![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: steunt u de stickeractie van het vlaamse rode kruis | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 66,67% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() ![]() de rode kruissticker actie van die gaat u zoals u kan zien over jommeke en ze kosten slechts 5 euro |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ja
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik steun ze ook.
Maar naar het schijnt zou het wel "Rood Kruis" moeten zijn. (omdat er geen lidwoord voor staat) De nogal Belgicistische top kan geen Nederlands, ofwel hebben ze de vertaling laten maken door hun ere-voorzitster heel-hoogheid-prinses-hoogeboren-broer-van-den-taaie van de bande de Laeken. Toch steun ik ze. Het toekomstige onafhankelijke Vlaanderen zal ook een sterk Rood Kruis nodig hebben, dat nog meer en beter zal kunnen doen wat ze nu al goed doen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() yep maar meestal heb ik geen geld
als ik ze in t begin van de maand tegen kom wel in alle geval ik rijdt ook nooit met de auto en ze staan altijd aan de stoplichten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik steun geen organisaties die holebi's discrimineren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() ik begrijp dat wel raf maar je kan toch niet ontkennen dat ze buiten dat punt waar jullie begrijpelijkerwijs op afknappen geen goeie dingen doen he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 mei 2005 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee, dat zal ik niet ontkennen. Toch zal ik ze niet steunen om de hierboven genoemde reden. Ik steun dan wel andere organisaties...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() in jouw plaats (raf) zou ik denk ik hetzelfde doen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 mei 2005 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Er is een tijd voor zever over principes en er is een tijd om mens te zijn. Je kan de extremisten en de rest moeiteloos uit elkaar houden: de ene geeft om een ideologie waar alles voor moet wijken, de anderen geven om mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Als ik ze tegenkom geef ik ze het geld wel, maar hun lelijke stickers mogen ze houden.
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik koop die sticker bij de eerste keer ik de kans heb. Dan word ik later niet bij elk stoplicht lastig gevallen.
Eneuh Raf, probeer anders eens de rode halve maan?
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het toch wat stout om het Rood Kruis te beschuldigen van holebi-diskriminatie.
Dat homo's geen bloeddonor kunnen zijn, is gebaseerd op statistieken van risiko-besmetting en vanuit een bezorgdheid om een zo hoog mogelijke garantie van veilig bloed te bekomen. Ik ben niet verbonden aan het Rood Kruis, en ik ben hevig tegenstander van enige diskriminatie van holebi's. Maar dit is geen diskriminatie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Den Tarzan uithangen op een internetforum is natuurlijk niet moeilijk. Af te wachten valt of hij bloed gaat weigeren als de nood het hoogst is. Verder is de vergelijking met de oxfam boycot van het vlaams belang heel mooi, toen was rafke zeer op zijn pik getrapt hehe.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |