![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() [size=7]Schamen voor reclame![/size]
[size=6]Ik ga es rijme over reclame ik kan het beamen voor veel van da spul zou ik me schamen Met een slanke dame proberen ze je te lokken naar hun kramen ik heb gezien dat ze onze plaatsen innamen Voor de publiciteit van hun merk maken ze veel werk als ik dat goed opmerk proberen ze te groeien tot een kerk met grote klokken willen ze je lokken Aan reclame besteden ze veel geld Als je dat optelt sta je versteld let op dat het je niet veldt Met dat geld kunnen ze heel wat bereiken maar ze gaan liever over lijken! ze willen je overtuigen om voor de merknaam te buigen Van mij kunnen ze iets zuigen! ![]() Maar met hun grote mond krijgen ze bij mij geen voet aan de grond. Ik heb notie van promotie. want ik weet hoe zoiets ontstond. Zelf Ti Ta tovernaar krijgt het bij mij niet klaar. Das waar! ![]() Zoals met steeds meer anderen is er iets aan de hand, er gaat iets veranderen! Bij ons groeit het verstand! Je speelt op de rand Ik weet waar jij strandt! Vanaf nu gaan we waken, over hoe jullie reclame maken. Want met dat soort zaken, kan je heel wat raken! Nu moet ik ook over onszelf beginnen we kunnen kritiek over een ander verzinnen maar diep vanbinnen zullen we ook moeten overwinnen We zijn nu eenmaal graag consument Wie wordt niet graag verwent? Is er één die jij kent? Zolang je niet vergeet wie je bent! ![]() Consumeer dus met verstand! Let dan op want: Als een lopende band, gaat reclame dan aan de kant! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() U schreef: "let op dat het je niet veldt "
Beter: "velt " , van het werkworrd "vellen" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik had het fout gespeld, maar ik wist niet of dat telt. Maar nu sta ik versteld! De pot verwijt de ketel is niet ver want bij het woord "werkworrd" schrijf je met één 'r'. plus heb je een 'o' te weinig gestort. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() @Chill
Geachte forumgebruiker, Het is niet echt conform de 'netiquette' om doorlopend grote vette letters te gebruiken. Het komt schreeuwerig over voor de meeste forumgebruikers. Wil u dit in het vervolg vermijden, zodat vette, rode in het oog springende teksten, voornamelijk ter beschikking van de mods blijven om de aandacht te trekken? ![]() Dank bij voorbaat. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Een burgemeester uit Belgenland
had wat met reclame aan de hand Hij dichtte zich rot maar kreeg op zijn kop en werd haast van het forum geband Uit mijn bundel "Vliegende Limericken voor de Slimmerikken" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor ieder van jouw schrijffouten geef je me geld! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Een fervent filoloog uit Leuven
begon hier een potje te steuken hij zet met furie het punt op de i en houdt ervan bronstig te beuken Alweer uit diezelfde bundel ![]() |
![]() |
![]() |