![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=4]Vlaams Belang vraagt restauratie anti-Arabisch monument [/size]
[font=verdana, arial][size=2] [font=verdana, arial][size=2] BRUSSEL De Brusselse afdeling van het Vlaams Belang wil dat het Congomonument in het Jubelpark in ere wordt hersteld. Op het monument prijkt de tekst «Belgische Heroïen verslaan den Arabischen slavendrijver» onder de beeltenis van een Belgisch soldaat die een Arabisch man onder de voet houdt. Vandalen verwijderden het woord 'Arabischen', maar het Vlaams Belang wil dat herschreven zien. «De verjaging van de slavernij is één van de weinige goede daden onder Leopold II», meent Jos Van Assche. «We mogen onze vaderlandse geschiedenis niet verwaarlozen.» Het monument staat vlak naast de Grote Moskee van Brussel, elke dag passeren er tientallen moslims. Is het nodig die mensen te kwetsen? «Wat dan met standbeelden die weerstanders uit de Tweede Wereldoorlog eren? Die kwetsen toch ook de Duitse toeristen?» Het Brussels parlementslid vroeg staatssecretaris voor Monumentenzorg Emir Kir (PS) gisteren of hij de tekst zou terugplaatsen. «Dat is een bevoegdheid van de Koninklijke Commissie voor Monumenten en Landschappen», reageerde staatssecretaris Kir. «Ik heb daar geen politieke beslissingsmacht over.» (CL) Laatste Nieuws ---------------------------- En nu? Hoe gaan we dit oplossen? Leopold van zijn voetstuk en den "arabischen slavendrijver" erop? Of vice versa! Misschien toch maar de plaatselijke "kaffers" erover laten beslissen? [/size][/font] [/size][/font]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is een BELGISCH soldaat...
Klopt dat dan wel? |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat is in tegenspraak met elkaar. Vlaams Behang in Brussel ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Ik vind dat dit enkel hersteld mag worden, als ook wordt toegegeven dat AIDS is ontstaan in Belgisch Congo, onder Leopold-de-zoveelste. Door toedoen van zijn toestemming, kon Koprowski zijn gang gaan in een slavernijkolonie genaamd Belgisch Congo.
Laatst gewijzigd door Mephisto : 19 maart 2005 om 16:47. |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Zoveel domheid in één hersenpan, dat moet toch verschrikkelijk pijnlijk zijn!!!
![]()
#7 |
Minister
|
![]() Vertel?
Vertel? Waar doelt u op, precies?
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Doe ik meestal wel, dus dan kan dat even zo goed van uw gedachtengoed gezegd worden. Al wil ik er nog wel even aan twijfelen of u het wel haalt bij mij, qua inhoud (sorry, domheid genaamd, in uw ogen). Uw antwoord zegt dan ook wederom weer meer over u dan over mij.
Goed, serieus onderwerp: http://www.aidsorigins.com/ Begin maar vast met het te weerleggen, want het zal toch wel weer niet kloppen..
Laatst gewijzigd door Mephisto : 19 maart 2005 om 16:49. |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Regelneverij!
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En na de splitsing van Belgie, zal Brussel bij Vlaanderen horen en zullen alle niet-Vlaamssprekende mensen ofwel VLAAMS leren ofwel naar Wallonie gaan. Dit is de realiteit binnen nu en 15 jaar! Maar tegen dan zal er eerst nog veel bloed vloeien vrees ik, de Walen kennende. Enkel staken en vechten (en lui zijn) kunnen die mannen. Waar zijn er altijd staakproblemen? In Wallonie. Waar gijzelen ze werkgevers? In Wallonie. Waar zitten de pedofielen? In Wallonie. Waar weigert men Vlaams te leren op school? In Wallonie. kortom, Wallonie is een schande voor dit land!!! |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 19 maart 2005 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er PC oncorrect om te zeggen dat er Arabische slavenhandelaars waren? Dat zou ik wel eens willen weten. Ik zal zelfs meer zeggen. Honderdduizenden migranten (vooral) uit Azië worden dagdagelijks uitgemolken in de Arabische wereld dat het geen naam heeft. Jullie nu.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af of sommigen als enige informatiebron 'den teevee' hebben, zoals hier eerder een zeer intelligent wezen aanhaalde. Maar zelfs indien het zo is, zal er op zijn computer toch ook wel een zoekfunctie voor internet staan die 'google' heet. Als hij daar nu eens 'Arabische slavenhandelaars' intikt, dan weet hij dat het klopt. Sommigen ontkenden het al eerder in een andere topic. Jij bevestigt wat ik in die andere topic schreef, slaven bestaan nog steeds, en worden ingevoerd uit zwart Afrika. Een paar jaar geleden heeft men nog een schip met 450 'gekochte' kinderen onderschept op weg naar Jemen. En op televisie, (dat toen nog niet zo politiek correct was als nu) heeft men op Canvas een reportage gegeven waar gefilmd werd met verborgen camera, maar waarin men deze slaafjes ook aan het woord liet. Ze hadden geen papieren, geen bezittingen, moesten er werken voor kost en inwoon. Maar zoals een meisje vertelde, kregen ze stokslagen als er iets niet goed was, en als ze iets dronken uit een glas van het 'huis', dan werd dat glas niet afgewassen maar weggegooid... Heeft dat dan nooit iemand gezien? ![]()
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |