![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is Toast Kannibaal racistisch? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
6 | 66,67% |
Geen Mening |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Er is de laatste weken nogal wat te doen rond het VTM programma toast kannibaal
Het zou racistisch zijn omdat de Vlaamse gezinnen af en toe lachen met de levenswijze van de gaststammen. Ook is het opvallend dat het vooral de vrouwen zijn die klagen. Wat denken jullie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Racistisch is zo'n belachelijk woord geworden. Laten we het erop houden dat sommige vlaamse gezinnen zich nogal denigrerend uiten over de stammen waar ze te gast zijn.
Zo kan ik mij herinneren dat een vlaams meisje een afrikaanse een mep wou gaan verkopen omdat die vrouw het niet vond kunnen dat er met water gegooid werd. Ach, het programma toont voor mij vooral hoe idioot achterlijk sommige vlamingen kunnen zijn, en hoe normaal hun luxeleventje wel lijkt voor hen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het nog niet gezien maar kan me best wel voorstellen dat wat Meia noite zegt wel vaker voorkomt in zo'n programma's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() het is een onnozel programma tout court.
reality-tv is een schrijnend bewijs van de inspiratieloosheid van de programmamakers. het peulengaleis, dat is nog wel leuk af en toe. de show van bosmans jos. té gek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hehe, inderdaad Mitgard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() geef mij maar familie of thuis
![]() (niet dus )
![]() |
#8 |
|
![]() Dat is inderdaad nog beter dan het Peulengaleis. Of Het Eiland, dat is ook bangelijk. Soit, misschien terug over Toast Kannibaal... kijkt daar eignelijk iemand naar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |