![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het laatste nieuws: Terroristen in Irak hebben een Irakese "Duitser" ontvoerd en eisen in ruil voor zijn vrijlating dat alle in Duitsland gevangen moslims worden vrijgelaten. Beste heren terroristen/snotneuzen: DUITSLAND LAAT NIET MET ZICH SPOTTEN en zal uiteraard niet op uw ridicule (symbolische,neem ik aan) eis ingaan: veeleer mag u zich verwachten aan een lesje in de sfeer van '40-'45.
Ik vrees dat jullie nu de "Doos van Pandora" hebben opgengemaakt, zoniet de poorten van de hel! (tussen haakjes: ik ben het wel eens dat de joden Palestina moeten verlaten) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dan zullen die duitsers toch eerst massaal op dieet moeten ... het is moeilijk rondrennen met een dikke pens etc ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Maar goed dat de Leider niet meer is want die had het probleem zo uitgedrukt:
"Het is ontoelaatbaar dat een hoger volk,de Duitsers, een pijnlijk bestaan moeten leiden op een te beperkt gebied,terwijl amorfe massa's die niets bijdragen aan de beschaving eindeloze landstreken bezetten op één van de rijkste bodems van de wereld.De aarde blijft draaien,of de man de tijger doodt,of de tijger de man.De sterkste wil handhaaft zich,het is de wet van de natuur." (Was eigenlijk perfect citaat om ons BHV probleem uit te drukken.) ![]() Of deze toen de Leider zich uitliet over het gebruik van voorbehoedsmiddelen in het Oosten waar hij net was binnengevallen: "Als één of andere idioot werkelijk een dergelijk verbod zou invoeren in het bezette Oosten,zou ik hem persoonlijk aan flarden schieten.In de bezette oostelijke gebieden dient een levendige handel in voorbehoedsmiddelen niet slechts te worden toegestaan maar te worden aangemoedigd,want niemand heeft belang bij een buitensporige voortplanting van de niet-Duitse bevolking." ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Grellig : 25 maart 2005 om 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() past op, Hitler was nog zone slechte nie zenne.
Toen zijn vader nog leefde was er geen enkel probleem met hem, het is pas na de dood van Hitler's vader dat hij zich ambetant begon te gedragen. Wat nie goedspreekt wat hij gedaan heeft!!!! Langs de andere kant had ik graag willen weten hoe europa eruit zag had Hitler gewonnen. Waren we dan misschien allemaal superrijk en was er misschien dan 1 groot EUROPA? We never know.... Der zal wel ne nieuwe komen die de dreigende moslims tegenhoudt.... Laatst gewijzigd door VlomsBelang : 25 maart 2005 om 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het valt zeker niet goed te keuren wat er toen gebeurd is,maar Stalin was ook geen doetje toen hoor.Die heeft het lont ook helpen aansteken toen. Heb net het boek OPERATIE BARBAROSSA gelezen.Verschrikkelijke tijd toch zunne,amai amai................... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ga trouwens eens naar Der Untergang kijken. Dat positief beeld dat je nog hebt van Hitler zal zo uit elkaar spatten, want als we de film mogen geloven gaf Hitler uiteindelijk niets om zijn volk (en daar zit wel veel waarheid in). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Die terroristen zijn sukkels, als ze nu nog echt denken dat een westerse land na 11 M en 9/11 nog maar gaat luisteren laat staan onderhandelen dan hebben ze het mis.
Dat ze in de zandbak rond Mekka en Medina gaan spelen
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 25 maart 2005 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Strasser : 1 april 2005 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 1 april 2005 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou zeggen dat de argumenten van Seba een logisch vervolg zijn op Uw eigen "argumenten"...
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 1 april 2005 om 05:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je links stemt ben je inderdaad minder geestelijk begaafd dan de anderen niets aan te doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus echt waterdicht zal zijn doen en denken niet geweest zijn... En drugs zijn leuk makker. Moest ik Hitler worden zou ik u dwingen kannabies te roken, enkel en alleen omdat ik het leuk zou vinden. Niet om u een lesje te leren, want zo ben ik niet. |
|
![]() |
![]() |