![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste mensen,
Ik ben student Politieke Wetenschappen en doe een werk over Particratie. Indien er mensen op dit forum zijn die mij literatuur (boeken, readers, monografien, artikels(!!) kunnen aanbevelen zou ik dit zeer hard apprecieren. Liefst en vooral teksten van min. 10 pagina's lang. De taal waarin de teksten geschreven zijn mag Nederlands, Frans, Engels, Spaans en Duits zijn. Alvast bedankt, CK |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() spijtig genoeg vind je het niet op het internet maar in het laatste nummer van Tekos (teksten, kommentaren en studies) nr.116/2004 is het stuk van Jan Sergooris over particratie zeker de moeite waard! Misschien in de bib van de universiteit?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Bedankt!
Ik heb trouwens alle beschikbare info uit de bib al gevonden. Wat ik nu eerder nodig heb is informatie over particratie die NIET nederlandstalig is. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() U hebt het waarschijnlijk over het boek "Democratie ou particratie?" door Destexhe, Eraly en Gillet. Dat heb ik ook al gevonden. Blijkbaar heb ik toch het meeste, of toch het meest belangrijke en gekende, al gevonden.
Toch bedankt voor uw antwoord. I appreciate it. CK |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |