![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() waarom moet ik er dan zelfs in dit internationaal subforum direkt twee topics over moeten kunnen uitpikken ???
voor mijn part mogen ze eens een keer zwaar zwijgen tot er eindelijk witte rook is en den nieuwe pipo gekend is. Het nieuws trekt zich tegenwoordig toch overdreven zwaar op aan zulke non-nieuwsfeiten dat het gewoon lijkt dat ze het erom doen - lees ze willen ze willen anders nieuws op de achtergrond schuiven en de mensen afleiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() edit: bij kort nazicht blijken er wel 5 of 6 topics hier over te bestaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarom voelde je je geroepen er nog eentje te openen?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() om gewoon mijn frustratie te uiten rond dat dat ook al hier wordt verder gezet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 5 april 2005 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() aye, het is wereldnieuws, maar dat betekent niet dat ze twee weken aan een stuk een half uur op het nieuws moeten lullen over bij wijze van spreken de kleinen teen die hem verstuikt heeft, naast verdere andere ter zakes en randbeduiding ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() trouwens een hoop van die katholieken zijn ook niet echt katholiek. Ik ben er vrij zeker van dat onders ons - waaronder ik - een hele hoop mensen zijn die ooit eens gedoopt zijn geweest, nu totaal niet meer practiserend of gelovig zijn maar ondertussen ook nog altijd niet de moeite genomen hebben om hun katholiek zijn bij de staat te gaan wijzigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, blijkbaar is daar toch een publiek voor... Van zodra de kijkcijfers dalen, zal de berichtgeving zich daar wel aan aanpassen. Tot zolang zal je ermee moeten leren leven.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() alsof we nog met duizend kranten en teevee stations zitten, en die paar grote groepen die alles bezitten, niet onderling zouden kunnen samenzitten om te bepalen wat het nieuws is en zo de "concurrentie leidt tot het beste" dogma kunnen onderuit halen. EN omdat zij 99% van de media controleren, dus bepalen wat het ENIGE nieuws is, bij wijze van spreken. Laatst gewijzigd door FallenByTheHand : 5 april 2005 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een complot! Een complot zeg ik u!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
WHY THE HELL START JE ER EEN NIEUWE OP?
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() quote van ergens op dit forum:
"Je kan je ook laten "ontdopen" hoor, ik heb enkele jaren geleden iemand tegengekomen die dat heeft laten doen. Je moet daarvoor contact opnemen met de parochie waar je werd gedoopt en een aanvraag tot ontdoping indienen . Vervolgens wordt je dan geschrapt uit het doopregister." |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Alle kranten staan er van vol. Zelfs de Standaard vond het nodig er tot vandaag ettelijke pagina's aan te slijten. Naar TerZake kan je de laatste dagen ook niet meer kijken of 't gaat over de paus. Pfff...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Mja, en dan morgen nog de Knack in de bus, tzal wat zijn... (ocharme ik) [gelukkig is de Solidair er ook nog]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() AAh, ik weet niet, zou alleszins wel goed zijn, die verdwijnt dan direct de vuilbak in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De berichtgeving kan irritant zijn, maar je moet er de humor van inzien.
Die keer dat JP II de paasboodschap wou uitspreken (of een vloek), en het niet lukte ben ik spontaan in een lachbui geschoten. Als men dan niets dan goed over de hem bericht (zelfs door de rode VRT) slik je even bij zoveel 'objectiviteit', maar hoe langer je er naar luistert hoe belachelijker het dan wordt. Na de eerste dagen waarbij de media de wedstrijd "om ter meest paus-slijmen" gedaan had was er gelukkig toch een beetje objectieve kritiek. Als je dan reactie ziet van allerlei staatshoofden kan je maar 1 ding concluderen, vrijdag zal het apenkermis zijn. Alleen de os en de ezel ontbreken nog, voor de rest zijn alle belachelijke figuren aanwezig. Zie je ze al zitten naast elkaar : Verhofstadt, Bush, Castro, Fabiola, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |