![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Lopen bij jullie de uuraanduidingen van berichten ook een uur achter??
Moet je daar zelf iets aan veranderen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nope!
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Politics staat blijkbaar nog op winteruur.
Ik denk niet dat je dit zelf kan wijzigen...
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In uw "Gebruiker CP" kiest u "Wijzig Opties" en stelt het volgende in:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 mei 2005 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha!
![]() Mercikes Fire! ![]()
![]() |
#6 |
|
![]() of ga eens kijken in s&m, daar is het al zo'n 10 keer beantwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik doe het op een heel artisanale wijze. Ik druk op de Print Scrn toets van het toetsenbord. Dan word een kopie van het scherm naar het klad kelmbord (clipboard) gekopieerd. Dan open ik een photo editor (in mijn geval gewoon Microsoft Photo Editor die bij Office zit), en plak het beeld als nieuwe afbeelding. Dan kan ik gewoon het gewenste gebied selecteren en bijsnijden. Gemakkelijker uit te voeren dan uit te leggen! Probeer het maar... ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 mei 2005 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
heb je al gemerkt dat je avatar gekaapt is door superwoman ? Trouwens in de babe-keten sta je nu ook ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is nu de tweede keer dat je mij naar deze babe-keten lokt. Ze is wel leuk, mijn collega daar... ![]() Als de Meister dit maar niet leest, wat zal hij niet van mij denken!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 mei 2005 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |