![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() In het programma overleven (canvas) volgt een dokter een aantal onsportieve mensen die van 0km tot de marathon willen lopen. In dit programma zat ook één bekende belg, Koen Fillet (radio). Snel bleek echter dat Koen een zwakke knie had en eigenlijk om gezondheidsredenen best niet meer verder deed. Toch wilde hij verder doen om de marathon te halen.
Wat bleek nu, hij was al maanden gestopt met lopen en er was al sinds september beslist dat hij niet zou meelopen in de marathon. Toch hadden de reporters expliciet aan Koen gevraagd om dit niet mede te delen in de pers en op zijn eigen weblog zodat er geen kijkers zouden afvallen. Wat vinden jullie hiervan? Bedriegt men hier de kijker of deed dit niet ter zake? (want hij zit nu nog altijd in het programma..)
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Mja 'k heb dat ook gemerkt, en begrijp het nut er niet van. Ze wisten dat zoiets toch zou uitlekken, dus is het gewoon zelfspot ofwel zijn ze naïef... it's on u to decide
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar maakt men zich druk over?
![]() |
#4 |
|
![]() Een tv heeft nochtans maar 1 knop nodig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |