Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2005, 10:52   #1
Dinooke
Burger

Dinooke's schermafbeelding

Standaard Toppunt!!!

Citaat:
Ceysens (VLD): 'Vandenbroucke moet zich aan de afspraken houden'(04/04 10:20)
Patricia Ceysens, VLD-fractieleidster in het Vlaams Parlement, neemt in een interview met De Morgen haar coalitiepartners op de korrel. “Als Frank Vandenbroucke (SP.A-minister van Werk en Onderwijs, LVI / FL) blijft zeggen dat er geen geld is voor de beloofde lastenverlaging, dan zullen we hem aan onze afspraken herinneren. Desnoods leggen we het pure machtsargument op tafel”, dreigt Ceysens.

Maar vooral minister-president Yves Leterme en zijn kartel CD&V-N-VA moeten het ontgelden. "Niet Brussel-Halle-Vilvoorde verlamt de Vlaamse regering, maar het gebrek aan een gezamenlijk project. Dan moeten ze niet naar ons kijken, want wij hebben wel een project. Het wordt tijd dat Leterme eens met daden op de proppen komt."
Mochten de partijgenoten van Leterme, verzameld rond Eric Van Rompuy, hun onthoudingen uit protest tegen de vertragingen in het dossier B-H-V na het paasreces omzetten in tegenstemmen, dan zit de minister-president met een levensgroot probleem. "Dan is er een crisis. En dat zal niet onze verantwoordelijkheid zijn, maar die van CD&V en N-VA. Dus moeten zij het dan ook maar oplossen." (LVI / FL) (Eigen berichtgeving)
De VLD die de CD&V erop wijst zich aan de afspraken te houden!!!
Dinooke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2005, 10:54   #2
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

als zelf ne sos al zegt dat er geen geld meer is, ...

Dan vrees ik dat het geld ook echt wel op is...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2005, 11:01   #3
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Bitweiser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
als zelf ne sos al zegt dat er geen geld meer is, ...

Dan vrees ik dat het geld ook echt wel op is...
Correctie...als de enige intelligente sos het zegt, dan moogt ge er zeker van zijn dat het op is...

Maar ja... de niet-sossen onder ons wisten dat al lang zeker...
Oud 4 april 2005, 11:04   #4
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Patricia Ceysens is de saboteur in de Vlaamse regering. In opdracht van Verhofstadt moet ze zoveel mogelijk het werk in de Vlaamse regering tegenwerken.

In een commercieel bedrijf was ze al lang de deur gewezen wegens bedrijfsspionage.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2005, 11:04   #5
Dinooke
Burger

Dinooke's schermafbeelding

Standaard

Mij gaat het om het feit dat de VLD het lef heeft om andere op hun plichten te wijzen terwijl ze het zelf laten afweten betreft BHV... En dan nog eens te dreigen met een crisis. Ge moet maar durven!!!
Dinooke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2005, 11:07   #6
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Grappig... Als er 1 partij is die... Ach laat maar, iedereen weet het.
Betweter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2005, 11:43   #7
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard profileringsdrang

na de teleurstelling van het niet krijgen van een ministerpost, heeft deze dame wat last van profileringsdrang...
Zielig se...
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2005, 12:03   #8
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Patricia Ceysens is de saboteur in de Vlaamse regering. In opdracht van Verhofstadt moet ze zoveel mogelijk het werk in de Vlaamse regering tegenwerken.

In een commercieel bedrijf was ze al lang de deur gewezen wegens bedrijfsspionage.
Samen met Fien Moermansk...
Oud 4 april 2005, 12:10   #9
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinooke
Mij gaat het om het feit dat de VLD het lef heeft om andere op hun plichten te wijzen terwijl ze het zelf laten afweten betreft BHV... En dan nog eens te dreigen met een crisis. Ge moet maar durven!!!
Ja hallo ze zitten verdorie CD&V/N-VA in B-H-V een loer te draaien tot en met en dan gaan ze zelf eens zeggen wat er moet gebeuren. Ceysens go home!
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2005, 12:12   #10
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Nu vind ik dat CD&V/N-VA zeker moet gaan tegenstemmen. Kwestie van de VLD ook eens een loer te draaien8)
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2005, 12:25   #11
Flandriar
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje

Inderdaad. Daarom ook zo spijtig dat Groen! direct voor de oppositie koos - terwijl de kiezer hen duidelijk weer het vertrouwen gaf - waardoor er zonder de vld niet geregeerd kon worden. sp.a-spirit-Groen!-CD&V/N-VA ware de ideale (olijfboom)coalitie geweest...
Flandriar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2005, 12:35   #12
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ja dat legertje groene communisten had nogal een bijdrage kunnen leveren ...
Oud 4 april 2005, 22:56   #13
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
Inderdaad. Daarom ook zo spijtig dat Groen! direct voor de oppositie koos - terwijl de kiezer hen duidelijk weer het vertrouwen gaf - waardoor er zonder de vld niet geregeerd kon worden. sp.a-spirit-Groen!-CD&V/N-VA ware de ideale (olijfboom)coalitie geweest...
Voor het VB alleszins. Ik schat dat een dergerlijke coalitie hen zeker nog 5% meer stemmen zou opleveren dan de huidige tripartite.

Voor Vlaanderen in het algemeen is het echter te verkiezen dat de groenen nooit ofte nooit meer aan de macht komen.

Als inwoner van Mortsel ken ik de geneugten van groen! uit de eerste hand.

Apropos, onze megalomane groenen hebben na het verbrassen van de volledige spaarpot van Mortsel, het groteske anti-auto beleid (dank u voor de milieuvriendelijke files(!) en de 27000 flitspalen), nu ook het plan opgevat om een van de weinige stukjes groen dat er nog is in mortsel te vervangen door flatgebouwen...

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 4 april 2005 om 22:56.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 00:31   #14
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Vind ik zeer goed van Ceysens. Zij krijgt naar haar voeten binnen de VLD, nog meer verdeeldheid binnen de 'liberalen', nog meer mensen die uit de VLD stappen/gezet worden, nog meer mensen die contact opnemen met het Liberaal Appel. Wij wrijven alvast in onze handjes...

Laatst gewijzigd door LA'er : 5 april 2005 om 00:32.
LA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 06:15   #15
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Hoe meer "bitch" ze worden hoe meer afkeer ze zullen oogsten... goed bezig.

Ik dacht dat zich profileren wel iets anders inhield.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 06:42   #16
chris k
Staatssecretaris

chris k's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Voor het VB alleszins. Ik schat dat een dergerlijke coalitie hen zeker nog 5% meer stemmen zou opleveren dan de huidige tripartite.

Voor Vlaanderen in het algemeen is het echter te verkiezen dat de groenen nooit ofte nooit meer aan de macht komen.

Apropos, onze megalomane groenen hebben na het verbrassen van de volledige spaarpot van Mortsel, het groteske anti-auto beleid (dank u voor de milieuvriendelijke files(!) en de 27000 flitspalen), nu ook het plan opgevat om een van de weinige stukjes groen dat er nog is in mortsel te vervangen door flatgebouwen...
Mortsel stinkt(verkeer staat stil) sinds de groenen er aan de macht zijn en het is een grote bouwwerf.
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 12:00   #17
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
Vandaar dat groene Jos wellicht zijn jobke kreeg ...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 12:11   #18
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt

Ocharme Rroott nen inwoner van Mortsel....
de stad waar het verkeer bleef stille staan....
Van alle mensen die ik ken die in Mortsel wonen is er niemand die niet het zuur krijgt als de naam van die groene burgemeesteres ter sprake komt....
Ik zal haar naam dan ook niet noemen om U wat buikpijn te besparen...
Zoals de oude politicommissaris van Mortsel nog zei in de krant enige tijd geleden : het verkeer in Mortsel zal nooit meer vlot verlopen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 12:13   #19
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k
Mortsel stinkt(verkeer staat stil) sinds de groenen er aan de macht zijn en het is een grote bouwwerf.
Ook inwoner van Mortsel ? Of bent U een van die sukkelaars die er elke dag door moeten kruipen ....
enige tijd geleden werd ik op de militaire baan voorbijgestoken door een slak trouwens...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 12:21   #20
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ook inwoner van Mortsel ? Of bent U een van die sukkelaars die er elke dag door moeten kruipen ....
enige tijd geleden werd ik op de militaire baan voorbijgestoken door een slak trouwens...

toch nie langs rechts hoop ik, ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be