![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() 6 leden gaan stemmen over een probleem. Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben Eindresultaat 6 tegen 0 Democratische Moslims ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |
![]() |
#2 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:%[email protected]... > > 6 leden gaan stemmen over een probleem. > Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 > > De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en > merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah > > De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben > > Eindresultaat 6 tegen 0 > > Democratische Moslims ? *** Waar haalt ge dat, zo ne kristallen bol ? Goochelaars-groothandel ? PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#3 |
|
![]() On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > > 6 leden gaan stemmen over een probleem. > Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 > > De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en > merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah > > De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben > > Eindresultaat 6 tegen 0 > > Democratische Moslims ? Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... Sargon |
![]() |
#4 |
|
![]() "Petrus Cynicus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:%[email protected]... >> >> 6 leden gaan stemmen over een probleem. >> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 >> >> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en >> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah >> >> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben >> >> Eindresultaat 6 tegen 0 >> >> Democratische Moslims ? > > > *** Waar haalt ge dat, zo ne kristallen bol ? Goochelaars-groothandel ? > Lees de Koran en kom dan terug. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |
![]() |
#5 |
|
![]() "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > >> >> 6 leden gaan stemmen over een probleem. >> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 >> >> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en >> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah >> >> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben >> >> Eindresultaat 6 tegen 0 >> >> Democratische Moslims ? > > Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet > alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". > > Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... > > Aanvaring ? Nee, enkel een idee dat bij mij opkwam. Democratische Moslims waar .................? Imans zijn geen *Grote Leiders* daarvoor moet je bij de Ayatolahs zijn. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |
![]() |
#6 |
|
![]() "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 27 Mar 2005 19:52:55 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > >> >> "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" >> > <[email protected]> wrote: >> > >> >> >> >> 6 leden gaan stemmen over een probleem. >> >> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 >> >> >> >> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en >> >> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah >> >> >> >> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben >> >> >> >> Eindresultaat 6 tegen 0 >> >> >> >> Democratische Moslims ? >> > >> > Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet >> > alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". >> > >> > Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... >> > >> > >> >> Aanvaring ? Nee, enkel een idee dat bij mij opkwam. >> >> Democratische Moslims waar .................? >> > Democratische behangers??? > >> Imans zijn geen *Grote Leiders* daarvoor moet je bij de Ayatolahs zijn. > > Is Vanhecke dan een "Kleine Leider"? Ik wist niet dat jullie Dillen > nog altijd als "Grote Smurf" beschouwen. > Met deze dan PLOINK -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |
![]() |
#7 |
|
![]() On Sun, 27 Mar 2005 19:52:55 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > > "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" > > <[email protected]> wrote: > > > >> > >> 6 leden gaan stemmen over een probleem. > >> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 > >> > >> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en > >> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah > >> > >> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben > >> > >> Eindresultaat 6 tegen 0 > >> > >> Democratische Moslims ? > > > > Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet > > alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". > > > > Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... > > > > > > Aanvaring ? Nee, enkel een idee dat bij mij opkwam. > > Democratische Moslims waar .................? > Democratische behangers??? > Imans zijn geen *Grote Leiders* daarvoor moet je bij de Ayatolahs zijn. Is Vanhecke dan een "Kleine Leider"? Ik wist niet dat jullie Dillen nog altijd als "Grote Smurf" beschouwen. Sargon |
![]() |
#8 |
|
![]() Sargon beweerde :
> On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > >> >> 6 leden gaan stemmen over een probleem. >> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 >> >> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en >> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah >> >> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben >> >> Eindresultaat 6 tegen 0 >> >> Democratische Moslims ? > > Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet > alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". > > Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... > > > > > > Sargon je doet nu wat de journalist met annemans woorden heeft gedaan -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#9 |
|
![]() On Sun, 27 Mar 2005 20:34:34 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Sargon beweerde : > > On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" > > <[email protected]> wrote: > > > >> > >> 6 leden gaan stemmen over een probleem. > >> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 > >> > >> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en > >> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah > >> > >> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben > >> > >> Eindresultaat 6 tegen 0 > >> > >> Democratische Moslims ? > > > > Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet > > alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". > > > > Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... > > > > > > > > > > > > Sargon > > je doet nu wat de journalist met annemans woorden heeft gedaan Citeren? Sargon |
![]() |
#10 |
|
![]() On Sun, 27 Mar 2005 20:18:33 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > > "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Sun, 27 Mar 2005 19:52:55 GMT, "Ghingis Khan" > > <[email protected]> wrote: > > > >> > >> "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" > >> > <[email protected]> wrote: > >> > > >> >> > >> >> 6 leden gaan stemmen over een probleem. > >> >> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 > >> >> > >> >> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en > >> >> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah > >> >> > >> >> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben > >> >> > >> >> Eindresultaat 6 tegen 0 > >> >> > >> >> Democratische Moslims ? > >> > > >> > Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet > >> > alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". > >> > > >> > Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... > >> > > >> > > >> > >> Aanvaring ? Nee, enkel een idee dat bij mij opkwam. > >> > >> Democratische Moslims waar .................? > >> > > Democratische behangers??? > > > >> Imans zijn geen *Grote Leiders* daarvoor moet je bij de Ayatolahs zijn. > > > > Is Vanhecke dan een "Kleine Leider"? Ik wist niet dat jullie Dillen > > nog altijd als "Grote Smurf" beschouwen. > > > Met deze dan PLOINK Haha, Gheyten Khaas is op zijn pik getrapt. Maar waarom? Was het omdat ik Vanhecke een "Kleine Leider" heb genoemd? Was het mijn blasfemische benadering van de président-fondateur? Neen, ik weet het: ik heb de Grote Smurf beledigd, en dat is inderdaad onvergeeflijk. Ploink ze, Gheyten! Sargon |
![]() |
#11 |
|
![]() Sargon formuleerde de vraag :
> On Sun, 27 Mar 2005 20:34:34 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >> Sargon beweerde : >>> On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>> 6 leden gaan stemmen over een probleem. >>>> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 >>>> >>>> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en >>>> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah >>>> >>>> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben >>>> >>>> Eindresultaat 6 tegen 0 >>>> >>>> Democratische Moslims ? >>> >>> Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet >>> alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". >>> >>> Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... >>> >>> >>> >>> >>> >>> Sargon >> >> je doet nu wat de journalist met annemans woorden heeft gedaan > > Citeren? > > > > > Sargon woordjes vervangen door andere woordjes -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#12 |
|
![]() Sargon formuleerde op maandag :
> On Sun, 27 Mar 2005 20:18:33 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > >> >> "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Sun, 27 Mar 2005 19:52:55 GMT, "Ghingis Khan" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>> "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>> 6 leden gaan stemmen over een probleem. >>>>>> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 >>>>>> >>>>>> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en >>>>>> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah >>>>>> >>>>>> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben >>>>>> >>>>>> Eindresultaat 6 tegen 0 >>>>>> >>>>>> Democratische Moslims ? >>>>> >>>>> Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet >>>>> alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". >>>>> >>>>> Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... >>>>> >>>>> >>>> >>>> Aanvaring ? Nee, enkel een idee dat bij mij opkwam. >>>> >>>> Democratische Moslims waar .................? >>>> >>> Democratische behangers??? >>> >>>> Imans zijn geen *Grote Leiders* daarvoor moet je bij de Ayatolahs zijn. >>> >>> Is Vanhecke dan een "Kleine Leider"? Ik wist niet dat jullie Dillen >>> nog altijd als "Grote Smurf" beschouwen. >>> >> Met deze dan PLOINK > > Haha, Gheyten Khaas is op zijn pik getrapt. Maar waarom? Was het omdat > ik Vanhecke een "Kleine Leider" heb genoemd? Was het mijn blasfemische > benadering van de président-fondateur? > > Neen, ik weet het: ik heb de Grote Smurf beledigd, en dat is inderdaad > onvergeeflijk. > > Ploink ze, Gheyten! > > > > > > Sargon nee, je begint weer belachelijk te doen en dan heeft het weinig zin om op je te antwoorden -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#13 |
|
![]() On Mon, 28 Mar 2005 10:10:35 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Sargon formuleerde op maandag : > > On Sun, 27 Mar 2005 20:18:33 GMT, "Ghingis Khan" > > <[email protected]> wrote: > > > >> > >> "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >>> On Sun, 27 Mar 2005 19:52:55 GMT, "Ghingis Khan" > >>> <[email protected]> wrote: > >>> > >>>> > >>>> "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht > >>>> news:[email protected]... > >>>>> On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" > >>>>> <[email protected]> wrote: > >>>>> > >>>>>> > >>>>>> 6 leden gaan stemmen over een probleem. > >>>>>> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 > >>>>>> > >>>>>> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en > >>>>>> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah > >>>>>> > >>>>>> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben > >>>>>> > >>>>>> Eindresultaat 6 tegen 0 > >>>>>> > >>>>>> Democratische Moslims ? > >>>>> > >>>>> Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet > >>>>> alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". > >>>>> > >>>>> Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... > >>>>> > >>>>> > >>>> > >>>> Aanvaring ? Nee, enkel een idee dat bij mij opkwam. > >>>> > >>>> Democratische Moslims waar .................? > >>>> > >>> Democratische behangers??? > >>> > >>>> Imans zijn geen *Grote Leiders* daarvoor moet je bij de Ayatolahs zijn. > >>> > >>> Is Vanhecke dan een "Kleine Leider"? Ik wist niet dat jullie Dillen > >>> nog altijd als "Grote Smurf" beschouwen. > >>> > >> Met deze dan PLOINK > > > > Haha, Gheyten Khaas is op zijn pik getrapt. Maar waarom? Was het omdat > > ik Vanhecke een "Kleine Leider" heb genoemd? Was het mijn blasfemische > > benadering van de président-fondateur? > > > > Neen, ik weet het: ik heb de Grote Smurf beledigd, en dat is inderdaad > > onvergeeflijk. > > > > Ploink ze, Gheyten! > > > > > > > > > > > > Sargon > > nee, je begint weer belachelijk te doen en dan heeft het weinig zin om > op je te antwoorden Gelukkig hou jij van belachelijke bezigheden. Sargon |
![]() |
#14 |
|
![]() On Mon, 28 Mar 2005 10:09:25 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Sargon formuleerde de vraag : > > On Sun, 27 Mar 2005 20:34:34 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > > >> Sargon beweerde : > >>> On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" > >>> <[email protected]> wrote: > >>> > >>>> > >>>> 6 leden gaan stemmen over een probleem. > >>>> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 > >>>> > >>>> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en > >>>> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah > >>>> > >>>> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben > >>>> > >>>> Eindresultaat 6 tegen 0 > >>>> > >>>> Democratische Moslims ? > >>> > >>> Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet > >>> alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". > >>> > >>> Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Sargon > >> > >> je doet nu wat de journalist met annemans woorden heeft gedaan > > > > Citeren? > > > > > > > > > > Sargon > > woordjes vervangen door andere woordjes En dat mag niet? Sargon |
![]() |
#15 |
|
![]() Sargon formuleerde de vraag :
> On Mon, 28 Mar 2005 10:09:25 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >> Sargon formuleerde de vraag : >>> On Sun, 27 Mar 2005 20:34:34 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: >>> >>>> Sargon beweerde : >>>>> On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>> 6 leden gaan stemmen over een probleem. >>>>>> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 >>>>>> >>>>>> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en >>>>>> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah >>>>>> >>>>>> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben >>>>>> >>>>>> Eindresultaat 6 tegen 0 >>>>>> >>>>>> Democratische Moslims ? >>>>> >>>>> Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet >>>>> alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". >>>>> >>>>> Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Sargon >>>> >>>> je doet nu wat de journalist met annemans woorden heeft gedaan >>> >>> Citeren? >>> >>> >>> >>> >>> Sargon >> >> woordjes vervangen door andere woordjes > > En dat mag niet? > > > > > > Sargon hangt er vanaf welke woordjes vervangt en wat de bedoeling daarvan is -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#16 |
|
![]() Sargon stelde dit idée voor :
> On Mon, 28 Mar 2005 10:10:35 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >> Sargon formuleerde op maandag : >>> On Sun, 27 Mar 2005 20:18:33 GMT, "Ghingis Khan" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>> "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> On Sun, 27 Mar 2005 19:52:55 GMT, "Ghingis Khan" >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>> "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" >>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> 6 leden gaan stemmen over een probleem. >>>>>>>> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 >>>>>>>> >>>>>>>> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en >>>>>>>> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah >>>>>>>> >>>>>>>> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben >>>>>>>> >>>>>>>> Eindresultaat 6 tegen 0 >>>>>>>> >>>>>>>> Democratische Moslims ? >>>>>>> >>>>>>> Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet >>>>>>> alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". >>>>>>> >>>>>>> Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> Aanvaring ? Nee, enkel een idee dat bij mij opkwam. >>>>>> >>>>>> Democratische Moslims waar .................? >>>>>> >>>>> Democratische behangers??? >>>>> >>>>>> Imans zijn geen *Grote Leiders* daarvoor moet je bij de Ayatolahs zijn. >>>>> >>>>> Is Vanhecke dan een "Kleine Leider"? Ik wist niet dat jullie Dillen >>>>> nog altijd als "Grote Smurf" beschouwen. >>>>> >>>> Met deze dan PLOINK >>> >>> Haha, Gheyten Khaas is op zijn pik getrapt. Maar waarom? Was het omdat >>> ik Vanhecke een "Kleine Leider" heb genoemd? Was het mijn blasfemische >>> benadering van de président-fondateur? >>> >>> Neen, ik weet het: ik heb de Grote Smurf beledigd, en dat is inderdaad >>> onvergeeflijk. >>> >>> Ploink ze, Gheyten! >>> >>> >>> >>> >>> >>> Sargon >> >> nee, je begint weer belachelijk te doen en dan heeft het weinig zin om >> op je te antwoorden > > Gelukkig hou jij van belachelijke bezigheden. > > > > > > Sargon toch niet ik meldde het maar voor het geval je het niet snapte -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#17 |
|
news:[email protected]... > > *** Waar haalt ge dat, zo ne kristallen bol ? Goochelaars-groothandel ? > > > > Lees de Koran en kom dan terug. *** Kom terug om wat te doen ? Jouw besluit staat vast vriend. Ik denk dat radicaal islamisme kan ontmijnd worden, alle radicaal denken zelfs. We staan hier met een brandende frietketel. Ik heb een natte zakdoek, jij hebt een emmer water. Van genoeg natte zakdoeken maken we een dweil, maar jij met je ketel water maakt het alleen maar erger. Je kan ook verdraagzaam zijn en geen idioot. PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#18 |
|
![]() "Petrus Cynicus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> > *** Waar haalt ge dat, zo ne kristallen bol ? Goochelaars-groothandel > ? >> > >> >> Lees de Koran en kom dan terug. > > > *** Kom terug om wat te doen ? Jouw besluit staat vast vriend. > > Ik denk dat radicaal islamisme kan ontmijnd worden, alle radicaal denken > zelfs. > We staan hier met een brandende frietketel. Ik heb een natte zakdoek, > jij > hebt een emmer water. > > Van genoeg natte zakdoeken maken we een dweil, maar jij met je ketel > water > maakt het alleen maar erger. > > Je kan ook verdraagzaam zijn en geen idioot. > Net zo verdraagzaam als in de Koran en Sharia staat geschreven ? Je mag je verdraagzaamheid steken................je weet wel waar hééé Liever levende idioot dan ritueel geslachte Van Gogh. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |
![]() |
#19 |
|
news:[email protected]... > Je mag je verdraagzaamheid steken................je weet wel waar hééé *** Ja. In mijn hart. Ik zoek naar een pragmatische oplossing. Doe jij maar rustig verder met haat zaaien. Dat mag je. > Liever levende idioot dan ritueel geslachte Van Gogh. *** Dat je een idioot bent heb ik nooit beweerd. Maar Van Gogh kon schrijven, en jij niet. Van Gogh was funny. Jij niet. Van Gogh kon mij laten nadenken... Jij niet. Van Gogh was blijkbaar gevaarlijk genoeg om te doden. Jij bent zo gevaarlijk als een poedel-with-an-attitude... Maar als je wil blaffen, bring it on baby... PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#20 |
|
![]() On Mon, 28 Mar 2005 17:25:49 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Sargon stelde dit idée voor : > > On Mon, 28 Mar 2005 10:10:35 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > > >> Sargon formuleerde op maandag : > >>> On Sun, 27 Mar 2005 20:18:33 GMT, "Ghingis Khan" > >>> <[email protected]> wrote: > >>> > >>>> > >>>> "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht > >>>> news:[email protected]... > >>>>> On Sun, 27 Mar 2005 19:52:55 GMT, "Ghingis Khan" > >>>>> <[email protected]> wrote: > >>>>> > >>>>>> > >>>>>> "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht > >>>>>> news:[email protected]... > >>>>>>> On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" > >>>>>>> <[email protected]> wrote: > >>>>>>> > >>>>>>>> > >>>>>>>> 6 leden gaan stemmen over een probleem. > >>>>>>>> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 > >>>>>>>> > >>>>>>>> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en > >>>>>>>> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah > >>>>>>>> > >>>>>>>> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben > >>>>>>>> > >>>>>>>> Eindresultaat 6 tegen 0 > >>>>>>>> > >>>>>>>> Democratische Moslims ? > >>>>>>> > >>>>>>> Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet > >>>>>>> alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". > >>>>>>> > >>>>>>> Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... > >>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>> > >>>>>> Aanvaring ? Nee, enkel een idee dat bij mij opkwam. > >>>>>> > >>>>>> Democratische Moslims waar .................? > >>>>>> > >>>>> Democratische behangers??? > >>>>> > >>>>>> Imans zijn geen *Grote Leiders* daarvoor moet je bij de Ayatolahs zijn. > >>>>> > >>>>> Is Vanhecke dan een "Kleine Leider"? Ik wist niet dat jullie Dillen > >>>>> nog altijd als "Grote Smurf" beschouwen. > >>>>> > >>>> Met deze dan PLOINK > >>> > >>> Haha, Gheyten Khaas is op zijn pik getrapt. Maar waarom? Was het omdat > >>> ik Vanhecke een "Kleine Leider" heb genoemd? Was het mijn blasfemische > >>> benadering van de président-fondateur? > >>> > >>> Neen, ik weet het: ik heb de Grote Smurf beledigd, en dat is inderdaad > >>> onvergeeflijk. > >>> > >>> Ploink ze, Gheyten! > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Sargon > >> > >> nee, je begint weer belachelijk te doen en dan heeft het weinig zin om > >> op je te antwoorden > > > > Gelukkig hou jij van belachelijke bezigheden. > > > > > > > > > > > > Sargon > > toch niet > ik meldde het maar voor het geval je het niet snapte Ik snap mijn bruine medemens beter dan hij denkt. Sargon |