![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hoe komt dat hier?
Ik kan niet uitloggen voordat ik de politics afsluit. Hoe kan dat? Laatst gewijzigd door Fiere Vlaming : 3 mei 2005 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Wat doe je, wat gebeurt er en wat lukt er (precies) niet?
Welke browser gebruik je? Werk je met cookies? Zijn cookies toegestaan? etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien helpt het volgende.
Ik gebruik Firefox en het uitloggen werkte altijd prima. Gisteren wilde het uitloggen niet lukken. Het programma zei wel "Cookies verwijderd", maar ik bleef gewoon ingelogd. Ik heb dan maar in Firefox alle cookies verwijderd, en daarna werkte alles weer naar behoren. Misschien ligt het aan een bug(je) in Firefox?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 mei 2005 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Kan voorkomen als je teveel cookies hebt, IE heeft hetzelfde probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Browser is IE. Cookies zijn toegelaten, maar bij signaal als ik uitlog zegt het toch dat cookies verwijdert zijn, maar ik blijf dan online. Ik ken er niet veel van. Zal wel een probleem met deze PC zijn en niet met jullie forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Moet dus cookies verwijderen.
Thanxs |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zelfde probleem, kan niet uitloggen op politics.be. Cookies ?? waar zijn die te verwijderen ??? Dank |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() internet explorer:
Extra=> Internet Opties=> Algemeen=>Cookies verwijderen Firefox: Extra=> Opties=> Privacy=> Cookies wissen Laatst gewijzigd door sinan123 : 3 mei 2005 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hartelijk dank. Operaties cookies verwijderen is gelukt. Ik kan terug uitloggen en inloggen op politics.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |