![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() ""Ik ben 51 jaar, volg als journalist reeds een twintigtal jaar de
Wetstraat, maar dit heb ik nooit meegemaakt. De politieke zeden verwilderen zienderogen."" Paul Geudens in zijn opiniestuk, GVA. Goede kapstok. Ik zal eens proberen uit te leggen wat het verschil is in waarneming is met sommige politiek-gecastreerde Vlamingen (?) die beweren dat het Vlaams Blok ( niet het Vlaams Belang, want dat werd totnogtoe nog niet veroordeeld) 1.000.000 stemmen nutteloos zou maken door haatzaaierij en nog meer van dat amechtig wordend, in de menopauze gerakend Vlaamse politieke viswijven geroddel en argumenten gehengel. Oude wijven geween uit steeds meer groeiende onmacht. Het verschil voor de burger zit hem hierin: Het kartel CD&V-N-VA heeft de Vlamingen de grootste vernedering bezorgd sinds Vlamingenheugnis. En daar zat het Vlaams belang voor geen centimeter tussen. Nooit geziene triomf bij de Waalse profiteurs- en uitzuigerskaste in twee woorden vertaald op de frontpagina van een Vlamingen-racistische krant: Goed gedaan! http://www.gva.be/nieuwsxtra/opinie/opinie1/ |
![]() |
#2 |
|
![]() " de boskabouter" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > ""Ik ben 51 jaar, volg als journalist reeds een twintigtal jaar de > Wetstraat, maar dit heb ik nooit meegemaakt. De politieke zeden > verwilderen > zienderogen."" Paul Geudens in zijn opiniestuk, GVA. > > Goede kapstok. > Kapstok? Deze Vlaamsche schlemiel is wereldberoemd in het Antwerpse. En wie flutkranten als de Frut leest, is een gecastreerde nepintellectjuweel. U's |
![]() |
#3 |
|
![]() "Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >" de boskabouter" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected]... > >> ""Ik ben 51 jaar, volg als journalist reeds een twintigtal jaar de >> Wetstraat, maar dit heb ik nooit meegemaakt. De politieke zeden >> verwilderen >> zienderogen."" Paul Geudens in zijn opiniestuk, GVA. >> >> Goede kapstok. >> > > Kapstok? > Deze Vlaamsche schlemiel is wereldberoemd in het Antwerpse. > En wie flutkranten als de Frut leest, is een gecastreerde > nepintellectjuweel. > Onkeltje, je bent niet meer op de hoogte van de gang der zaken. De Frut is tegenwoordig zo rood als de UDSSR wimpels rood is. Bij de frut is het reeds geruime tijd: Niet rood geen brood. Voor de rest volledig akkoord met je, wie nu nog de frut leest is werkelijk *dom* -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#4 |
|
![]() On Sat, 14 May 2005 10:44:56 +0200, "Uncle's" <[email protected]>
wrote: >" de boskabouter" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected]... > >> ""Ik ben 51 jaar, volg als journalist reeds een twintigtal jaar de >> Wetstraat, maar dit heb ik nooit meegemaakt. De politieke zeden >> verwilderen >> zienderogen."" Paul Geudens in zijn opiniestuk, GVA. >> >> Goede kapstok. >> > >Kapstok? >Deze Vlaamsche schlemiel is wereldberoemd in het Antwerpse. >En wie flutkranten als de Frut leest, is een gecastreerde >nepintellectjuweel. > De Standaard schrijft net hetzelfde en je weet het. Vlaanderen is verontwaardigd en je zou je kan van, het door jou zo in de hemel geprprezen gazetje, eindelijk eens wat kunnen leren. Maar dat is van u teveel gevraagd hè ouwe, je bent stekeblind. Met de natuur valt niet te spotten. >U's > dL |
![]() |
#5 |
|
![]() "dL" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Vlaanderen is verontwaardigd en je zou je kan van, het door jou zo in > de hemel geprprezen gazetje, eindelijk eens wat kunnen leren. > Je zou je kan van? Ju, ju, wat een taaltje, Daniel Louis. Nog maar zo 'jong' en al dement? U's |