![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Partijlid
|
![]() Hieronder het interview dat ik enkele weken terug heb gemaakt met Filip Dewinter.
Citaat:
Vandaag kreeg ik al meteen antwoord: Citaat:
Commentaar en dergelijke kan uiteraard hier geplaatst worden. Daarom open ik ook dit topic. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Hetzelfde geldt voor de hele Remmery Hetze. In de Media ( VTM-VRT-.... ) horen we niets anders dan "Vlaanderen reageert geschokt" etc. ! Ik stel echter vast dat de Benefiet-happening met ( ons ) Naïma en Remmery amper 500-1000 mensen lokt. Persoonlijk denk ik dat er meer mensen zijn die niet aan de zijde van onze Remmery staan, dan dat er aan zijn zijde staan. Gelukkige leven we in een democratisch land en horen we de eerste groep ook in de media, op de werkvloer, op straat ( Ironie ).
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel die media show begint een beetje TE worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Men verwachtte 20.000 man voor remmery in concert , alle PC 'ten en vakbonden en media hadden er reclame voor gemaakt ... en een gratis optreden van vermandere en co.
Maar de vlaming is die soap gewoon kostbeu en slikt het niet dat een bedreiging tot ongeziene proporties wordt opgeblazen en dat de vlaming die dagelijks bedreigt en belaagt wordt denken we maar aan groepsverkrachtingen , zinloos geweld , wurgovervallen of gewwon het allochtone bendegeweld die blijft in de kou staan of dan wordt het verzwegen. Of denken we maar aan de jarenlange hetze tegen het VB die ook gepaard gaat met een eindeloze reeks van baldadigheden aan het adres van VB'ers , in nederland werd Fortuyn zelfs vermoord door de PC hetze. De Islam toont overal ter wereld haar ware gelaat , nl dat van een medogenloze totalitaire expansiereligie. Onlangs zei de bekendste vrouwenactiviste in Duitsland dat de Koran gerust naast Mein Kamf gelegd mag worden . Ik heb ook die indruk en zal zelfs meer zeggen , mocht een kleine sekte dezelfde ideeen en op kleine schaal dezelfde daden plegen die in naam van de islam worden gepleegd , men zou ze allang (terecht) buiten de wet geplaatst hebben ... Blijkbaar mag men alles zeggen en doen in naam van Allah , enkel en alleen omdat die haatreligie zeer veel aanhang heeft ( ook door gedwongen bekering bij veroveringen , denk maar aan Albanie en bosnie ) en haar aanhangers bereid zijn ervoor te sterven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 27 maart 2005 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() RE: Interview Inbox
Zopas je interview gelezen. Proficiat, waren de 'professionele' journalisten maar zo objectief... Met Vlaams-nationale groeten, Filip Dewinter De heimelijke wens van Dewinter : "waren de professionele journalisten maar zo braaf en onderdanig...." Flutinterview op het niveau van een schoolkrantje.
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Er is - buiten het uiten van bedreigingen - niks gebeurd. De 'bedreigingen' lijken mij ook weinig geloofwaardig. I.e. 25.000 euro voor een moord? Als de schrijver ervan serieus was zou hij/zij dan niet beter een professional uit het buitenland contacteren? Kost een fractie van dat bedrag en dan heb je ineens een professional. 2. De media aandacht die eraan besteed wordt en de 'opiniëring' errond (wij zijn allemaal slechte racisten en alle allochtonen arme slachtoffers + 'zie je waar het VB toe aanzet') is compleet buiten proportie met punt 1. (en btw: ik denk dat het net omgekeerd is het is net dankzij het bestaan van het VB dat er niet veel meer van dergerlijke incidenten zijn) 3. En plots blijkt er mankracht op overschot te zijn bij de politie(!) Denk je dat ze voor jou zo alle middelen zouden inzetten? Ik ben wel zeker van niet. De voorkeursbehandeling dat dit dossier bij de politie krijgt, stoort mij persoonlijk ook behoorlijk. Heb ik iets tegen die Naïma? Neen. Wat vind ik van dit dossier? - Dat het belachelijk veel aandacht krijgt - Dat de 'opiniëring' errond van een uiterst laag alooi is - Dat het blijkbaar mogelijk is om hele politieteams op zo'n zaak te zetten, iets wat voor een 'gewone vlaming' nooit het geval zal zijn. (en dan hebben we het nog niet over 'een bezoek aan de koning' for christ's sake) Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 28 maart 2005 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is er voor jou verschil tussen de bedreiging van FDW en die van Remmery? FDW is niet my cup of thee maar hij werd al veel vaker en ernstiger bedreigd dan Remmery. Of je hem mag of niet doet niet ter zake vermits zelfs die man ook een mens blijft. Net zoals Pim Fortuyn en Theo van Gogh mensen waren, ondanks hun niet PC-opvattingen.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De marteling van een Sint-Truidense priester met een strijkijzer heeft alvast niet zo veel bezoeken van de koning en solidariteit gekent. Het enige medeleven kwam waarschijnlijk met de brief dat heel de zaak geseponeerd werd.
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar die gemarteld en vermoord werd door het 'verkeerde' soort om bij de koning te kunnen worden ontvangen. Bah!
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij Remmery gaat het tot hiertoe om dreigbrieven en daar voert men een hele media show op. Laatst gewijzigd door daiwa : 28 maart 2005 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ze opendoen volstaat al. |
|
![]() |
![]() |