![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Met de Turken in de EU zullen we ons later wel nooit vervelen...
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Oud nieuws, probleem is inmiddels grotendeels opgelost.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Onur Air is een prijsvechter en verzorgt spotgoedkope reizen naar Turkije.
Turkish Airlines of gewoon een Europese aanbieder zijn een beter alternatief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() één woord: belachelijk staaltje van 'ik ben op mijn tenen getrapt dus u zult het geweten hebben' van de Turkse autoriteiten.. Man, wat een kinderachtige repressailles .
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dat roept dus om méér Europa.. Op dit ogenblik zijn die procedures nog veeleer nationaal gericht, en kan het niet dat we op basis van de Nederlandse rapporten die vliegmaatschappij verbieden, omdat er hier in Belgie geen inbreuken zijn vastgesteld die ernstig genoeg zijn.. Meer Europese coordinatie zou dus van pas komen in deze materie
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vertrek zeer binnenkort voor een korte vakantie naar Turkije en heb dus die berichten met veel aandacht gelezen.
Wat mij verwondert, is dat het rapport dat aan de basis ligt van een dergelijke maatregel, onduidelijk of betwistbaar zou kunnen zijn. Zo bijvoorbeeld vraagt de Turkse regering om tekst en uitleg. Waarom is de Turkse regering niet telkens, bij ieder incident, volledig ingelicht .... zodat ze misschien zelf reeds één van hun eigen maatschappijen maatregelen konden opleggen ... Anderzijds is de maatregel opgelegd door Nederland, Duitsland èn Zwitserland. Dat is ook niet niks.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |