![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Bij nieuwe verkiezingen zou u stemmen op? | |||
CD&V N-VA |
![]() ![]() ![]() |
26 | 18,18% |
VLAAMS BELANG |
![]() ![]() ![]() |
71 | 49,65% |
VLD Vivant |
![]() ![]() ![]() |
12 | 8,39% |
sp.a-spirit |
![]() ![]() ![]() |
6 | 4,20% |
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 6,29% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
16 | 11,19% |
Ongeldig |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,10% |
Aantal stemmers: 143. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Graag had ik hier de politieke verhoudingen gezien. Want als ik sommige mini-partijtjes hun postings zie denken ze dat ze gans belgie vertegenwoordigen. Dus is het de hoogtijd om deze betweters terug met hun 2 voeten terug op de grond te zetten en laten in te zien waar hun plaats is!
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als BUB'er weiger ik te stemmen op uw onnozele poll waarin enkel de regime-partijen vertegenwoordigd zijn - net als in de media.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Patriot!
Doe niet onnozel, kleinere partijtjes als BUB staan in de poll vertegenwoordigd onder "Andere". Wanneer BUB eens meer dan 0.04% haalt dan krijgt het ook een 'eigen' plaats in de poll. @Dinooke Ik mis hier wel de optie "Weet niet", want op dit moment heb ik er echt geen flauw benul van op wie ik bij de volgende verkiezingen zal stemmen. En ik ben er zeker van dat er meer mensen nog twijfelen. Laatst gewijzigd door Antoon : 12 maart 2005 om 13:56. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ik nu een kieshokje binnenlopen, ik zou op het laatste moment ergens een bolletje zwart maken, of niet. No fucking idea. Laatst gewijzigd door Antoon : 12 maart 2005 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
#8 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu, had je een poll gemaakt waarin je vroeg op welke partij je zeker NIET zou stemmen was het simpeler ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We staan straks voor de gemeenteraadsverkiezingen, dat is overigens een totaal andere invalshoek. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Het is gewoon de hele partijtop van BUB die denkt via Politics.be de verkiezingen te winnen, wat meteen aantoont hoe hopeloos ze zijn.
Laatst gewijzigd door Toontje : 12 maart 2005 om 17:41. |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Vind een goeie financier, een profilator en de BUB (misschien moeten jullie een nieuwe naam bedenken en veroordeeld worden door een "Vlaamse Rechtbank") haalt met gemak
de 2 miljoen kiezers in België/Belgique... Blij dat SAP niet op het lijstje staat of ik had sito presto mijne avatar moeten changeren... O ja : de MDP is groter dan de B.U.B. ook een mogelijkheid : bij de volgende gelegendheid een kartel vormen. Ik kan nu echt geen voorkeur geven : wie weet verklaart het VB tegen de volgende verkiezingen wel voor de aanwezigheid van brave moslims te zijn en een versnelde europese eenwording ten einde eindelijk aan een minister in de regering te geraken. Ze zijn misschien wel compromisloos maar het zijn per slot van rekkening toch nog echte surrealistische belgen...
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pvda
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Vroeger: CVP
Nu : Belgische Unie - Union Belge |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Ik maak me sterk, dat ik op Groen! zou stemmen. Het is de partij, waar ik de meeste punten van overeenstemming mee heb. Absoluut zeker ben ik niet, zie dat Groen! plots op een aantal vlakken van gedacht veranderd, dan is het natuurlijk mijn partij niet meer. Op wie ik dan zou stemmen, zou ik eens goed moeten bekijken, wel.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zolang bub geen 5% behaalt, profiteert het Belang er mee van. Succes! ![]() Ps: moet de afkorting van "Belgische Unie - Union Belge" niet buub zijn? ![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk: ongeldig of BuB.
Misschien Vivant als hun standpunt voor directe democratie nog wat meer aan belang wint in de rangen van hun eventuele kartelpartner........ Misschien LSP als ik in een balsturige bui ben. Héél misschien N-VA als ze hun theocratische kartelpartner laten vallen, de directe democratie omhelzen en mij beloven in de praktijk even Belgicistisch te regeren als ze het nu doen. ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 13 maart 2005 om 11:27. |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is nu eenmaal vrijheid van meningsuiting, man. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Voor God, Koning, Vaderland pfff die tijd is voorbij hoor. We zitten nu wel in de 21 ste eeuw.
|
![]() |