![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ipod is een naam die ik de mensen niet meer moet uitleggen. Iedereen kent het, iedereen doet er enthousiast over en het woord is stilaan 'Bic' afmetingen aan het aannemen. Waarom zijn mensen zo laaiend over die walkman met hard disk terwijl er triljoenen andere draagbare digitale spelers op de markt zijn, de meeste zelfs nog goedkoper. Ik ben gewoon curieus eigenlijk. Ik heb geen draagbare mp3/wma/... speler, ik ben gestopt na de cassette walkman. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() -De Apple-merknaam is verbonden met kwaliteit/gebruiksgemak.
-Het is de enige speler die de AACmuziek kan afspelen, het formaat van de iTunes winkel(nog altijd de grootste online muziekshop). -Voor de rest weet ik het ook niet.
Laatst gewijzigd door De Nachtuil : 14 januari 2006 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je kan er ook films mee bekijken, er kan gigantisch veel op, er kunnen foto's op; de batterijen gaan vrij lang mee, je kan een agenda erinsteken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Alleen bij de laatste nieuwe (en ook duurdere) modellen.
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Zoals reeds gezegd: gebruiksvriendelijkheid, goede marketing misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() allemaal meelopers ja. de sony MP3, die is pas stoer. :cool:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Zoveel goedkoper zijn de alternatieven nu toch ook niet me dunkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PDA ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Omdat we allemaal slaven van de consumptie zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geldt ook voor elke andere mp3 speler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Dat kan ik niet ontkennen, maar het blijft opvallend hoe de mensen gedreven worden door een drang om elk nieuw product dat op de markt komt te kopen of op zijn minst een keer te proberen, hetzij bij iemand anders, hetzij in de winkel zelf.
Zoals die nieuwe X-box: wie heeft die nog niet geprobeerd?? Jammer dat die zoveel geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ik. Ik moet niet echt iets hebben van consoles, enkel voor voetbal misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. dat mensen veel geld willen neertellen voor nieuwe dingen is wel goed... een half jaar later kan jij het kopen tegen een lage prijs. Dat is gewoon de jackpot jong... vandaag is de cd speler een apparaatje dat je aan 25 euro kan krijgen, toen die pas nieuw was was de prijs 2500 euro op zijn minst omdat Philips zijn investering moest terugverdienen. 3. voortgaande op het vorige : laat ook de mensen in jouw buurt met de lotto spelen. Hoe meer ze dat doen, hoe minder de regering de taksen moet verhogen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 januari 2006 om 20:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vind de iPod-hype belachelijk. Of je bent een Apple-gebruiker of je bent het niet, maar al die mensen die op gewone pc's bezig zijn maar toch per se een iPod willen, tsss.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Ipod is vnl doorgebroken omwille van de opslagruimte. Zij waren de eersten die harde schijven aanboden in een mp3speler, wat hen ineens een capaciteit gaf die op slag 20 keer groter was dan vergelijkbare spelers met flashgeheugens voor dezelfde prijs. Doe daar de looks bij - zeg nu zelf, het is stylish - en voor het eerst in hun geschiedenis ook support voor windows-gebruikers (hun beste zet ooit), en het succes is compleet.
Lang voordat andere fabrikanten gelijkaardige toestellen ontwikkelde (wat apple door handige patenten en exclusiviteitscontracten met hardeschijffabrikanten jarenlang wist uit te stellen), was hun broodje dus al gebakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Kan u geloven dat er vorige maand iemand mij in alle serieuziteit vroeg wat een iPod was....
Nu ja, iPod is gewoon een hYpe... Andere MP3-spelers zijn evengoed, welliswaar zonder goede software voor media (iTunes) dus iPod zal altijd wel het gemakkelijkst zijn in gebruik, maar Sony lijkt me wel beter. Ik heb zelf geen iPod, eigenlijk helemaal geen MP3-speler omdat ik daar ook helemaal geen gebruik van zou maken. Ik geef m'n geld wel liever aan ne goeie digitale camera of wa games voor Xbox of Gamecube. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() iPod met Winamp gaat ook perfect, moet je die crap van een iTunes niet installeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() apple was failliet aan het gaan toen ze een one hit wonder iPod scoorden..
mark my words, apple staat op de hoogtepunt van ipod sukses. van hier is het enkel down en down.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk ik ook. Maar de vraag was : waarom is Ipod zo een hit voor trendsletjes ?
|
![]() |
![]() |