![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volmachten moeten ruzies stoppen
VLD-voorzitter Bart Somers heeft van het partijbestuur volmachten gevraagd en gekregen om het interne geruzie definitief te beëindigen. Leden van het partijbestuur of nationale mandatarissen die nog openlijk kritiek geven op andere VLD'ers of die ingaan tegen een democratisch genomen beslissing in de partij, vliegen uit het partijbestuur en de voorzitter zal ook onmiddellijk een dossier indienen bij de statutaire commissie om hen uit de partij te verwijderen. Het partijbestuur ging unaniem akkoord met het voorstel van Bart Somers. Deze drastische maatregel is noodzakelijk om een definitief einde te stellen aan de ruzies. bron: www.bartsomers.be ---------------------------------------------------- Eindelijk een VLD-voorzitter die orde op zake stelt in de door flaminganten verziekte Belgischgezinde, liberale partij. Eerst Coveliers, nu dit. Bart Somers verdient een pluim! Als de VLD een verkiezingsnederlaag tegemoet gaat, dan is dit volledig te wijten aan het Vlaams-nationaal complot tegen deze partij. Spionnen als Dedecker, Vankrunkelsven, Hermans, Van Quickenborne, Degucht... hebben zich in de partij ingeburgerd, om het van binnenuit op te blazen. Al klinkt het misschien afgezaagd, daarom is het niet minder waar: het is allemaal de schuld van de flaminganten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 24 mei 2005 om 09:39. |
|||
![]() |
![]() |
#2 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allez onze partije van Verraders, Leugenaars en Dictators heeft een eerste slachtoffer gevonden om buiten te gooien volgens mijne radio... ene zeker Patrice De Waele die commentaar had durven geven op het feit dat Somers die volmachten had gekregen...
't zal wel een Vlaams nationaliste zijn zeker die in het complot zat....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#4 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De gelederen moeten gesloten worden : iedereen van de VLD moet dezelfde leugens vertellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#8 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Voor het eerst ben ik het volledig eens met Zijne Koninklijke Achertlijkheid. Ik vind Somers ook van dag tot dag beter scoren...voor de goede zaak... De regimepers...dom en verplicht als zij is...voert hem dagelijks ten tonele om zijn perfide werk nog wat kracht bij te zetten... Bravo Pravda VRT Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Het wordt echt grappig!!! Somers smijt nu al een eerste schepen buiten!!! na een aanval op de volmachten... Ik hoop dat er nog veel volgen. Ik kan niet wachten tot al die uitgeslotenen een eigen rechtse liberale vlaamse partij oprichten!!! met Hugo Coveliers, Dedecker, Q!!!,... Die partij krijgt nu al mijn steun!!!
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Q is zo links als de kijkrichting van Reynebeau.
Verder is het goed dat de landverraders buitengegooid worden! VLD, u heeft mijn steun! |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Zou men ook zo niet iets moeten invoeren bij de BUB? Daar zeggen ze allemaal iets anders als het gaat over iets anders dan België Unitair. Iedereen die afwijkt van de BUB partijlijn, rauss!!! En alle Bubbels zijn blijkbaar voor dat principe, dus wat houdt er ze tegen?
#14 |
|
![]() Bub = Vld ...?
Lol
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Burgemeester
|
![]() Wie twijfelt er nog aan dat we met een soort dictatuur opgescheept zitten ?
Als zelfs de strooien mannetjes dictatoriale trekjes krijgen ... Babyface Somers wil laten zien dat hij ook iets te zeggen heeft. ![]() Wat een schertsvertoning.[edit] [size=1]Edit:[/size]
* Godsdienst is opium voor het volk. * “People sleep peacefully in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf." - George Orwell Laatst gewijzigd door Cosmo : 24 mei 2005 om 11:44. |
||
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() bwa ik krijg weer gelijk ik spreek al langer over dictatuur he... zelfs in mijn onderschrift ... ik wist alleen niet dat dictatuur besmettelijk was....
't is zoals de vogelgriep denk ik...
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
over ethische zaken bijvoorbeeld hebben ze niet eens een partijstandpunt
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
-Ze heten een centrumpartij te zijn, maar Patriot kan niet genoeg schimpen naar de "linksen", die naar eigen zeggen "een oorlog voeren tegen het Belgische volk!". Erg centrum. Als linkse BUB'er zou ik mijn conclusies trekken... Anderzijds noemt voorzitter Hans Vlaams-nationalisme dan weer "typisch rechts" en verklaart hij graag met extreem-links te willen samenwerken tegen het Vlaams-nationalisme. Als rechtse BUB'er zou ik daar mijn conclusies uit trekken. -Volgens de "Vlaamse" BUB'ers (Patriot, Kim), wordt de taalgrens behouden en zullen de grenzen van de Gemeenschappen niet worden aangepast. Hans daarentegen kan niet genoeg verkondigen dat Brussel moet worden "uitgebreid" en daar de taalgrens maar moet opgeschoven worden. -De ene dag spreken ze over "mijnheer Verhofstadt" of "De Eerste Minister" (let op de hoofdletters!) als die weer eens de goede Belg uithangt, de andere dag roepen ze over "Verhofstalin, vijand van de vrije meningsuiting" omdat die ZKH Philippe de Belgique terugfloot na zijn VBO-akkefietje. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij hebben een zeer duidelijke partijlijn, en zelfs als we die niet zouden hebben zijn er meer zaken die ons binden dan die ons scheiden: de liefde voor ons Vaderland en het besef dat het anti-Belgische federalisme en de separatisten de schuld zijn van alle problemen die ons land treffen.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |