![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "Iskarioth" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Iskarioth is een achtenswaardig lid van Uncle's Werkgroep, Ghingis - en > laat > me er dit nog bijvertellen: d'r zitten ook enkele > meiskens-met-spitse-borsten bij. > Jawel, dat ben ik. U's Idiot |
![]() |
#2 |
|
![]() "Vatican says pope's condition has worsened, breathing has become shallow."
Kijk, dat doet me geen plezier - evenmin als de pijn & dood van anderen me plezier doen. Maar evenmin stemt dit mij tot zorg: we zijn allen sterfelijk, en de dood van een analfabete Afrikaan is even erg. Iskarioth |
![]() |
#3 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Antwoord jij op je eigen postings ? > Iskarioth is een achtenswaardig lid van Uncle's Werkgroep, Ghingis - en laat me er dit nog bijvertellen: d'r zitten ook enkele meiskens-met-spitse-borsten bij. U's Werkgroep |
![]() |
#4 |
|
![]() "Iskarioth" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Antwoord jij op je eigen postings ? >> > > Iskarioth is een achtenswaardig lid van Uncle's Werkgroep, Ghingis - en > laat > me er dit nog bijvertellen: d'r zitten ook enkele > meiskens-met-spitse-borsten bij. > > U's Werkgroep > > Ahhh so ok -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |
![]() |
#5 |
|
![]() "Iskarioth" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Iskarioth" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Kijk, dat doet me geen plezier - evenmin als de pijn & dood van anderen >> me >> plezier doen. >> Maar evenmin stemt dit mij tot zorg: we zijn allen sterfelijk, en de dood >> van een analfabete Afrikaan is even erg. >> > > "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, > because I am involved in mankind; and therefore never send to know for > whom > the bell tolls; it tolls for thee." > John Donne > > U's Werkgroep > > Antwoord jij op je eigen postings ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |
![]() |
#6 |
|
![]() "Iskarioth" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Kijk, dat doet me geen plezier - evenmin als de pijn & dood van anderen me > plezier doen. > Maar evenmin stemt dit mij tot zorg: we zijn allen sterfelijk, en de dood > van een analfabete Afrikaan is even erg. > "No man is an island, entire of itself...any man's death diminishes me, because I am involved in mankind; and therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." John Donne U's Werkgroep |
![]() |
#7 |
|
![]() "uncle's idiot" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Iskarioth is een achtenswaardig lid van Uncle's Werkgroep, Ghingis - en > > laat > > me er dit nog bijvertellen: d'r zitten ook enkele > > meiskens-met-spitse-borsten bij. > > > > Jawel, dat ben ik. > > U's Idiot *** Spitse borsten EN idioot ? Mag ik je GSM nummer ? PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#8 |
|
![]() "Iskarioth" <[email protected]> schreef op vr 01 apr 2005 08:10:08p al
dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > "Vatican says pope's condition has worsened, breathing has become > shallow." > > Kijk, dat doet me geen plezier - evenmin als de pijn & dood van anderen > me plezier doen. > Maar evenmin stemt dit mij tot zorg: we zijn allen sterfelijk, en de > dood van een analfabete Afrikaan is even erg. > > Iskarioth > > Dat zal de Kerkvader Zelve zeker niet ontkennen. -- VGQ |
![]() |
#9 |
|
![]() "uncle's idiot" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Iskarioth" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Iskarioth is een achtenswaardig lid van Uncle's Werkgroep, Ghingis - en >> laat >> me er dit nog bijvertellen: d'r zitten ook enkele >> meiskens-met-spitse-borsten bij. >> > > Jawel, dat ben ik. > > U's Idiot Beste bloedmooie meiden, kennen jullie het verschil enkel- en meervoud? Neen he, das ni erg, zolang je maar spitse Californische bouwwerken bezit. Moet dus zijn: Jawel, dat zijn wij. U's Idiot's -- Joske |
![]() |
#10 |
|
![]() "Petrus Cynicus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> Beste bloedmooie meiden, kennen jullie het verschil enkel- en meervoud? >> Neen he, das ni erg, zolang je maar spitse Californische bouwwerken >> bezit. >> Moet dus zijn: >> Jawel, dat zijn wij. > > > *** "Beste bloedmooie meiden" pfffeeeew... Wat een icebreaker, Jos. Zo > ga je ZEKER eens ne keer scoren, dat kan niet anders... NOT. > > Maar wat ik wilde zeggen : aangezien slechts EEN van de meiden het > toetsenbord bediende (zag JIJ al eens bloedmooie meiden SAMEN op één > klavier > een bericht typen aan een nitwit ?), is het "ja dat ben ik" en niet "dat > zijn wij". > > Je hebt dus ongelijk. Niet alleen ben je niet slim (to say the least), > maar ook niet grappig, en zou je nog geen Charisma herkennen al kroop het > langs je been omhoog en beet het je in de reet... En DAARbovenop, heb je > ook nog eens ONGELIJK. Waarom schrijf jij zovele hoofdletters mijne beste, om je gelijk aan te tonen? Je begint onzeker te worden dude. En wat moet ik met jouw baby-talk over dat toetsenbord? Laten wij misschien de bloedmooie - copyright U's Werkgroep, maar dat had je weerom niet begrepen - chicks -jouw stijl- zelf aan het woord. Ik leg me neder bij hun beslissing ;-) - versta je dit of moet ik......maken. -- Joske |
![]() |
#11 |
|
![]() "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Beste bloedmooie meiden, kennen jullie het verschil enkel- en meervoud? > Neen he, das ni erg, zolang je maar spitse Californische bouwwerken bezit. > Moet dus zijn: > Jawel, dat zijn wij. *** "Beste bloedmooie meiden" pfffeeeew... Wat een icebreaker, Jos. Zo ga je ZEKER eens ne keer scoren, dat kan niet anders... NOT. Maar wat ik wilde zeggen : aangezien slechts EEN van de meiden het toetsenbord bediende (zag JIJ al eens bloedmooie meiden SAMEN op één klavier een bericht typen aan een nitwit ?), is het "ja dat ben ik" en niet "dat zijn wij". Je hebt dus ongelijk. Niet alleen ben je niet slim (to say the least), maar ook niet grappig, en zou je nog geen Charisma herkennen al kroop het langs je been omhoog en beet het je in de reet... En DAARbovenop, heb je ook nog eens ONGELIJK. PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |