![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.nu.nl/news/615398/13/Acht...ig_meisje.html.
Een dagdagelijks feit in het Europa van de multikul... Integratie zal nooit werken; je kan zo'n negers wel uit de jungle halen maar....(censuur).... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Diether : 26 oktober 2005 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Ze moesten die zwarte apen kastreren met een roest mes.En voor het slachtoffer zou ik zeggen "eigen schuld dikke bult"je moet maar niet omgaan met negers!
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vlaamse Krijger : 26 oktober 2005 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Integratie werkt alleen als er aan bepaalde voorwaarden voldaan wordt. Die voorwaarden zijn vooral te zoeken bij de dominante als bij de niet-dominante cultuur. Anders is er weinig kans op slagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |