![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() PS wil geen communautaire vraagstukken meer
(belga) - De PS verwacht dat de premier woensdag in de Kamer een ondubbelzinnige verklaring aflegt, met name dat de regering zich tot het einde van de legislatuur concentreert op de socio-economische dossiers. Dat zei partijvoorzitter Elio Di Rupo woensdagmiddag op een persconferentie. 'Ik wil niet dat er nog communautaire vraagstukken komen tot het einde van de legislatuur.' 'Enkel op die voorwaarde kan de PS vertrouwen hebben in de capaciteit van de regering om het land te leiden', aldus Di Rupo. We wisten het al. Verhofstadt is gewoon een aarslikker van Di Rupo. Ik ben een liberaal voor zover dit nog onbekend zou zijn op dit forum. Doch het ego nummertje van numero uno van de VLD heeft niets te maken met liberalisme maar alles met vulgair, herhaal vulgair plat opportunisme. De V in VLD staat voor Verhofstadt, vulgair verraad en Vaudeville. Wat Verhofstadt schreef in zijn burgermanifesten: niets schiet over, hij heeft het omgekeerde gedaan. Wat hij schreef over BHV in 1998 : hij heeft het omgekeerde gedaan. Dehaene had ten minste meer .... aan zijn lijf. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() kilo's?
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongehoord! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 mei 2005 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Paulus]
Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 11 mei 2005 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik begin me langzamerhand moedeloos te voelen met zo'n regering en heb nu echt een gevoel van 'ze kunnen me allemaal de rug op' (dit is ook een verklaring voor mijn lange afwezigheid op dit forum)