![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Geachte,
Ik wil mijn medeleven betuigen mbt de agressie waar u het slachtoffer van was na uw aanrijding. Ik wil er echter eveneens op wijzen dat wat u ondervonden hebt, een aanzienlijk aantal vlamingen in "probleemwijken" op zeer regelmatige basis meemaken (deze zaken halen zelden of nooit de pers,we zijn niet allemaal parlementsleden). In het stukje in GVA lees ik dat u zonder aanleiding "racist" genoemd wordt. Laat mij stellen dat dit argument (racist roepen) te pas en te onpas door bepaalde bevolkingsgroepen gebruikt wordt om autochtonen de mond te snoeren.Gezien de huidige wetgeving aangaande racisme blijkt dit overigens een goede strategie te zijn om monddood te maken. Bepaalde vreemdelingen hebben zeer goed begrepen dat ze een voorkeurspositie hebben verworven in deze samenleving. Hoe verklaart u anders dat men ongestraft agenten in dienst mag duwen bvb..Ik verzeker u dat wanneer u met enkele vrienden VLD'ers agenten zou beledigen, laat staan duwen, u mag rekenen op een fikse pv of zelfs een nachtje cel. In plaats van aandacht te schenken aan amoureuze dorpsvetes als de zaak Remery zou de pers en de politiek beter de ogen openen voor etnisch geweld tegen autochtonen in deze onterecht verheerlijkte multiculturele samenleving. De Franse krant Le Monde sloeg onlangs een lovenswaardig mea culpa inzake het verzwijgen van geweld tegen blanken. Ik druk dan ook de hoop uit dat deze spijtige gebeurtenis u en uw omgeving de ogen mag openen mbt verbaal en fysiek geweld tegen autochtonen. Mvg wolf kussé 0479934297 www.groenrechts.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie is Annick? Krijgen we het hele verhaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Europees Commissaris
|
![]() akkoord met het grootste deel, uitgezonderd:
Citaat:
mijn suggestie: wees consequent, en veroordeel alle vormen van etnisch geweld...
![]() |
![]() |