![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Op wie moet ik nu in de toekomst gaan stemmen,de VLD die de Vlamingen voorliegen en bedriegen en hun woord breken.
De SPA/spirit die draaien met de wind,en de schuld steeds bij anderen leggen. De CD&V/Nva die opportunisten blijken te zijn zonder macht. Groen,die eens aan de macht controle verliezen en de mensen geld kosten. Of moet ik stemmen op het V.Belang die van regeren uitgesloten zullen worden. Mss moet ik maar verhuizen naar BHV dan kan ik daar nog op een Waal stemmen.
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zou je nog van verschieten hoor. Het is zoals je zegt, VLD = begriegers SPA = gratis, gratis, gratis, wie betaald? ... én idd het is nooit hun fout.. CD&V waar ik nog licht zal mee zijn want we moeten hun reactie nog afwachten op hun concrete attitude in de Vl. regering maar ze zullen wss zo goed als zeker door blijven regeren met de paarse clownen! dus mja idd opportunisme Groen! daar spreken we niet meer over, die kleine groene partij kan nuttig zijn voor de locatie te vinden voor het planten van 6 bomen ...maar een regering leiden? ... stérke twijfels ...en dan blijft het Vlaams Belang over, die uiteindelijk hoe je het ook draait of keert steeds wordt uitgesloten door de paars-roomse partijen waardoor ze over de uitslag van het Vlaams Belang nog gaan van verschieten in 2006, 2007 én nog later. Waardoor het Vlaams Belang een zéér goed alternatief vormt voor de traditionele, klassieke en zééér "democratische" partijen!
![]() Laatst gewijzigd door William : 13 mei 2005 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik voorspel een academische braindrain wanneer het VB aan de macht komt en een zeer gepolariseerd Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Maar het grappige is wel dat die arbeiders hem wel zien zitten
![]() Dat is net het droevige. Je kunt aan een Vlaams Belanger niet uitleggen dat zijn politieke peetvader een vuil spel speelt. Hij GELOOFT in zijn Führer. ![]()
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Tja, zo heb je altijd gelijk hé
![]() Trouwens, academici hebben ook soms ongelijk hoor. Net zoals loodgieters of badmeesters.
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Herinner u de woorden van Matthias Storme na het VB cassatie-arrest: (nadat hij door zijn werkgever gesanctioneerd werd voor eerdere commentaren) ,,Ik ga daar niks meer over zeggen. Ik heb een vrouw en vier kinderen.'' ,,De repressie in dit land is dermate groot dat ik er het zwijgen toe doe. In dit land is de vrijheid van spreken onvoldoende gewaarborgd. Dan moet je niet verbaasd opkijken dat ook intellectuelen zich laf gaan gedragen'' Wees er zeker van dat hij geen alleenstaand geval is. |
||
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als het slecht gaat in de bedrijven zijn het altijd de schuld van de te dure arbeiders maar dat managers en bediende en ingenieurs op kosten van het bedrijf in de luxe restaurants gaan eten, allerlei aankopen via het bedrijf aftrekken van de belastingen en dan nog eens een netto loon hebben dat pas begint van 2000 euro dat is geen geldverspilling zeker? Het VB doet net zoals alle andere partijen of heeft u verhofstad al ooit eens zien eten met arbeiders??? Dus u reactie is gewoon onlogisch! |
|
![]() |
![]() |
#16 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen geliefkoosde partij (meer). Ik zie ook wel het falen vh cordon in, maar hoe kan je een coalitie gaan sluiten met een partij, waarvan je op voorhand weet dat het er binnen de maand al "bovenarms" op gaat zitten ?? ![]() [size=1](btw,je hebt mijn vraag betreffende die Jeppesen-kaartjes nog niet beantwoord)[/size] 8)
![]() |
#20 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |