![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ondanks de strenge controles zijn er toch nog maffia die door de mazen van het net glippen. De mate en zwaarte van deze zaak is natuurlijk eingelijk maar gering.
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 12 mei 2005 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Gaan jullie nu minder vlees eten door dit accident of gaan jullie in het hoogwaardige belgische voedsel toch het vertrouwen behouden.
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 12 mei 2005 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. wie vroeger 'met eten prutste' werd gelyncht.
2. zelfs ik, als oud manneke van boven de 50, eet minder en minder vlees. Die nieuwe affaire nu motiveert me om nog een maaltijd meer per week vis- of vleesvervangend te maken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() De amerikanen, Aziaten en afrikaners eten toch ook hormonenvlees.
Volgens het wto moet de eu zelfs hormonenvlees toelaten, daarom is dit toch maar een zaak in de marge.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt van de hormonen af. Heb al veel goeds gehoord over testosteron bv. Weet niet of dat er ook inzit? Het goede dat ik gehoord heb; plat buikje, meer spieren, meer ge weet wel wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() De hormonenmaffia is sterker en levendiger dan ooit tevoren! Ik kan in mijn eigen omgeving minstens twee grote nieuwe apothekerijen aanwijzen die volledig eigendom zijn van de hormonenmaffia en die met hun misdaadgeld zijn bekostigd. Het gaat om nieuwe, luxueuze apothekerijen mét labo's en appartementen of grote woning bij. |
![]() |
![]() |