![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op de1ste blz van de GVA staat : NVA BLIJFT AAN BOORD. Ook als de splitsing er niet komt.
Met andere woorden we hebben ons aangehangen aan de CDV regeringskarwagen en we hebben dat verkocht alsof we dat deden om BHV te splitsen maar als dat niet lukt... dan blijven we toch gewoon lekker zitten waar we zitten en klampen we ons vast aan de macht zolang we kunnen.... Moet ik vanaf nu spreken van NVA-circusleeuwen .... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#2 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Niet voor niets verhuist het hoofdkwartier van NVA van het "Baricadenplein" naar de "Liefdadigheidsstraat".
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Zou de Ruggegraatloosheidstraat ook niet passend zijn ?
Of de Toegevingenboulevard ? De Woordbreuklei zou ook een passend adres zijn...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar moeten we niet ook een paar straten noemen naar de kiezers die telkens opnieuw komen opdraven om met hun bolletjes de macht te legitimeren ? De dommeburgerstraat ? De ezelstootzichweersteeg ? Het ikgeloofinsprookjesplein ? |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() We kennen de afloop natuurlijk nog niet, maar dit begint meer en meer te lijken op onvervalste 'VU-streken' ... NVA gaat moeten oppassen.
|
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() het is in mijn ogen toch weer een domme zet he. Ze zeggen nu al op voorhand aan VL-SPA en CDV dat ze blijven zitten. Dus als de splitsing er nu niet komt dan kan de NVA zelfs niet meer wijzen met een beschuldigingende vinger naar deze partijen want ze blijver gewoon in de regering er mee samen zitten alsof er niets aan de hand is...
Ik moet geen tekeningeske maken naar wie de bedrogen kiezers kunnen overlopen zeker...... Voor de VLD en SPA is het ook een (verkeerd) signaal dat als zelfs de NVA er geen Vlaamse regerigscrisis voor over heeft het voor hen zeker ook geen crisis waard is. En de CDV ? tja die zal zich dan ook niet meer geneigd voelen om te Vlaams te zijn en zullen dus ook niet meer doen dan nodig is en zich gewillig neerleggen bij Di Rupo's wensen om toch maar in een volgende federale regering te geraken... Ik ken een partij die zich over zoveel domheid zal verbazen en in dank de hen toegeworpen stemmen zal binnenrijven....
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Woordbreuklei, ja da heeft wel iets... |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Of :
Onverwijldstraat |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de N-VA aan boord blijft dan is dat omdat ze goed weten dat Leterme ook al wil blijven zitten waar hij zit en dus niet zeker is dat hij de plaats van Verhofstadt kan innemen na de volgende, federale verkiezingen.
Van de andere 'harde garanties' waar Fribre Leterme 'haar huis voor in bewaring zou geven' zal dus evenmin veel in huis komen. De N-VA reageert dus geheel volgens de geschiltzte verwachtingen.
#10 |
Gouverneur
|
![]() Awel, ik vind het een kaakslag voor de vele Vlamingen die hun stem aan de NVA gegeven hebben, in de hoop bij een partij terecht gekomen te zijn, die kost wat kost de Vlaamse belangen verdedigt , no matter what...
Echter, nu al moeten beseffen dat ze bedrogen zijn. Mensen als De Wever en Bourgeois bewijzen Vlaanderen een slechte dienst. En aub. die heeft niets met schelden of dergelijke te maken. Dit is gewoon een vaststelling die vele Vlamingen met mij al gemaakt hebben of nog zullen maken. @ robert t : ik vind het erg voor mensen als U, dat Vlaanderen weer gaat moeten vaststellen dat voor somminge politici in Vlaanderen de macht (lees :ministerpost) zwaarder doorweegt dan de Vlaamse voorzuchtingen. De gespierde taal van mensen als Bourgeois en Leterme voor de verkiezingen, hebben veel mensen voor het kartel doen kiezen. Wat zal de ontnuchtering straks groot zijn..
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar stel dat er federale verkiezingen komen, dan gaan ze toch alles doen om het machtsevenwicht zo veel mogelijk te herstellen, ...
Maw, CD&V mee in de regering, ... of nie, da zal dan nog stooten geven... |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Het probleem moet opgelost zijn tegen 2007, anders kunnen er geen wettige verkiezingen voor de federale parlementen meer gehoiuden worden. Dus waarom zou
N.V.A. niet in een regering kunnen blijven om ervoor mede zorg te dragen dat het een fatsoenlijke splitsing wordt zonder fantaziekes ?
#13 |
|
![]() Misschien omdat ze altijd zulke stoere taal verkocht hebben voor de verkiezingen ivm de splitsing van BHV...
Hoe ging het nu weer... voor de verkiezingen.... niet in een regering zonder splitsing... voor die datum... voor die datum dan.. dan maar voor deze datum... als mijn vrouw bevallen is... 14 dagen nadat mijn vrouw bevallen is... en nu ... splitsing niet... tja oke wij nemen nota, we zijn niet tevreden maar we blijven zitten waar we zitten...
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik denk dat Clemens hier wel zal komen "bewijzen" dat het eigenlijk de schuld is van het VB....
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wie anders, hé Clemens??
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() woordbreuk, postjespakkers, boer swa, circusleeuwen, tsssss.
Laat me toe dat de uitlatingen hier duidelijk komen van mensen die van interne besluitvorming en parlementair werk geen jota afweten. Van Vlaams Blok slogantaal integendeel. Ze komen bijna op de grens van debielica. Nu heb ik nog nergens gelezen, waarom N-VA dat cadeau (uit de regering stappen) zou moeten geven aan de VLD en SPA. Straks gaan ze hier nog zeggen dat wij ons zullen onthouden in de stemming woensdag in de commissie (in tegenstelling tot sommige partijen die zich 'Vlaams' noemen ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 18 april 2005 om 16:53. |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ik kan u in ieder geval zeggen: als ze dat werkelijk doen, dan krijgen ze mijn lidkaart terug.
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij wel al is opgevallen is dat bijna alle ministers hun zegje al hebben gedaan behalve Bourgeois die verdacht stil blijft en dat kan maar 2 zaken betekenen, ofwel heeft nog iets in petto ofwel legt hij zich neer bij de zaak en klampt zich wanhopig vast aan zijn postje. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de federale regering erover valt, dan is er voor mij geen probleem, uiteindelijk is dat altijd een van de doelen geweest, samen met het splitsen. Als de federale regering valt, dan is het doel om de splitsing in het federale akkoord te krijgen (en misschien om zelfs de verkiezingen ongeldig te laten verklaren wegens BHV nog niet opgelost, dat zou nog al eens iets zijn) Maar als er geen regering valt, en geen splitsing is, en ze blijven zitten en doen of hun neus bloedt, dan ben ik weg en trek ik mij terug uit de actieve politiek. |
|
![]() |