaf dit moment dan Norad gewaarschuwd?? Nope. At 8:24:38, the following transmission came from American 11: American 11:We have some planes. Just stay quiet, and you’ll be okay. We are returning to the airport. The controller only heard something unintelligible; he did not hear the specific words “we have some planes.” The next transmission came seconds later: American 11: Nobody move.Everything will be okay. If you try to make any moves, you’ll endanger yourself and the airplane. Just stay quiet.109 The controller told us that he then knew it was a hijacking. He alerted his supervisor, who assigned another controller to assist him. He redoubled his efforts to ascertain the flight’s altitude. Because the controller didn’t understand the initial transmission, the manager of Boston Center instructed his quality assurance specialist to “pull the tape” of the radio transmission, listen to it closely, and report back.110 Waw, doe rustig aan. Beluister de tape nog eens opnieuw en laat dan maar ites weten. Let nu vooral op de tijd die deze controller nodig heeft om die tape eruit te halen en te beluisteren. Het is nu dus 8:24. Het Report over vlucht 11 komt hierop niet meer terug, maar als ze het over vlucht 175 hebben krijgen we om 9:O3 dit te lezen: Meanwhile, a manager from Boston Center reported that they had deciphered what they had heard in one of the first hijacker transmissions from American 11: Boston Center: Hey . . . you still there? New England Region:Yes, I am. Boston Center: . . . as far as the tape, Bobby seemed to think the guy said that “we have planes.” Now, I don’t know if it was because it was the accent, or if there’s more than one, but I’m gonna, I’m gonna reconfirm that for you, and I’ll get back to you real quick. Okay? Real Quick????????? Om 8: 24 krijgt hij de instructie de tape eruit te halen en terug te bellen en nu is het 9:03!!!!!! 39 minuten om een tape uit de radio te halen en te luisteren naar een zinnetje?????? Sjonge Between 8:25 and 8:32, in accordance with the FAA protocol, Boston Center managers started notifying their chain of command that American 11 had been hijacked. Was het het nu om 25 of 32 ???? 7 belangrijke minuten is deze situatie, niet? Een van de talloze voorbeelden waar het rapport OPZETTELIJK vaag blijft. Ja, opzettelijk. je kan mij niet wijs maken dat ze niet het exacte uur, min, en sec, weten. En hier staat weer de flagrante leugen “in accordance with the FAA protocol”. En nog steeds wordt Norad op dit moment NIET gewaarschuwd. At 8:28, Boston Center called the Command Center in Herndon to advise that it believed American 11 had been hijacked and was heading toward New York Center’s airspace. Eerst zegt de controller dat hij om 8:24 WIST dat het een kjaping was, om 8:28 zeggen ze dat ze DENKEN dat het een kaping is. Wordt op dit moment Norad eindelijk gewaarschuwd door het CC in Herndon?? Neen beste mensen, nog even geduld. We kunnen het toch niet maken dat die fighters daar op tijd gaan zijn, zekers. Dus men wacht. By this time,American 11 had taken a dramatic turn to the south. At 8:32, the Command Center passed word of a possible hijacking to the Operations Center at FAA headquarters.The duty officer replied that security personnel at headquarters had just begun discussing the apparent hijack on a conference call with the New England regional office. FAA headquarters began to follow the hijack protocol but did not contact the NMCC to request a fighter escort.111 The Herndon Command Center immediately established a teleconference between Boston, New York, and Cleveland Centers so that Boston Center could help the others understand what was happening.112 At 8:34, the Boston Center controller received a third transmission from American 11: American 11: Nobody move please.We are going back to the airport. Don’t try to make any stupid moves.113 “WE HAVE SOME PLANES” 19 In the succeeding minutes, controllers were attempting to ascertain the altitude of the southbound flight.114 Military Notification and Response. Boston Center did not follow the protocol in seeking military assistance through the prescribed chain of command. Wat hebben ze wèl gedaan volgens het protocol die morgen? NIETS! In addition to notifications within the FAA,Boston Center took the initiative, at 8:34, to contact the military through the FAA’s Cape Cod facility. The center also tried to contact a former alert site in Atlantic City, unaware it had been phased out. At 8:37:52, Boston Center reached NEADS.This was the first notification received by the military—at any level—that American 11had been hijacked:115 En uiteindelijk wordt Norad dus gewaarschuwd. 24 minuten nadat het volgens FAA richtlijnen had moeten gewaarschuwd worden. We kunnen dus gerust stellen dat indien normale procedures gevolgd waren zelfs vlucht 11 NOOIT z’n doel zou bereikt hebben. Laat staan de drie latere vluchten. FAA: Hi. Boston Center TMU [Traffic Management Unit], we have a problem here.We have a hijacked aircraft headed towards New York, and we need you guys to,we need someone to scramble some F-16s or something up there, help us out. NEADS: Is this real-world or exercise? FAA: No, this is not an exercise, not a test.116 Het antwoord van Neads is veel zeggend. Zij dachten dat dit alles “part of the exercise” was. Oefeningen waarover maanden niets is verteld, en dat maar pas is uitgekomen dankzij het werk van onderzoeksjournalisme in december 2001. (Dit zou de derde keer worden dat Norad hun verhaal wijzigt) De disbelievers gaan er in hun simplisme altijd vanuit dat er zogezegd honderden, zelfs duizenden moeten betrokken zijn in het complot. Dit is een mooi voorbeeld van hoe je personen kan laten meewerken aan de eigenlijke operatie zonder dat ze het zelf weten. Nadien is het makkelijk voor oversten om tegen deze personen te zeggen dat bvb de oefeningen uit de hand zijn gelopen, en dat ze moeten zwijgen omdat anders de schuld wel eens bij hen persoonlijk zou kunnen worden gelegd. NEADS ordered to battle stations the two F-15 alert aircraft at Otis Air Force Base in Falmouth, Massachusetts, 153 miles away from New York City. The air defense of America began with this call.117 At NEADS, the report of the hijacking was relayed immediately to Battle Commander Colonel Robert Marr. After ordering the Otis fighters to battle stations, Colonel Marr phoned Major General Larry Arnold, commanding general of the First Air Force and NORAD’s Continental Region.Marr sought authorization to scramble the Otis fighters. General Arnold later recalled instructing Marr to “go ahead and scramble them, and we’ll get authorities later.” General Arnold then called NORAD headquarters to report.118 F-15 fighters were scrambled at 8:46 from Otis Air Force Base.But NEADS did not know where to send the alert fighter aircraft, and the officer directing the fighters pressed for more information: Ze sturen dus een fighter in de lucht , maar de piloot weet niet waar hij heen moet????? Sjongejonge. Wie gelooft nu zoiets??? “I don’t know where I’m scrambling these guys to. I need a direction, a destination.” Because the hijackers had turned off the plane’s transponder, NEADS personnel spent the next minutes searching their radar scopes for the primary radar return.American 11 struck the North Tower at 8:46. Shortly after 8:50, while NEADS personnel were still trying to locate the flight, word reached them that a plane had hit the World Trade Center.119 Radar data show the Otis fighters were airborne at 8:53. Lacking a target, they were vectored toward military-controlled airspace off the Long Island coast.To avoid New York area air traffic and uncertain about what to do, the fighters were brought down to military airspace to “hold as needed.”From 9:09 to 9:13, the Otis fighters stayed in this holding pattern.120 En wij die allemaal dachten dat ze vlogen als een ‘scalped ape”. Zie de rapporten op televisie van vlak na 11 sept. waar een genraal(naam even kwijt) ons komt vertellen hoe de fighters “at ful speed” geprobeerd hebben om tijdig vlucht 11 en 175 te onderscheppen. Nadien komt dus uit dat ze verdorie “on hold” werden gezet. 20 THE 9/11 COMMISSION REPORT In summary, NEADS received notice of the hijacking nine minutes before it struck the North Tower. That nine minutes’ notice before impact was the most the military would receive of any of the four hijackings.121 Dat is dus hun simpele conclusie. Norad was gewoon te laat verwittigd. Maar wie de verantwoordelijken hiervoor zijn, ach, daar gaan we toch niet over zeuren zeker.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 12 maart 2005 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
|
![]() Post #1
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() (En nog is hij verre van volledig!) I rest my case ... Misschien moet één van democratsteve's vrienden hem eens een woordenboek geven. Hij kent woorden als 'citeren', 'letterlijk', 'waarheid' , 'compleet' niet.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 maart 2005 om 17:26. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
|
![]() Citaat:
Omdat ik de uitdrukking "een paar regeltjes" gebruik om te beklemtonen hoe weinig het Report aan de feiten van de dag zelf spendeert (het Report wijdt zich bijna volledig aan "voorzorgen voor de toekomst") en me d�*�*rop te pakken is wel één van uw belachelijkste reacties alltime. Wat jij hier normaal zou moeten doen, als apostel van de officiële theorie, is REAGEREN op de INHOUD. Je hebt zelf gevraagd over de Officiele versie te debateren. Wel, waar blijf je? Stond is één van die teksten een "persoonlijke aanval" naar u toe? Het begint een beetje belachelijk te worden. JIJ die iedreen beschuldigd van te schelden enz, doet niets anders dan op de man spelen. Zie uw laatste 40 reacties op MIJN posts. De anderen hier kunnen ze ook nazien. NOOIT ben je ook maar één keer ingegaagn op de inhoud. En �*ls je dan al eens op de inhoud van een tekst reageerde, dan was het om te zeggen dat ie van een "nepsite" kwam. Hierboven staat nu een hele boel tekst die uit de Officiele Theorie komt, en nu ga je nog niet in op de inhoud, noch op wat zelfs een US Senator heeft te vertellen over dit Report.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
|
![]() democratsteve, stop met je onnozel spelletje. Hoe vaak moet ik hetzelfde herhalen?
Moet ik echt alle beledigingen en beschuldingen waarmee jij me bedacht hebt herhalen? Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik met jou niet in discussie treed zolang je je niet verontschuldigt voor je beledigingen en vervalsingen. Wat voor zin heeft een discussie met jou. Zelfs hier blijf je de éne onwaarheid na de andere vertellen. Elk van je posts past je 'waarheid' weer wat aan. Valt het je niet op dat de andere lemmings zelfs niet meer reageren? Waarom verwacht je net van mij, het trezebees, de spionne,... een reactie, en niet van anderen? Je hebt op één punt gelijk. Ik ben waarschijnlijk een oerdom wicht dat ik zelfs maar de moeite neem je teksten te lezen, en dan op het forum de onwaarheden toe te lichten. Ik vrees dat de andere forumdeelnemers, op je vaste companen na, ze zelfs niet meer lezen. Allez, ciao.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burgemeester
Geregistreerd: 19 januari 2005
Locatie: unimatrix 5 subsection 8
Berichten: 517
|
![]() Het enige dat ik hierop kan zeggen is dit Firestone. Kom dan aub zelf eens af met wat onderzoek dat jij verricht hebt. Hoe komt het dat je heel de tijd deze posts als onzin en leugens beschrijft. Ik heb het hier niet over 1 topic ofzo maar in het algemeen. Steeds zeggen dat het leugens zijn zonder met eigen research af te komen is heel makkelijk. Ik verdedig Steve hier niet. Ik stel me enkel vragen bij hoe jij eenzijdig ALTIJD alles afkraakt zonder zelf eens met iets af te komen dat ons misschien van ons ongelijk zal overtuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.826
|
![]() Citaat:
Hij heeft reeds meermaals bewezen geen van onze aangebrachte video footage te bekijken.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
|
![]() Citaat:
Als ik (of vooral anderen) in detail jullie verhalen analyzeren en ontkrachten, dan klagen jullie daarover! Dan zou men 'the big picture' moeten zien. Na enkele steriele rondes, en vele threads, is het mij duidelijk dat de oefening nutteloos is. Het gaat bij jullie om geloof, niet om onderzoek. Ik reageer de laatste dagen vooral uit beleefdheid, en ook voor het plezier flagrante leugens van democratsteve toe te lichten. ![]() Wat hij hier pleegt is weeral een vervalsing van de feiten, zoals ik zonder wederwoord heb aangetoond.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.826
|
![]() Citaat:
Steve interpreteert de OFFICIËLE verslaggeving, iets wat jou al enorm zou moeten bekoren! In zijn analyse verkeerd? Dan houdt NIETS je tegen een tegenexpertrise te maken en een alternatieve analyse op te bouwen. Wat houdt je in Gods naam tegen?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 12 maart 2005 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |