![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
Bekijk resultaten enquête: wie afstraffen? | |||
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
10 | 11,63% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
50 | 58,14% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,81% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,30% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
9 | 10,47% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
overige |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,65% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie moet er zéker electoraal afgestraft worden voor de BHV kwestie? en waarom?
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De flaminganten!!!!
|
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() zonder twijfel de vld , zelfs de spa en spirit hebben meer vlaamsgevoel in deze zaak
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA moet eraan.
Vlaams spierballenrollen vanop het CD&V-schootje maar als het te warm wordt, zich vastklampen aan de revers van de tsjeven om toch maar hun postje te vrijwaren. Dat heten ze dan 'Vlaams wegen' op de besluitvorming. ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 11 mei 2005 om 17:07. |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zonder twijfel de vLD. Dat belgicisten de n-va zouden willen afstraffen is het mooiste compliment dat de partij hier kan krijgen.
#7 |
Banneling
|
![]() Idem NV-A, maar aangezien die toch door de CD&V geressorbeerd zijn : CD&V.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() SP.A en VLD
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() graag wat uitleg bij jouw merkwaardige keuze? |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Kijk: Het VB is tegen het koningshuis en dus tegen opus dei Opus dei van hun kant verklaren en belijden openlijk dat homo's ziekelijke perverselingen zijn Oeps...iets klopt niet in deze redenering....euh.... Ik probeer opnieuw: Straf Rafke is voor het koningshuis...het koningshuis(den taaien voorop) is tegen het VB...straf Rafke is tegen het VB...dus steunt Rafke opus dei...die zeggen op hun beurt dat homo's ziekelijke perverselingen zijn... Oeps...dit klopt ook weer niet....euh... tja...kweenie Z&G.... ![]()
![]() |
#12 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een ambtenaar gaat toch niet onder zijn eigen duiven schieten zeker ?
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tsjeven : huichelaars ! NV-A : apen op een stokske.
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() VLD maar ook de SP.a moeten zwaar gestraft worden voor hun egoistisch houding.Hun ministerpostjes en het premierschap hebben voorrang op principes en toepassing van de grondwet.
Ik voel me als vlaming dan ook beledigd en bedrogen door die 2 partijen. Het is gewoon schandalig wat nu gebeurt weer in dit land. Laat dit het einde zijn van België want ik en vele vlamingen onder ons hebben er genoeg van, van die waalse overheersing. België splitsen is nu de enige oplossing!!!! |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De flaminganten nu afstraffen! Zij zijn waarlijk de schuld van alles!!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() *diepe zucht*
Ik ben al dat B.U.B.-gezeik *kotsbeu*. De schuld bij de Vlamingen? De schuld? Ik snap in de verste verten niet hoe je het ook maar uit uw strot krijgt geduwd. Is de correcte toepassing van de Grondwet vragen tegenwoordig al een grond om iemand de zwarte piet toe te schuiven? Proper mannen bij B.U.B., blijkbaar is de Grondwet iets waar je een beetje naar goeddunken mee kan omgaan, dat je kan omzeilen of waarmee ge uw gat afveegt. Allerhoogste B.U.B.-goden, enlighten this ignoramus... *zucht* |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |