![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De sociale Rode Ridder van de Standaard, Guy tegenbos trekt weer eens ten strijde, tot de tanden gewapend, in de Standaard van Za 2/12, tegen de halve eeuw lange criminele nalatigheid van het gehele Politieke Establishment in zaken van Sociale Woningbouw.
Guy doeft er maar op los, recht in de roos. En terecht. Zelf ben ik van mening, dat mijn geliefde partij, de Groenen, nooit in een regering hadden mogen stappen, en dat in de toekomt ook niet zou mogen doen, om te collaboreren met deze wanstaltige achterstand (tegenover beschaafdere buurlanden) in deze zaak, die de belangrijkste single-issue vormt in het hele armoededebat. Wie dit soort de ogen uitstekende mistoestanden niet bereid is te saneren, kan op gebied van sociale politiek gewoon niet als geloofwaardig meer doorgaan. Vlak voor de verkiezingen is altijd iedereen het eens over een sanering, na de sluiting van de stembureau's wordt de hele item terug opgeborgen tot de volgende beloftenronde... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() De totale onverschilligheid wordt door sommige zandridders wel in de hand 'gewerkt'.... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 5 december 2006 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |