![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Softdrugs in de Verenigde Nederlanden | |||
De wetgeving van de Noordelijke Nederlanden toepassen. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 42,86% |
De wetgeving van Vlaanderen toepassen. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 21,43% |
Twee wetten, één voor het noorden, één voor het zuiden, tot er een compromis gesloten wordt. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25,00% |
Geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,71% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wanneer Vlaanderen en de noordelijke Nederlanden weer één worden, wat wordt er dan gedaan met de drugswetgeving? Er moet toch een wet zijn voor het hele Verenigde Nederland, of niet?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik woon in de randstad voor mijn werk/studie, en ik ken daar minder mensen die aan de weed zitten dan pakweg in Limburg. Het is hier echt retecool om een joint te roken, in nederland is dat al een pak minder.
Dus pak de nederlandse regelgeving maar over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
In de ene staat bestaat de doodstraf, in de andere niet.
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou de vraag wat breder willen trekken: wat wordt er dan gedaan met de gehele wetgeving? Van Groningen tot Gent hetzelfde? Of op z'n Amerikaans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel voor om dit drugsbeleid te vernederlandsen, maar dan wel er een referendum over te houden. Dit is een belangrijk punt waar een politiek parlement mij niet representatief lijkt voor de hele volksgemeenschap van de Nederlanden.
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
We moeten het warm water geen twee keer willen uitvinden.
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeeuws-Vlaanderen, Nederlands Brabant, Nederlands Limburg, enz. zouden zich eventueel mogen aansluiten bij een rechts Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik ontbreek de optie "nultolerantie".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Ik zie niet in wat het probleem is als ik, als volwassen persoon, in mijn eigen huis drugs wil gebruiken(zonder daarbij derden te schaden).
Gebruik gewoon dezelfde wetgeving als alcohol het product is toegealtan vanaf 16(bier/wijn)/18(gedistilleerde alcohol), maar de overlast(dronken achter het stuur, openbare dronkenschap, hooliganisme,...) wordt aangepakt
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jawel.
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godzijdank komt er nooit een 'Grootnederland' waarin Vlaanderen geminoriseerd is tov Nederland dat zo maar junkies tolereert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tis weer van t zelfde: de flaminganten en de extreem-linkse wietblowers: één front tegen België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() De meeste zatlappen zijn begonnen met borstvoeding,
ook verbieden?
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Zelf aan 't blowen?
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." Evelyn Beatrice Hall (Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt) Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 25 juni 2006 om 10:00. |
![]() |
![]() |